پایه سرم بیمارستانی | پایه سرم چرخدار | شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی

پایه سرم بیمارستانی

پایه سرم بیمارستانی
قیمت ترالی اورژانس ABS

– یکی از تجهیزات پزشکی ضروری و کاربردی در مراکز درمانی، پایه سرم بیمارستانی می باشد. پایه سرم ارائه شده در تجهیزات پزشکی مهرنامی محصولی قابل استفاده در بیمارستان ها و نیز مطب پزشکان و متخصصان محترم می باشد.

– این محصول متشکل از یک پایه پلاستیکی پنج پر می باشد. هر یک از پایه ها در انتهای خود دارای چرخ می باشند. لذا این محصول دارای قابلیت تحرک و جابجایی در محیط درمانی می باشد.

– میله ای فلزی و آبکاری شده با طول متوسط به این پایه پنج پر پلاستیکی پیچ شده است. میله فلزی آبکاری شده ی دیگری با قطر کمتر از میله قبلی، درون آن قرار می گیرد. در انتهای این میله ی درونی دو یا چهار(با توجه به نوع پایه سرم بیمارستانی) قلاب فلزی جهت آویزان کردن سرم قرار داده شده است.

– همچنین میله داخلی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با نیاز می باشد. تنظیم ارتفاع میله نگه دارنده سرم، توسط پیچ پلاستیکی متصل یه میله خارجی صورت می گیرد.

– در صورت نیاز، میله درونی قابلیت جداسازی و نصب بر روی تخت بیمارستانی را دارد.

– وجود چرخ های روان این پایه سرم بیمارستانی و نیز وزن نسبتا پایین آن، اجازه جابجایی و انتقال ساده این محصول را به بیماران و سالمندان خواهد داد.

– پایه سرم چرخدار پنج پر پلاستیکی در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در دو نوع دو شاخه نگهدارنه سرم و چهار شاخه قابل ارائه می باشد.

– چنانچه علاقمند به بازدید از صفحات ترالی اورژانس، تخت معاینه، ترالی پزشکی، تخت ژنیکولوژی می باشید، می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه به صفحات مورد نظر هدایت شوید.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس