چراغ معاینه پایه دار پزشکی | تجهیزات پزشکی مهرنامی ارائه دهنده انواع تجهیزات پزشکی جانبی

چراغ معاینه پایه دار

چراغ معاینه پایه دار LED
قیمت ترالی اورژانس ABS

چراغ معاینه پایه دار در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در چهار مدل موجود می باشد. پزشکان و متخصصین بنابر نوع نیاز خود به چراغ و نیز فضای محل فعالیت خود یکی از انواع این چراغ ها را برمی گزینند. از یک مطب معاینه گرفته تا مطب مامایی و مطب زیبایی و کلینیک های زیبایی همگی به چراغ معاینه نیاز خواهند داشت.

1-چراغ معاینه پایه دار با پایه ی پنج پر

این مدل از چراغ معاینه از یک پایه پلاستیکی پنج پر که شامل 5 چرخ روان است تشکیل شده است. وجود این پایه و چرخهای روان، باعث تعادل و سهولت در جابجایی چراغ معاینه به اطراف و نقطه مورد نظر خواهد شد. این چراغ معاینه همچنین دارای یک میله استوانه ای استیل آبکاری شده به عنوان بدنه می باشد. این میله توسط پیچ محکمی به پایه متصل می شود. وجود میله ای دیگر از جنس استیل در داخل میله بدنه باعث می شود تا پزشک یا فرد متخصص بنابر نیاز خود بتواند ارتفاع را تا دو برابر حالت معمول افزایش و تنظیم نماید.

چراغ معاینه پایه دار

وجود پیچ های پلاستیکی جهت تنظیم ارتفاع چراغ معاینه و نیز تنظیم شیب و زاویه مورد نظر کلگی(قسمتی که لامپ درون آن قرار می گیرد) بر روی چراغ معاینه، باعث می شود تا افراد به تنظیمات دلخواه خود دست یابند. این نوع چراغ به دو دسته تقسیم می شود:

  1. چراغ معاینه بدون کلید
  2. چراغ معاینه کلیددار

در چراغ های معاینه کلید دار برای خاموش کردن چراغ لازم است که پریز را از برق جدا نمایید. در چراغ های کلید دار برای قطع نمودن نور چراغ می توان کلید را فشار داد و نور را خاموش کرد.

2-چراغ معاینه لوپ LED

این چراغ معاینه پایه دار از یک پایه ی نسبتا سنگین جهت حفظ تعادل چراغ معاینه بهره می برد. این چراغ معاینه نیز همانند مورد قبل از پایه فلزی نسبتا بلند و لوله ای خرطومی در ادامه آن تشکیل شده است. با تنظیم و زاویه دادن به این لوله ی خرطومی می توان باعث ایجاد تغییر در ارتفاع و زاویه مورد نیاز جهت تاباندن نور و  انجام فعالیت خود شد.

چراغ معاینه پایه دار

چراغ معاینه پایه دار

ویژگی های مهم چراغ معاینه پایه دار LED

این چراغ مجهز به کلید چرخان تنظیم شدن نور می باشد. پزشک می تواند با تنظیم شدت نور متناسب با نوع فعالیت خود نور را تنظیم نماید. همچنین این چراغ معاینه دارای یک عدسی در پشت LED  های خود می باشد. با استفاده از این عدسی می توان با دقت بیشتری به پوست و بررسی اجزای بدن پرداخت

3-چراغ معاینه پایه دار LED

این چراغ معاینه از نوع چراغ های پزشکی LED می باشد. این مدل دارای بازوهای بلند و مفاصل نرم و روان جهت تنظیم مناسب و استفاده از نور با کیفیت در تمام فواصل می باشد. این چراغ معاینه نیز تنظیم ارتفاع و تمام زوایای مورد نیاز پزشک و متخصص را فراهم می آورد. همچنین قسمت سر چراغ نیز قابلیت تنظیم زاویه دلخواه را دارد. در قسمت پایه، این چراغ جهت حفظ تعادل از یک پایه سنگین برخوردار می باشد.

این چراغ معاینه پزشکی در بسیاری از مطب ها و کلینیک های پزشکی و زیبایی استفاده می شود. جهت تجهیز مطب و کلینیک زیبایی و حتی تجهیز مطب مامایی و سایر مراکز درمانی چراغ های LED کاربرد فراوانی دارند.

چراغ معاینه پایه دار پزشکی

 

 

4- چراغ جراحی مطب و زیبایی

این نوع چراغ در واقع کامل ترین نوع چراغ معاینه محسوب می شود. از ویژگی های برتر این چراغ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

چراغ معاینه پایه دار جراحی

  • شدت نور بالا و در نتیجه داشتن تسلط و تمرکز بر روی پوست و بدن مراجعه کنندگان
  • نور چراغ از نوع نور سرد می باشد که مزاحمتی برای افراد مراجعه کننده و خود فرد متخصص نخواهد داشت.
  • مفاصل بسیار روان جهت تنظیم نور در تمام زوایای ممکن
  • وزن سنگین و پایداری چراغ تعادل آن را به راحتی حفظ می نماید.
  • چرخ دار بودن چراغ که باعث حرکت ساده آن در محیط می شود.

جهت بازدید از صفحات تخت ژنیکولوژی، تخت معاینه، تخت بیمارستانی، ترالی پانسمان دو طبقه و تخت برقی زیبایی بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس