پاراوان چوبی پزشکی طرحدار - تجهیزات پزشکی مهرنامی

یکی از محصولات و تجهیزات پزشکی کاربردی در مطب ها و مراکز درمانی، پاراوان می باشد. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی این محصول را در دو نوع ارائه می نماید: پاراوان فلزی و پاراوان چوبی پزشکی طرحدار.

پاراوان چوبی پزشکی طرحدار دندانپزشکی

معرفی پاراوان چوبی پزشکی طرحدار

از پاراوان به طور کلی جهت جداسازی، پوشش دید و زیبایی محیط کار استفاده می نمایند. استفاده از پاراوان های چوبی طرحدار به متخصصین و پزشکان این امکان را می دهد تا از طرح های متنوع این نوع پاراوان بهره ببرند. طرح های پزشکی به انتخاب مشتریان محترم از طرح های موجود و یا به صورت تصاویر ارسالی از طرف خود مشتریان محترم بر روی پوستر چاپ و بر روی پاراوان های چوبی چسبانده می شود. طرح های پاراوان چوبی پزشکی در تمامی حوزه ها پزشکی و دندانپزشکی قابل ارائه می باشد.

پاراوان چوبی پزشکی طرحدار مامایی

ویژگی های ساختاری پاراوان های طرحدار

این نوع پاراوان در 4 تکه یا 4 لنگه متصل به هم تولید می شود. عرض هر لنگه 55 سانتی متر می باشد. ارتفاع پاراوان نیز در دو نوع 1 مترو 80 سانتی متر و 2 متر قابل ارائه می باشد. پوسترها یا طرحهای انتخابی توسط مشتریان محترم بنابر سفارش ایشان در یک یا هر دو طرف پاراوان چوبی پزشکی طرحدار قابل نصب می باشد.

همچنین جهت ایستا بودن پاراوان در حالت تعادل باید لنگه های پاراوان را به صورت زاویه دار و یا اصطلاحا هفت هشتی نسبت به هم قرار داد.

پاراوان چوبی پزشکی طرحدار مطب

مزایای استفاده از پاراوان طرحدار

از نقاط مثبت استفاده از پاراوان می توان به راحتی حمل آن اشاره کرد. از دیگر مزایا می توان به تاشو بودن آن اشاره کرد. این بدان معناست که می توان از پاراوان چوبی پزشکی طرحدار در هنگام نیاز استفاده کرد و در مواقعی که نیازی به آن نیست می توان آن را تا کرد و در کناری قرار داد. در نتیجه می توان گفت پاراوان چوبی  نیازی به نصب ندارد.

سخن پایانی

جهت انتخاب نوع پاراوان، انتخاب طرح پاراوان و یا دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. همچنین جهت مشاهده صفحات تخت معاینه، تخت ژنیکولوژی و ترالی اورژانس می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه از این صفحات دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس