صندلی زیبایی برقی سه موتوره | موتورهای تایوانی و آلمانی | تجهیزات پزشکی مهرنامی

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

صندلی زیبایی برقی سه موتوره
قیمت ترالی اورژانس ABS
عرض قسمت پشتی: 68 سانتی متر
عرض قسمت نشیمن: 65 سانتی متر
عرض قسمت پا: 64 سانتی متر
حد اقل ارتفاع: 55سانتی متر
حد اکثر ارتفاع:
95 سانتی متر
رنگ بدنه: سفید
رنگ چرم: قابل انتخاب در 50 رنگ
جرم قابل تحمل: 150کیلوگرم
تعداد موتور: سه
گارانتی: دو سال

از تجهیزات اولیه و بسیار کاربردی که در کلینیک ها و مطب های زیبایی پوست و مو استفاده می شود صندلی زیبایی برقی سه موتوره و به اصطلاح صندلی زیبایی و یا یونیت برقی زیبایی می باشد. امروزه بخش بزرگی از جامعه حوزه زیبایی از صندلی های برقی زیبایی استفاده می نمایند.  این محصول دارای ویژگی های منحصر بفردی است که در ادامه به آن می پردازیم.

ویژگی ها و معرفی قطعات صندلی زیبایی برقی سه موتوره

در ابتدا به ویژگی های اصلی و شاخص این صندلی برقی می پردازیم. این صندلی ها قابلیت تبدیل شدن به حالت تخت (حالت 180 درجه) و تبدیل شدن به حالت صندلی را دارند. در این صندلی زیبایی برقی سه موتوره از سه موتور پرقدرت 6000 نیوتن استفاده می شود. استحکام، پایداری و تحمل وزن بالای این محصول از موارد قابل ذکر می باشد. موتورهای پرقدرت و اتصالات مستحکم، کاربران را از داشتن یک تخت ایمن آسوده خاطر می نماید. موتورهای این یونیت زیبایی برقی با توجه به نوع یونیت، از برندهای معتبر کشورهای درجه یک آلمان، تایوان و چین درجه یک می باشند.

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 7


صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 7

تمامی مدل ها دارای دو سال گارانتی می باشند. این موتورها دارای تمامی استانداردهای بین المللی می باشند. حرکت این موتورها بسیار روان می باش. صدای آنها در حین باز و بسته شدن بسیار پایین می باشد. همچنین  علاوه بر استانداردهای صنعتی، دارای تمامی استانداردهای جهانی پزشکی نیز می باشند.

ویژگی های چرم و فوم تخت سه موتوره زیبایی

رنگ چرم تخت بنابر طرح کلینیک و سلیقه ی مشتری قابل انتخاب می باشد. چرم بسیار مرغوب این صندلی یا تخت برقی زیبایی از مرغوب ترین چرم های موجود در بازار ایران می باشد. این چرم دارای یک کالیته 50 رنگی متنوع می باشد که توسط مشتریان محترم قابل انتخاب می باشد. رنگ چرم صندلی برقی را می توان با رنگ سایر تجهیزات مانند صندلی چرخدار به صورت ست سفارش داد. ویژگی های ممتاز این چرم عبارتند از:

  • ثبات رنگ
  • عدم ایجاد کشیدگی و بد فرم شدن چرم
  • عدم پوسیدگی در طی زمان
  • نظافت آسان با مواد شوینده استاندارد
  • تنوع رنگ بالا

فوم استفاده شده در این صندلی از نوع فوم سرد قالبی می باشد. فوم سرد قالبی 60 کیلویی استفاده شده در این تخت ها یا صندلی های برقی با کیفیت ترین فوم موجود در بازار پزشکی می باشد. این نوع فوم راحتی بیمار را در حین استفاده به همراه دارد. به گونه ای که هیچ گونه فشاری بر اسکلت، ستون مهره ها، استخوان ها و اعضای بدن فرد وارد نمی شود. همچنین این صندلی زیبایی برقی سه موتوره در استفاده ی طولانی مدت و مکرر، در قسمت فوم دچار فرو رفتگی و گودی نخواهد شد.

در مورد سایر ویژگی های تخت های زیبایی برقی سه موتوره تجهیزات پزشکی مهرنامی در ادامه توضیح ارائه خواهیم داد.

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 6


صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 6

نحوه عملکرد صندلی زیبایی برقی سه موتوره

در این صندلی های زیبایی یک موتور وظیفه ی تنظیم شیب قسمت پشت را بر عهده دارد. موتور دوم زاویه قسمت پا را تنظیم می نماید. موتور سوم نیز ارتفاع صندلی را تنظیم می نماید. همانطور که بیان شد این صندلی قابلیت تبدیل شدن به صندلی، تخت و حالت های میانی را دارا می باشد. تنظیمات این صندلی توسط ریموت کنترل انجام می شود. همچنین برای تنظیمات صندلی امکان اضافه کردن پدال پا نیز وجود دارد. پدال پا در این صندلی زیبایی برقی سه موتوره در دو نوع وجود دارد: پدال پا سیمی و پدال پا بدون سیم.

نحوه ی عملکرد صندلی زیبایی دو موتوره و چهارموتوره را نیز در مقاله های جداگانه بررسی کرده ایم. تخت ها یا صندلی های سه موتوره زیبایی با حفظ ظاهر خود و فقط با حذف یا اضافه شدن یک موتور از مجموعه آنها قابل تبدیل شدن به تخت های دو موتوره و چهار موتوره می باشد.

کاربردهای صندلی زیبایی برقی سه موتوره

 صندلی زیبایی یا تخت پوست و زیبایی کاربردهای بسیار فراوانی نزد پزشکان و متخصصین حوزه پوست و مو و زیبایی دارد. از این تخت مطب زیبایی بعنوان تخت کاشت مو، تخت لیزر، صندلی تزریق ژل، فیلر، بوتاکس، لیزر، پاکسازی، لیفت، میکرونیدلینگ، انواع جراحی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود. در واقع از این صندلی زیبایی هم به عنوان تخت معاینه برقی و هم به عنوان تخت پوست و زیبایی یاد می شود.

این صندلی به عنوان صندلی برقی آرایشگاهی جهت میکاپ، اکستنشن، تتو و سایر موارد نیز استفاده می شود.

 شرکت مهرنامی ارائه دهنده ی متنوع ترین و با کیفیت ترین صندلی های زیبایی، این محصول را با دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید. در واقع می توان گفت کیفیت در تجهیزات پزشکی مهرنامی حرف اول را می زند. به تناسب، قیمت این صندلی های زیبایی برقی نیز با به دلیل خرید مستقیم مشتریان محترم از تولیدی مهرنامی با نازل ترین قیمت محاسبه می گردد.

ویژگی های ساختاری تخت های سه موتوره

قسمت های مهم صندلی های زیبایی برقی عبارتند:

  • اسکلت و قسمت فلزی محصول
  • موتورها و سیستم الکتریکی
  • جنس تشک
  • چرم
  • جنس زیره ی تشک
  • کاور یا ABS محصول

اسکلت و قسمت فلزی صندلی برقی

استفاده از آهن آلات مرغوب و با کیفیت، تاثیر اساسی در کیفیت و ایمنی این محصول دارد. کارخانجات گوناگونی در زمینه تولید آهن آلات و پروفیل در ایران مشغول به فعالیت هستند. در این میان تنها تعداد معدودی از کارخانجات محصولات بسیار مرغوبی تولید می نمایند. شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی مهرنامی با شناخت و رصد بازار آهن، محصولات پروفیلی و آهن آلات خود را از با کیفیت ترین برندهای آهن کشور تامین می نماید.

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 3

ضخامت فلزات و پروفیل ها، کمیت استفاده شده و کیفیت جوشکاری این فلزات در تحمل وزنی که بر روی این صندلی زیبایی برقی قرار می گیرد تاثیر مستقیم دارد. ضخامت این فلزات در اندازه ی استاندارد و حتی فراتر از آن انتخاب می شود. این موضوع نه تنها در تحمل وزن بلکه در پایداری و عدم تکان خوردن های محصول موثر می باشد.

همچنین نوع اتصالات و نحوه جوش دادن این فلزات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. جوشکاری فلزات در اسکلت صندلی زیبایی برقی سه موتوره نیز در کارخانه توسط افراد خبره و متخصص انجام می گیرد.

موتورها و سیستم الکتریکی در صندلی زیبایی برقی سه موتوره

همانگونه که بیان شد موتورهای این صندلی تزریق فیلر و زیبایی پوست دارای سه موتور می باشد. موتورهای استفاده شده در این صندلی ها از کیفیت درجه یک برخوردار می باشند. موتورها و سیستم الکتریکی دارای دو سال گارانتی می باشند. سیستم الکتریکی این صندلی زیبایی برقی سه موتوره شامل سه عدد موتور، یک عدد کنترل باکس و یک عدد هندست می باشد. موتورهای مدل های مختلف ارائه شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از برندهای تایوانی، آلمانی و چینی درجه یک می باشند.

همانگونه که اشاره شد یکی از موتورها مخصوص تنظیم ارتفاع این تخت یا صندلی است. موتور دوم مخصوص تنظیم قسمت پشت است. موتور سوم نیز قسمت پا را تنظیم می کند. کنترل باکس که در پاراگراف قبل به آن اشاره شد مرکز کنترل و مغز سیستم الکتریکی تین محصول می باشد. با فشردن دکمه بر روی ریموت کنترلف قسمت کنترل باکس فرمان لازم را به موتورها می دهد. سپس موتورها به اندازه مدت زمانی که ریموت کنترل این صندلی را می فشارید حرکت می کنند. این حرکن منجر به تغییر وضعیت قسمت های مختف این صندلی می شود.

موتورهای استفاده شده همگی دارای خاصیت جلوگیری از نفوذ گرد و خاک می باشند. در واقع این موتورها دارای تمامی استانداردهای لازم در پزشکی و صنعت می باشند.

  فوم تشک

از جمله مهمترین قسمت های صندلی زیبایی قسمت تشک صندلی است. این قسمت در زیبایی و راحتی محصول تاثیر مستقیمی دارد. جنس تشک در بازار فروش این محصول دارای انواع گوناگونی می باشد. لذا هنگام خرید یک صندلی زیبایی توجه و پرس و جو در مورد جنس تشک این محصول اهمیت فوق العاده ای دارد. استفاده از جنس تشک نامرغوب باعث فرورفتگی تشک این محصول در کوتاه مدت خواهد شد.

از بین رفتن و فرو نشست قسمت تشک تاثیرات نامناسبی بر روی این محصول اعمال می نماید. از جمله این موترد ظاهر نامناسب این محصول است. همچنین نشستن مراجعان بعدی بر روی این تخت باعث ناراحتی آنها می گردد. مناسب ترین نوع جنس تشک در این دست محصولات فوم سرد است. فوم سرد در دراز مدت شکل خود را حفظ می کند. همچنین مراجعین در هنگام استفاده راحتی را هنگام نشستن تجربه می کنند.

چرم صندلی زیبایی برقی سه موتوره

برند چرم استفاده شده در این محصول یک از معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای بازار می باشد. رنگ های چرم در یک تنوع 50 رنگی موجود می باشند. امکان ست کردن رنگ صندلی زیبایی با تمامی محصولاتی که دارای چرم می باشند وجود دارد. همچنین می توان رنگ چرم را متناسب با رنگ دیوارها، پرده و سایر اجزای اتاق سفارش داد. کالیته رنگی مهرنامی تمامی رنگ های موجود را پوشش می دهد.

از مهمترین خواص این چرم ثابت ماندن رنگ آن است. همچنین این چرم دارای شل شدگی و کشیدگی در گذر زمان نخواهد شد. از دیگر خواص آن می توان به نظافت و ضد عفونی ساده آن اشاره کرد. به گونه ای که با کشیدن یک دستمال بر روی چرم همانند روز اول خواهد شد. البته لازم به ذکر است که بر روی چرم این صندلی زیبایی یک محافظ پلاستیکی ضخیم وجود دارد. چرم های انتخابی در دو گروه نسبتا براق و مات قابل انتخاب می باشد.

زیره ی فوم

قسمت زیر فوم صندلی زیبایی الزاما باید ساخته شده از ورق ها ضخیم و مقاوم باشد. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از MDF جهت زیر کار محصول استفاده می نماید. در واقع می توان گفت مقاوم ترین نوع زیره MDF می باشد. این نوع زیره برتری مقاوتی بسیار بالاتری نسبت به نئوپان دارد. مقاوت تخت عوامل مهمی چون اسکلت، کیفیت جوشکاری، موتورها و زیره MDF بستگی دارد.

کاور و ABS محصول

قسمت کاور و پوشش محصول یک از بخش های مهم صندلی زیبایی است. از مهمترین ویژگی های ABS می توان به رنگ سفید این کاور، انعطاف و ضخامت زیاد و نیز زیبایی فرم کلی آن اشاره کرد. در تولید ABS یا کاور صندلی از مواد نو و درجه یک استفاده می شود. این مواد نو باعث بالابردن کیفیت محصول می شود. همچنین استفاده از مواد اولیه نو باعث می شود که این کاور در ثر کشیدگی و ضربات دچار شکستگی نشود. از ویژگی های مهم این پوشش که با استفاده از مواد نو ساخته می شود نظافت آسان آن می باشد. به گونه ای که در در اثر تماس کفش و سایر اجسام با کاور پایین صندلی زیبایی برقی سه موتوره، به راحتی با کشیدن دستمال بر روی آن اثرات آلودگی به کلی پاک خواهد شد.

سایر ویژگی ها

  • در این تخت ها می توان دسته ها را از صندلی جدا نمود. گروهی از پزشکان و متخصصین با برداشتن دسته ها به زیبا جو نزدیک تر شده و مسلط تر به کار خود می پردازند. در اکثر مدل ها دسته قابلیت چرخیدن دارد. در یک از مدل ها دسته قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.
  • قسمت زیر سری دارای تنظیمات است. در واقع می توان با توجه به نیاز، قسمت زیر سری را بالا یا پایین برد. پس از تنظیم قسمت زیر سر می توان با استفاده از پیچ پشت آن را ثابت نمود.
  • همچنین این تخت یا صندلی زیبایی برقی سه موتوره یک صندلی یا تخت برقی چند منظوره می باشد. یکی از موارد استفاده از این تخت ها بعنوان تخت کاشت می باشد. این تخت ها در قسمت زیر سری خود دارای یک حفره توپر می باشند. در صورت نیاز به استفاده از قسمت زیر سری به عنوان سری کاشت، می توان قسمت وسط زیر سری را برداشت و از آن بعنوان تخت کاشت استفاده نمود.
  • صندلی های برقی معرفی
  • امکان اضافه نمودن چرخ برای پایه ها وجود دارد.
  • تخت های سه موتوره دارای تنظیمات جداگانه قسمت های سر و پا می باشند. همچنین این تخت دارای تنظیمات همزمان سر و پا نیز می باشد.

سخن پایانی

چنانچه علاقمند به بازدید از صفحات ترالی زیبایی، چراغ معاینه و جراحی و تخت معاینه می باشید، بر روی لینک های مشخص شده کلیک نمایید. شما می توانید جهت مشاوره در مورد خریدی مطمئن و با صرفه نظرات و نیازهای خود را با ما در میان بگذارید. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی با سابقه طولانی و تجهیز مطب ها و کلینیک های زیبایی متعدد آماده ی پاسخگویی صمیمانه به شما مشتریان محترم می باشد.

مشخصات فنی
عرض قسمت پشتی: 68 سانتی متر
عرض قسمت نشیمن: 65 سانتی متر
عرض قسمت پا: 64 سانتی متر
حد اقل ارتفاع: 55سانتی متر
حد اکثر ارتفاع:
95 سانتی متر
رنگ بدنه: سفید
رنگ چرم: قابل انتخاب در 50 رنگ
جرم قابل تحمل: 150کیلوگرم
تعداد موتور: سه
گارانتی: دو سال
توضیحات تکمیلی

از تجهیزات اولیه و بسیار کاربردی که در کلینیک ها و مطب های زیبایی پوست و مو استفاده می شود صندلی زیبایی برقی سه موتوره و به اصطلاح صندلی زیبایی و یا یونیت برقی زیبایی می باشد. امروزه بخش بزرگی از جامعه حوزه زیبایی از صندلی های برقی زیبایی استفاده می نمایند.  این محصول دارای ویژگی های منحصر بفردی است که در ادامه به آن می پردازیم.

ویژگی ها و معرفی قطعات صندلی زیبایی برقی سه موتوره

در ابتدا به ویژگی های اصلی و شاخص این صندلی برقی می پردازیم. این صندلی ها قابلیت تبدیل شدن به حالت تخت (حالت 180 درجه) و تبدیل شدن به حالت صندلی را دارند. در این صندلی زیبایی برقی سه موتوره از سه موتور پرقدرت 6000 نیوتن استفاده می شود. استحکام، پایداری و تحمل وزن بالای این محصول از موارد قابل ذکر می باشد. موتورهای پرقدرت و اتصالات مستحکم، کاربران را از داشتن یک تخت ایمن آسوده خاطر می نماید. موتورهای این یونیت زیبایی برقی با توجه به نوع یونیت، از برندهای معتبر کشورهای درجه یک آلمان، تایوان و چین درجه یک می باشند.

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 7


صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 7

تمامی مدل ها دارای دو سال گارانتی می باشند. این موتورها دارای تمامی استانداردهای بین المللی می باشند. حرکت این موتورها بسیار روان می باش. صدای آنها در حین باز و بسته شدن بسیار پایین می باشد. همچنین  علاوه بر استانداردهای صنعتی، دارای تمامی استانداردهای جهانی پزشکی نیز می باشند.

ویژگی های چرم و فوم تخت سه موتوره زیبایی

رنگ چرم تخت بنابر طرح کلینیک و سلیقه ی مشتری قابل انتخاب می باشد. چرم بسیار مرغوب این صندلی یا تخت برقی زیبایی از مرغوب ترین چرم های موجود در بازار ایران می باشد. این چرم دارای یک کالیته 50 رنگی متنوع می باشد که توسط مشتریان محترم قابل انتخاب می باشد. رنگ چرم صندلی برقی را می توان با رنگ سایر تجهیزات مانند صندلی چرخدار به صورت ست سفارش داد. ویژگی های ممتاز این چرم عبارتند از:

  • ثبات رنگ
  • عدم ایجاد کشیدگی و بد فرم شدن چرم
  • عدم پوسیدگی در طی زمان
  • نظافت آسان با مواد شوینده استاندارد
  • تنوع رنگ بالا

فوم استفاده شده در این صندلی از نوع فوم سرد قالبی می باشد. فوم سرد قالبی 60 کیلویی استفاده شده در این تخت ها یا صندلی های برقی با کیفیت ترین فوم موجود در بازار پزشکی می باشد. این نوع فوم راحتی بیمار را در حین استفاده به همراه دارد. به گونه ای که هیچ گونه فشاری بر اسکلت، ستون مهره ها، استخوان ها و اعضای بدن فرد وارد نمی شود. همچنین این صندلی زیبایی برقی سه موتوره در استفاده ی طولانی مدت و مکرر، در قسمت فوم دچار فرو رفتگی و گودی نخواهد شد.

در مورد سایر ویژگی های تخت های زیبایی برقی سه موتوره تجهیزات پزشکی مهرنامی در ادامه توضیح ارائه خواهیم داد.

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 6


صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 6

نحوه عملکرد صندلی زیبایی برقی سه موتوره

در این صندلی های زیبایی یک موتور وظیفه ی تنظیم شیب قسمت پشت را بر عهده دارد. موتور دوم زاویه قسمت پا را تنظیم می نماید. موتور سوم نیز ارتفاع صندلی را تنظیم می نماید. همانطور که بیان شد این صندلی قابلیت تبدیل شدن به صندلی، تخت و حالت های میانی را دارا می باشد. تنظیمات این صندلی توسط ریموت کنترل انجام می شود. همچنین برای تنظیمات صندلی امکان اضافه کردن پدال پا نیز وجود دارد. پدال پا در این صندلی زیبایی برقی سه موتوره در دو نوع وجود دارد: پدال پا سیمی و پدال پا بدون سیم.

نحوه ی عملکرد صندلی زیبایی دو موتوره و چهارموتوره را نیز در مقاله های جداگانه بررسی کرده ایم. تخت ها یا صندلی های سه موتوره زیبایی با حفظ ظاهر خود و فقط با حذف یا اضافه شدن یک موتور از مجموعه آنها قابل تبدیل شدن به تخت های دو موتوره و چهار موتوره می باشد.

کاربردهای صندلی زیبایی برقی سه موتوره

 صندلی زیبایی یا تخت پوست و زیبایی کاربردهای بسیار فراوانی نزد پزشکان و متخصصین حوزه پوست و مو و زیبایی دارد. از این تخت مطب زیبایی بعنوان تخت کاشت مو، تخت لیزر، صندلی تزریق ژل، فیلر، بوتاکس، لیزر، پاکسازی، لیفت، میکرونیدلینگ، انواع جراحی و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود. در واقع از این صندلی زیبایی هم به عنوان تخت معاینه برقی و هم به عنوان تخت پوست و زیبایی یاد می شود.

این صندلی به عنوان صندلی برقی آرایشگاهی جهت میکاپ، اکستنشن، تتو و سایر موارد نیز استفاده می شود.

 شرکت مهرنامی ارائه دهنده ی متنوع ترین و با کیفیت ترین صندلی های زیبایی، این محصول را با دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می نماید. در واقع می توان گفت کیفیت در تجهیزات پزشکی مهرنامی حرف اول را می زند. به تناسب، قیمت این صندلی های زیبایی برقی نیز با به دلیل خرید مستقیم مشتریان محترم از تولیدی مهرنامی با نازل ترین قیمت محاسبه می گردد.

ویژگی های ساختاری تخت های سه موتوره

قسمت های مهم صندلی های زیبایی برقی عبارتند:

  • اسکلت و قسمت فلزی محصول
  • موتورها و سیستم الکتریکی
  • جنس تشک
  • چرم
  • جنس زیره ی تشک
  • کاور یا ABS محصول

اسکلت و قسمت فلزی صندلی برقی

استفاده از آهن آلات مرغوب و با کیفیت، تاثیر اساسی در کیفیت و ایمنی این محصول دارد. کارخانجات گوناگونی در زمینه تولید آهن آلات و پروفیل در ایران مشغول به فعالیت هستند. در این میان تنها تعداد معدودی از کارخانجات محصولات بسیار مرغوبی تولید می نمایند. شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی مهرنامی با شناخت و رصد بازار آهن، محصولات پروفیلی و آهن آلات خود را از با کیفیت ترین برندهای آهن کشور تامین می نماید.

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 3

ضخامت فلزات و پروفیل ها، کمیت استفاده شده و کیفیت جوشکاری این فلزات در تحمل وزنی که بر روی این صندلی زیبایی برقی قرار می گیرد تاثیر مستقیم دارد. ضخامت این فلزات در اندازه ی استاندارد و حتی فراتر از آن انتخاب می شود. این موضوع نه تنها در تحمل وزن بلکه در پایداری و عدم تکان خوردن های محصول موثر می باشد.

همچنین نوع اتصالات و نحوه جوش دادن این فلزات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. جوشکاری فلزات در اسکلت صندلی زیبایی برقی سه موتوره نیز در کارخانه توسط افراد خبره و متخصص انجام می گیرد.

موتورها و سیستم الکتریکی در صندلی زیبایی برقی سه موتوره

همانگونه که بیان شد موتورهای این صندلی تزریق فیلر و زیبایی پوست دارای سه موتور می باشد. موتورهای استفاده شده در این صندلی ها از کیفیت درجه یک برخوردار می باشند. موتورها و سیستم الکتریکی دارای دو سال گارانتی می باشند. سیستم الکتریکی این صندلی زیبایی برقی سه موتوره شامل سه عدد موتور، یک عدد کنترل باکس و یک عدد هندست می باشد. موتورهای مدل های مختلف ارائه شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از برندهای تایوانی، آلمانی و چینی درجه یک می باشند.

همانگونه که اشاره شد یکی از موتورها مخصوص تنظیم ارتفاع این تخت یا صندلی است. موتور دوم مخصوص تنظیم قسمت پشت است. موتور سوم نیز قسمت پا را تنظیم می کند. کنترل باکس که در پاراگراف قبل به آن اشاره شد مرکز کنترل و مغز سیستم الکتریکی تین محصول می باشد. با فشردن دکمه بر روی ریموت کنترلف قسمت کنترل باکس فرمان لازم را به موتورها می دهد. سپس موتورها به اندازه مدت زمانی که ریموت کنترل این صندلی را می فشارید حرکت می کنند. این حرکن منجر به تغییر وضعیت قسمت های مختف این صندلی می شود.

موتورهای استفاده شده همگی دارای خاصیت جلوگیری از نفوذ گرد و خاک می باشند. در واقع این موتورها دارای تمامی استانداردهای لازم در پزشکی و صنعت می باشند.

  فوم تشک

از جمله مهمترین قسمت های صندلی زیبایی قسمت تشک صندلی است. این قسمت در زیبایی و راحتی محصول تاثیر مستقیمی دارد. جنس تشک در بازار فروش این محصول دارای انواع گوناگونی می باشد. لذا هنگام خرید یک صندلی زیبایی توجه و پرس و جو در مورد جنس تشک این محصول اهمیت فوق العاده ای دارد. استفاده از جنس تشک نامرغوب باعث فرورفتگی تشک این محصول در کوتاه مدت خواهد شد.

از بین رفتن و فرو نشست قسمت تشک تاثیرات نامناسبی بر روی این محصول اعمال می نماید. از جمله این موترد ظاهر نامناسب این محصول است. همچنین نشستن مراجعان بعدی بر روی این تخت باعث ناراحتی آنها می گردد. مناسب ترین نوع جنس تشک در این دست محصولات فوم سرد است. فوم سرد در دراز مدت شکل خود را حفظ می کند. همچنین مراجعین در هنگام استفاده راحتی را هنگام نشستن تجربه می کنند.

چرم صندلی زیبایی برقی سه موتوره

برند چرم استفاده شده در این محصول یک از معتبرترین و با کیفیت ترین برندهای بازار می باشد. رنگ های چرم در یک تنوع 50 رنگی موجود می باشند. امکان ست کردن رنگ صندلی زیبایی با تمامی محصولاتی که دارای چرم می باشند وجود دارد. همچنین می توان رنگ چرم را متناسب با رنگ دیوارها، پرده و سایر اجزای اتاق سفارش داد. کالیته رنگی مهرنامی تمامی رنگ های موجود را پوشش می دهد.

از مهمترین خواص این چرم ثابت ماندن رنگ آن است. همچنین این چرم دارای شل شدگی و کشیدگی در گذر زمان نخواهد شد. از دیگر خواص آن می توان به نظافت و ضد عفونی ساده آن اشاره کرد. به گونه ای که با کشیدن یک دستمال بر روی چرم همانند روز اول خواهد شد. البته لازم به ذکر است که بر روی چرم این صندلی زیبایی یک محافظ پلاستیکی ضخیم وجود دارد. چرم های انتخابی در دو گروه نسبتا براق و مات قابل انتخاب می باشد.

زیره ی فوم

قسمت زیر فوم صندلی زیبایی الزاما باید ساخته شده از ورق ها ضخیم و مقاوم باشد. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از MDF جهت زیر کار محصول استفاده می نماید. در واقع می توان گفت مقاوم ترین نوع زیره MDF می باشد. این نوع زیره برتری مقاوتی بسیار بالاتری نسبت به نئوپان دارد. مقاوت تخت عوامل مهمی چون اسکلت، کیفیت جوشکاری، موتورها و زیره MDF بستگی دارد.

کاور و ABS محصول

قسمت کاور و پوشش محصول یک از بخش های مهم صندلی زیبایی است. از مهمترین ویژگی های ABS می توان به رنگ سفید این کاور، انعطاف و ضخامت زیاد و نیز زیبایی فرم کلی آن اشاره کرد. در تولید ABS یا کاور صندلی از مواد نو و درجه یک استفاده می شود. این مواد نو باعث بالابردن کیفیت محصول می شود. همچنین استفاده از مواد اولیه نو باعث می شود که این کاور در ثر کشیدگی و ضربات دچار شکستگی نشود. از ویژگی های مهم این پوشش که با استفاده از مواد نو ساخته می شود نظافت آسان آن می باشد. به گونه ای که در در اثر تماس کفش و سایر اجسام با کاور پایین صندلی زیبایی برقی سه موتوره، به راحتی با کشیدن دستمال بر روی آن اثرات آلودگی به کلی پاک خواهد شد.

سایر ویژگی ها

  • در این تخت ها می توان دسته ها را از صندلی جدا نمود. گروهی از پزشکان و متخصصین با برداشتن دسته ها به زیبا جو نزدیک تر شده و مسلط تر به کار خود می پردازند. در اکثر مدل ها دسته قابلیت چرخیدن دارد. در یک از مدل ها دسته قابلیت تنظیم ارتفاع دارد.
  • قسمت زیر سری دارای تنظیمات است. در واقع می توان با توجه به نیاز، قسمت زیر سری را بالا یا پایین برد. پس از تنظیم قسمت زیر سر می توان با استفاده از پیچ پشت آن را ثابت نمود.
  • همچنین این تخت یا صندلی زیبایی برقی سه موتوره یک صندلی یا تخت برقی چند منظوره می باشد. یکی از موارد استفاده از این تخت ها بعنوان تخت کاشت می باشد. این تخت ها در قسمت زیر سری خود دارای یک حفره توپر می باشند. در صورت نیاز به استفاده از قسمت زیر سری به عنوان سری کاشت، می توان قسمت وسط زیر سری را برداشت و از آن بعنوان تخت کاشت استفاده نمود.
  • صندلی های برقی معرفی
  • امکان اضافه نمودن چرخ برای پایه ها وجود دارد.
  • تخت های سه موتوره دارای تنظیمات جداگانه قسمت های سر و پا می باشند. همچنین این تخت دارای تنظیمات همزمان سر و پا نیز می باشد.

سخن پایانی

چنانچه علاقمند به بازدید از صفحات ترالی زیبایی، چراغ معاینه و جراحی و تخت معاینه می باشید، بر روی لینک های مشخص شده کلیک نمایید. شما می توانید جهت مشاوره در مورد خریدی مطمئن و با صرفه نظرات و نیازهای خود را با ما در میان بگذارید. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی با سابقه طولانی و تجهیز مطب ها و کلینیک های زیبایی متعدد آماده ی پاسخگویی صمیمانه به شما مشتریان محترم می باشد.

ضندلی زیبایی برقی سه موتوره تایوانی

کد محصول: BC 1

تخت معاینه برقی

کد محصول: BC 2

صندلی زیبایی برقی سه موتوره پزشکی مهرنامی

کد محصول: BC 4-1

صندلی زیبایی برقی سه موتوره پزشکی

کد محصول: BC 3

صندلی زیبایی برقی سه موتوره مهرنامی

کد محصول: BC 5

کد محصول: BC 2

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 4

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 7

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 5-1 دوخت دار

صندلی زیبایی برقی سه موتوره تایوانی

کد محصول: BC 6

صندلی زیبایی برقی سه موتوره قیمت

کد محصول: BC 9

صندلی زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 3-1

محصولات مرتبط

2 دیدگاه. Leave new

  • سلام. با عرض ادب و احترام. ممنون میشم تفاوت صندلی های سه موتوره و چهار موتوره را برای بنده توضیح دهید. سپاس فراوان

    پاسخ
    • سلام. خیلی ممنون از شما. بله حتما. در صندلی های سه موتوره یک موتور وظیفه تنظیم شیب قسمت پشت یا همان زیر سر را دارد. موتور دوم وظیفه تنظیم شیب قسمت پا را دارد. موتور سوم نیز ارتفاع صندلی یا تخت زیبایی را تنظیم می نماید. صندلی های چهار موتوره دقیقا همان تنظیمات صندلی های سه موتوره را دارند بعلاوه ی موتور چهارم که یک شیب کلی رو به جلو و یا رو به عقب به صندلی می دهد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس