ترالی پزشکی | تولید انواع ترالی زیبایی و ترالی پزشکی | تجهیزات پزشکی مهرنامی

انتخاب محصولات مهرنامی
ترالی پزشکی

ترالی ها از جمله تجهیزاتی هستند که کاربرد گسترده ای در مراکز بهداشتی، درمانی، زیبایی و آرایشگاهی دارند. یک ترالی پزشکی یا زیبایی بطور کلی جهت نگهداری، قراردادن و یا حمل وسایل و تجهیزات پزشکی و زیبایی در محیط یک بیمارستان، مرکز درمانی یا سالن زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. متخصصین و پزشکان محترم هنگام خرید یک ترالی، به دنبال خرید یک محصول کاربردی، با کیفیت، زیبا و با قیمت مناسب می باشند. اما برای برآورده کردن این موارد پیش از خرید باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

ترالی پزشکی کشودار زیبایی

ترالی پزشکی دو کشو

کد محصول: TR 11


ترالی پزشکی MDF

کد محصول: TR 15


ترالی پزشکی مطب زیبایی

کد محصول: TR 14


ترالی پزشکی کلینیک زیبایی

کد محصول: TR 16


ترالی پزشکی رنگی

کد محصول: TR 14

اقدامات لازم جهت خرید ترالی پزشکی

1 -پیش از هر چیزی باید نوع تخصص و حرفه خود را در نظر بگیریم. 2-قدم بعدی در نظر گرفتن محیط کار و ابعاد اتاق ها یا سالن هایی است که در آنجا مشغول به فعالیت هستیم. 3- در مرحله بعد تعداد کشو، طبقه و فضای لازم در ترالی جهت قراردادن وسایل و تجهیزات باید در نظر گرفته شود. 4-در صورتی که از دستگاه های برقی در حوزه ی زیبایی استفاده می کنید، دانستن ابعاد و وزن آنها به شما کمک زیادی می کنند. البته که تمامی دستگاههای زیبایی از لحاظ ابعاد سازگار با ابعاد ترالی های زیبایی تولید شده توسط تجهیزات پزشکی مهرنامی می باشد.

ترالی ها در دو اندازه ی صفحه استاندارد 60 در 45 و همچنین 42 در 40 تولید می شوند. ترالی های با ابعاد دلخواه و سفارشی را می توان از جنس MDF  و استیل تولید نمود. 5-در مراحل بعد نیز توجه به مواردی چون جنس بدنه، رویه ها، روان بودن چرخ ها، رنگ آمیزی بدنه و کیفیت این موارد و همچنین توجه به جزئیات مد نظر قرار می گیرد.

ترالی پزشکی زیباییی کمد دار

کد محصول: TR 9


ترالی پزشکی تک کشو

کد محصول: TR 1

دسته بندی انواع ترالی

لازم به توضیح است که در کشورمان ایران گروهی این محصول را ترالی وگروهی دیگر ترولی می نامند. لذا ما در این مقاله از هر دو نام استفاده خواهیم کرد. می توان دسته بندی هایی را برای ترالی های پزشکی عنوان نمود. به طور مثال، شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی جهت شناخت بهتر و استفاده ی کاربردی، دسته بندی زیر را برای ترالی ها ارائه نموده است:

  • ترالی اورژانس
  • ترالی پانسمان
  • ترالی زیبایی
  • ترالی ECG یا ترالی دستگاه نوار قلب

 

ترالی پزشکی تک کشو درب فلزی

کد محصول: TR 2


ترالی پزشکی ساده

کد محصول: TR 31

ترالی پزشکی اورژانس

وزارت بهداشت و درمان استانداردهایی جهت تاسیس و تجهیز یک مرکز بهداشتی، درمانی و یا یک مطب وضع نموده است. در واقع می توان گفت ترالی اورژانس و ترالی پانسمان از ملزومات برپایی و تجهیز یک مطب و یا مرکز بهداشتی-درمانی می باشند.

ترالی پزشکی احیا

کد محصول: EM 4

از ترالی اورژانس جهت احیای بیماران قلبی، ریوی و مغزی استفاده می شود. این ترالی در دو نوع بدنه فلزی و بدنه تمام ABS تولید و عرضه می شود. ساختار و ملحقات(آنتن سرم – ابعاد کشوها – جای کپسول اکسیژن – تخته احیا و …) این ترالی نیز مطابق استانداردهایی می باشد که وزارت بهداشت و درمان اعلام نموده است. این ترالی پزشکی در دو نوع چهار کشو و پنج کشو تولید می گردد. بدنه و کشوهای ترالی اورژانس فلزی در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در دو رنگ سفید و قرمز تولید و عرضه می گردد. همچنین صفحه ی رویه ترالی های اورژانس نیز در دو نوع استیل و ABS تولید می گردد.

همچنین بدنه ترالی اورژانس تمام ABS نیز در دو رنگ تولید می شود. این ترالی در رنگهای قرمز و آبی تولید می شود.

ترالی پزشکی قیمت خرید

کد محصول: EM 3


ترالی پزشکی قیمت مناسب

کد محصول: EM 5

ساختار فیزیکی ترالی پزشکی اورژانس

در ترالی های چهار کشو یکی از کشوها نسبت به سه کشوی دیگر سایز بزرگتری دارد. در ترالی های پنج کشو نیز یکی از کشوها دارای سایز بزرگتری نسبت به چهار کشوی دیگر دارد. ترالی اورژانس لزوما مجهز به پریز برق سیار می باشد. این ترالی دارای آنتن سرم و همچنین محل قرارگیری کپسول اکسیژن و چراغ معاینه می باشد. چرخ های ترالی اورژانس از روان ترین چرخ های موجود می باشند. این چرخ ها مجهز به قفل می باشند تا در مواقع لزوم ترالی به حالت سکون درآید. رنگ آمیزی ترالی فلزی اورژانس از نوع الکترواستاتیکی کوره ای می باشد. این نوع رنگ آمیزی باعث مقاومت ترالی در مقابل رطوبت و خط و خش در اثر برخورد با اجسام می شود.

خرید و قیمت ترالی پزشکی بیمارستانی

کد محصول: EM 2

نحوه چیدمان داروها و تجهیزات

داروها و وسایل ضروری مربوط به ترالی اورژانس در استانداردی که توسط وزارت بهداشت منتشر شده موجود می باشد. همچنین نحوه ی چیدن داروها و وسایل درون کشوهای این ترالی نیز طبق قاعده ای مشخص صورت می گیرد. این داروها و وسایل باید همیشه به صورت آماده درون ترالی آماده باشند. این اقدام به منظور جلوگیری از اتلاف وقت هنگام مراجعه بر بالین بیمار اورژانسی صورت می گیرد.

ویژگی های ممتاز ترالی اورژانس تمام ABS

اگرچه کشوهای ترالی پزشکی اورژانس فلزی بسیار روان هستند ولی ترالی های اورژانس تمام ABS با توجه به ساچمه ای بودن و ریلی بودن آنها بسیار روان می باشند. این ترالی ها مجهز به چرخ های ABS بسیار روان هستند. این چرخ ها دارای ترمز جهت ایست کامل ترالی می باشند. این ترالی مجهز به جای سیفتی باکس، جای سطل زباله و میله مخصوص آویزان کردن سیم ها می باشد. نظافت و ضد عفونی کردن این ترالی مانند ترالی های فلزی اورژانس بسیار ساده می باشند.

ترالی پانسمان و زیبایی

توضیحات همزمان مربوط به دو دسته ی ترالی پانسمان و ترالی زیبایی را اینجا بیان می نماییم. ترالی های پانسمان و زیبایی در انواع دو طبقه، سه طبقه، تک کشو تا چهار کشو تولید می شود. اما تفاوت این دو دسته ترالی در چیست؟

ترالی های پانسمان دارای چرخ های پلاستیکی و ترالی های زیبایی مجهز به چرخ های فلزی و یا ABS قفل شونده می باشد. البته با توجه به سفارش مشتریان محترم امکان نصب چرخ های فلزی برای ترالی پزشکی پانسمان نیز وجود دارد. از دیگر موارد می توان به تحمل وزن بالاتر صفحات ترالی های زیبایی نسبت به ترالی های پانسمان اشاره کرد. همچنین گاردهای کناری ترالی ها زیبایی و پانسمان شکل متفاوتی دارند. گارد کناری ترالی های زیبایی در کناره ها و وسط صفحات ترالی است و گارد کناری ترالی های پانسمان نیز در کناره های ترالی ولی به صورت حرف U بر عکس می باشد. در هر دو دسته ترالی، کشوها به صورت دستگیره دار و یا دستگیره سرخود قابل تولید است.

قیمت ترالی پزشکی مهرنامی

ترالی های بدون کشو(ترالی طبقاتی)

ترالی طبقاتی زیبایی

همانگونه که در بالا اشاره شد ترالی های زیبایی را نیز می توان به صورت طبقاتی تولید نمود. این ترالی ها از رویه های ABS بسیار مستحکم ساخته شده است که تحمل وزن تا 25 کیلوگرم را دارد. در واقع در زیر طبقات ترالی های زیبایی پروفیل های آهنی وجود دارد که این موضوع سبب افزایش مقاوت صفحات این ترالی پزشکی می شود. ترالی های زیبایی طبقاتی هم به صورت بدنه فلزی با رویه های ABS و هم به صورت تمام MDF  تولید می شود.

ترالی طبقاتی پانسمان

ترالی های پانسمان بدون کشو به سه گروه دو طبقه، سه طبقه و دو طبقه با جای لگن تقسیم بندی می شوند. این ترالی ها را ترالی های ساده نیز می نامند. ترالی ساده دارای دو یا سه طبقه است که از جنس استیل یا ABS می باشند. همچنین در این ترالی ها میله های کناری ترالی از جنس استیل به رنگ نقره ای می باشند. کاربران محترم با توجه به سلیقه، حجم لوازم، و طرح فضای کار خود یکی از انواع ترالی با صفحه ABS یا استیل با دو یا سه طبقه را انتخاب می نمایند.

ترالی پزشکی دو طبقه

کد محصول: TR 30

شباهت های ترالی های طبقاتی زیبایی و پانسمان

رنگ آمیزی بدنه ی هر دو ترالی یکسان می باشد. یعنی هر دو از سیستم رنگ آمیزی الکترواستاتیکی پودری کوره ای بهره می برند. این نوع رنگ آمیزی ترالی را از لحاظ خط و خش و رطوبت ایمن می نماید. همچنین جنس صفحات رویه های این دو ترالی پزشکی یکسان می باشد. رویه ها از جنس ABS هستند. رویه های ABS خاصیت نظافت و ضدعفونی آسان دارند. این رویه ها از مواد سفید و درجه یک و در واقع از مواد نو بهره می برند.

ترالی پزشکی مطب زیبایی

کد محصول: TR 29

ترالی های دارای کشو

تعداد زیادی از پزشکان و کاربران از ترالی های کشودار به عنوان ترالی مطب استفاده می نمایند. ترالی پزشکی کشودار نسبت به ترالی های طبقاتی فضای بیشتری را جهت قرار دادن وسایل خود در اختیار کاربران قرار می دهد. ترالی پانسمان کشودار در چهار نوع تک کشو، دو کشو، سه کشو و چهار کشو تولید می شوند. جنس بدنه ی ترالی های پانسمان از فلز می باشد. گارد کناری از جنس استیل یا آهن به رنگ سفید می باشد. همچنین جنس صفحات یا طبقات ترالی از ABS می باشند. در ترالی های پانسمان جنس درب کشوها می تواند فلزی یا ABS باشد.

ترالی پزشکی بیمارستانی و مطب

کد محصول: TR 25

ترالی ECG

از ترالی ECG نیز در محیط های بیمارستانی و مطب ها استفاده می شود.از این ترالی جهت حمل و نگهداری دستگاه نوار قلب استفاده می شود. اما این ترالی با ظاهر ساده و زیبای خود می تواند به عنوان یک ترالی مطب معمولی نیز استفاده شود. مزیت این ترالی مجهز بودن به سیم سیار برق می باشد. بنابراین دستگاه های پزشکی الکتریکی دیگر علاوه بر دستگاه نوار قلب را می توان بر روی آن قرار داد. این ترالی در چهار نوع تمام فلزی، رویه ABS، رویه MDF و تمام ABS توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید می گردد.

ترالی پزشکی بیمارستانی

ترالی پزشکی طبقاتی و کشودار زیبایی

دسته ای از ترالی ها وجود دارد که معمولا در سالن ها و کلینیک های زیبایی پوست و مو استفاده می شود. در زیر طبقات این ترالی ها چارچوب های فلزی مستحکم وجود دارد. اگر چه این ترالی ها بعنوان ترالی زیبایی شناخته می شود اما از آنها در سایر محیط های پزشکی نیز استفاده می شود. در زیر تصاویری از این ترالی ها را مشاهده می نمایید. این دسته از ترالی ها در پنج نوع تولید می شوند:

  • ترالی طبقاتی بدون کشو
  • ترالی تک کشو زیبایی
  • ترالی دو کشو زیبایی
  • ترالی سه کشو زیبایی
  • ترالی چهار کشو زیبایی

این ترالی ها با نام های دیگری نظیر ترالی دستگاه، ترالی آرایشگاهی، ترولی زیبایی، ترولی طبقاتی، ترولی فیشیال فلزی و غیره نیز شناخته می شوند. این ترالی ها در زیر طبقات دارای قیدهای فلزی مستحکمی می باشند. به گونه ای که تحمل وزن دستگاههای زیبایی به نسبت سنگین را دارند. ابعاد رویه طبقات در ترالی های زیبایی و پانسمان 60 در 46 سانتی متر می باشد. همچنین این ترالی ها در ابعاد کوچکتر نیز قابل ارائه می باشند ابعاد ترالی زیبایی در سایز کوچک 40 در 46 سانتی متر می باشد.

ترالی پزشکی زیبایی تک کشو

کد محصول: TR 6


ترالی پزشکی زیبایی دو کشو

کد محصول: TR 12

ابعاد سفارشی ترالی ها

ترالی های زیبایی با رویه های ABS در سه سایز مشخص تولید می شوند. چنانچه مشتریان محترم درخواست ترالی هایی با ابعادی بغیر از ابعاد مشخص داشته باشند می توان این ترالی ها را بصورت MDF  و یا فلزی با رویه استیل برای ایشان تولید کرد. ترالی های زیبایی MDF  از ترالی های بسیار زیبا و کاربردی در مطب های پزشکی و زیبایی می باشد.

ترالی پزشکی مطب زیبایی

کد محصول: TR 15

کاربرد ترالی ها

ترالی ها از محصولات و تجهیزات اصلی و پر کاربرد در مطب ها، مراکز درمانی، بیمارستان ها، مراکز و سالن های زیبایی می باشند. قرار دادن ابزار و وسایل پزشکی و زیبایی بر روی یک میز پزشکی متحرک یا ترالی سبب سهولت در امور می شود. جهت مشاهده و دریافت تصاویر تمامی ترالی های تولید شده در تجهیزات پزشکی مهرنامی و نیز دریافت مشاوره جهت انجام خریدی مناسب با ما در ارتباط باشید. همچنین چنانچه تمایل به بازدید از صفحات چراغ معاینه پایه دار، تخت معاینه، ترالی اورژانس، تخت بیمارستانی و تخت ژنیکولوژی را دارید، می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه به صفحات این محصولات دسترسی داشته باشید.

 

ترالی پزشکی قیمت تولیدی

کد محصول: TR 18

فهرست
تماس با کارشناس