صندلی همراه بیمار محصول شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی | خرید مستقیم از کارخانه

صندلی همراه بیمار

صندلی همراه بیمار پزشکی
قیمت ترالی اورژانس ABS

صندلی همراه بیمار محصولی قابل استفاده در محیط های درمانی، بیمارستانی و سایر محیط ها می باشد. عمده استفاده ی این تخت جهت استراحت و خوابیدن فرد همراه بیمار در بیمارستان در کنار تخت بیمار می باشد. از مهمترین خصوصیات این صندلی قابلیت تبدیل شدن آن به تخت می باشد. از این رو این صندلی، صندلی همراه بیمار تخت شو نیز نامیده می شود.

صندلی همراه بیمار پزشکی

فرد همراه بیمار جهت مراقبت از ایشان علاوه بر محلی جهت نشستن نیازمند تخت خوابی جهت استراحت می باشد. لذا این محصول با کاربردی دو گانه طراحی و ساخته شده است. بنابر این می توان گفت ویژگی بارز این محصول ادغام دو محصول در یک محصول می باشد. در نتیجه فضای کمتری در محیط درمانی اشغال خواهد شد.

علاوه بر همراه بیمار، افراد دیگری نظیر پرستاران، بهیاران، پرسنل مراکز درمانی و بیمارستانی و نیز پرسنل نگهبانی و شیفت مراکز صنعتی و تجاری و غیره نیز از این صندلی استفاده می نمایند.

نحوه استفاده از صندلی همراه بیمار

محل قرارگیری این صندلی در کنار تخت بیمار می باشد. چنانچه فرد قصد تغییر وضعیت این محصول از حالت صندلی به تخت را داشته باشد، دسته ای که بر روی صندلی قرار دارد و از جنس پارچه ضخیم است را به سمت بالا می کشد. سپس همزمان و به سادگی اجزای صندلی را با استفاده از چرخ های آن به سمت جلو هدایت می نماید. در این حالت صندلی تبدیل به تخت خواهد شد.

صندلی همراه بیمار قیمت

همچنین جهت تبدیل تخت به صندلی روندی معکوس فرآیند بالا را انجام می دهیم. بدین صورت که دسته را به سمت بالا کشیده و اجزای صندلی(تخت) را به سمت عقب هدایت می نماییم و آن را به حالت صندلی تبدیل می نماییم.

ساختار صندلی همراه بیمار

این صندلی یا تخت دارای بدنه و اسکلتی به طور کلی فلزی می باشد. استحکام مناسب آهن آلات بکار رفته به همراه جوشکاری دقیق اتصالات و نیز رنگ آمیزی با کیفیت این محصول توسط افراد متخصص و مجرب از ویژگی های بارز این صندلی بیمارستانی تخت شو می باشد.

استفاده از فوم بسیار مرغوب در قسمت تشک این تخت نیز مانع از ایجاد فرورفتگی و گودی بر روی تشک در اثر استفاده مکرر و یا طولانی مدت از ان خواهد شد. چرم رویه استفاده شده در صندلی همراه بیمار از بهترین چرم های موجود در این دست از محصولات هتلینگ می باشد. این چرم در اثر استفاده های مکرر افراد و همچنین نظافت با مواد محصولات شوینده استاندارد دچار هیچ گونه پوسیدگی و تغییر رنگ نخواهد شد.

صندلی همراه بیمار خرید و قیمت

ابعاد و سایر موارد

ابعاد تشک این صندلی در حالت تخت، 180 سانتی متر در 50 سانتی متر می باشد. همچنین ارتفاع این تخت 40 سانتی متر می باشد. طول صندلی های تخت شو به گونه ای طراحی شده تا در حالت باز شده هم اندازه تخت بیمارستانی باشد. چرم این تشک در رنگ های متنوع و متناسب با سلیقه مشتریان محترم در صندلی همراه بیمار بکار برده می شود. در حالت تخت، این محصول دارای چهار چرخ در جلو و دو چرخ مجهز به قفل در قسمت عقب می باشد. با فعال کردن قفل های چرخ، شاهد هیچ گونه حرکتی از تخت نخواهیم بود. انتخاب رنگ چرم این محصول در 30 رنگ مجزا برای مشتریان محترم امکان پذیر می باشد. امکان جابجایی این صندلی یا تخت به دلیل وجود چرخ ها در محیط بیمارستانی بسیار ساده و روان است.

صندلی همراه بیمار تختشو

سخن پایانی

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی علاوه بر تولید صندلی همراه بیمار، محصولات بسیار متنوعی در قالب هتلینگ بیمارستان و مطب نظیر تخت ریکاوری دستی، تخت معاینه، تخت معاینه پایه هلالی، ترالی پزشکی، پایه سرم، پله کنار تخت و سایر تجهیزات را تولید و به بازار تجهیزات پزشکی ایران روانه می نماید.

شما می توانید جهت استعلام قیمت و مشاوره رایگان جهت آشنایی با این محصول و یا خرید آن با ما از طریق تماس تلفنی، واتساپ و یا اینستاگرام در ارتباط باشید.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس