قیمت تخت معاینه چقدر است؟ | تجهیزات پزشکی مهرنامی | ارائه دهنده انواع تخت معاینه

قیمت تخت معاینه چقدر است؟

مقاله ی قیمت تخت معاینه را  با مقدمه ای کوتاه  آغاز می نماییم. چندین سال قبل، در ایام نوجوانی، در فروشگاه تجهیزات پزشکی به عنوان شاگرد و فروشنده مشغول به کار بودم. در آن جا مشتریان زیادی مراجعه و یا به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام می دادند. قسمت عمده ای از خرید جامعه پزشکی و مشتریان محترم به خرید انواع مختلف تخت معاینه اختصاص داشت. اگر بخواهم از دغدغه ها و سوالات مشتریان در آن ایام به چند مورد اشاره نمایم می توانم موارد زیر را برشمارم:

قیمت تخت معاینه پایه ثابت ساده

قیمت تخت معاینه پایه ثابت لوله ای

  • پیدا کردن تخت معاینه مناسب بنا بر تخصص و فعالیت پزشک و فردی که تخت را خریداری می نماید
  • سوال در مورد قیمت تخت معاینه
  • سوال در مورد ابعاد تخت معاینه
  • جنس چرم روی تخت و سوالاتی در مورد ماندگاری چرم و فوم تخت
  • استحکام و تحمل وزن تخت معاینه

این موارد در روزهای حاضر نیز هنوز از اصلی ترین سوالات خریداران تخت معاینه است. اکنون تجهیزات پزشکی مهرنامی با تجربه ی اندوخته در این سالیان طولانی، آماده پاسخگویی به نیاز پزشکان در زمینه خرید و ارائه منصفانه قیمت تخت معاینه می باشد.

قیمت تخت معاینه پایه هلالی ثابت

قیمت تخت معاینه پایه هلالی سر متحرک

تخت معاینه یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات در پزشکی است. نخستین بخش درمان بخش تشخیص است و از این تجهیز در بخش تشخیص استفاده می نمایند. نوشته ی زیر یک راهنما برای خرید و انتخاب تخت معاینه می باشد. این نوشته با در نظر گرفتن پارامترهایی از قبیل قیمت تخت معاینه و سایر موارد مورد سوال مشتریان محترم تهیه شده است.

شروع قیمت تخت معاینه ارائه شده در تجهیزات پزشکی مهرنامی از  850هزار تومان می باشد.

قیمت تخت معاینه بر اساس متریال استفاده شده در آنها محاسبه می گردد. برای مثال ممکن است دو مدل تخت معاینه پایه ثابت از نظر شکل شبیه به یکدیگر باشند. اما مواد متفاوت استفاده شده در این دو تخت باعث اختلاف قیمت بین آنها می شود. این اختلاف امکان دارد ناشی از تنوع قیمتی در چرم استفاده شده برای رویه تشک باشد. همچنین زیره تشک که می تواند از جنس ورق آهن یا MDF یا نئوپان باشد. خود تشک نیز از جنس پلی اتیلن یا فوم سرد ساخنه می شود.(به طور کلی فوم سرد از جنس بهتری نسبت به پلی اتیلن برخوردار است.) ضخامت لوله و پروفیل استفاده شده و نوع رنگ و تکنیک رنگ پاشی نیز در قیمت تخت معاینه تاثیر گذار می باشد.

ابعاد تخت معاینه نیز یکی دیگر از پارامترهایی است در قیمت تخت تاثیر گذار خواهد بود. این مورد را پایین تر بررسی می نماییم. تمامی موارد اشاره شده به صورت مستقیم در قیمت تاثیر گذار خواهند بود. پزشکان و مشتریان محترم با تماس و یا ارسال پیام در واتساپ به تجهیزات پزشکی مهرنامی می توانند اطلاعات مفیدی را از مواد بکار رفته در انواع تخت معاینه کسب نمایند و محصول مناسبی را برای بیمارستان، مطب یا مرکز درمانی خود شناسایی نمایند.

قیمت تخت معاینه مهرنامی

قیمت تخت معاینه کشودار مهرنامی

علاوه بر قیمت تخت معاینه پارامترهای دیگری نیز در انتخاب دخیل اند.

شرکت مهرنامی قادر به ارائه انواع تخت معاینه ساخته و سفارشی شده با هر اندازه و ابعاد به مشتریان محترم می باشد. ابعاد تخت معاینه به صورت پیش فرض مقداری مشخص است. اما در مواردی پزشکان نیاز به طول و عرضی متفاوت با مقدار پیش فرض خواهند داشت. شما می توانید در ابتدا نوع تخت معاینه مناسب فعالیت و تخصص خود را شناسایی نمایید. سپس به بررسی ابعاد تخت معاینه بپردازید. و در صورت نیاز درخواست سفارشی خود را با ما در میان بگذارید.

ساختار کلی تخت معاینه از پروفیل، ورق، MDF، چرم، پلی اتیلن یا فوم تشکیل شده است. در ساختن تخت معاینه پایه ثابت یا تخت معاینه ساده، پایه ها از لوله یا پروفیل ساخته می شوند. زیره تشک نیز علاوه بر قیمت تخت معاینه بر کیفیت کار نیز تاثیر می گذارد. همان طور که مشخص است زیره فلزی استحکام بیشتری نسبت به زیره MDF خواهد داشت. البته این به معنای بی کیفیت بودن تخت معاینه با زیره MDF نمی باشد. در جنس تشک نیز برای جلوگیری از ایجاد فرورفتگی از فوم سرد استفاده می شود.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد انتخاب نوع مناسب تخت معاینه برای مطب، بیمارستان یا مرکز درمانی با تماس یا ارسال پیام و دریافت مشاوره رایگان از شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی اطلاعات کافی را کسب نمایید. و در پایان انواع تخت های معاینه ارائه شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی را معرفی می نماییم. این تخت ها عبارتنداز :

قیمت تخت معاینه برقی

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس