پایه سرم بیمارستانی

پایه سرم بیمارستانی
قیمت ترالی اورژانس ABS

وسایل و تجهیزات پزشکی شامل طیف بسیار گسترده ای می باشند. گروهی از وسایل مانند پایه سرم بیمارستانی جزئی از هتلینگ بیمارستانی و مطب به حساب می آیند. از دیگر تجهیزات درمانی هتلینگ بیمارستانی می توان به انواع تخت های پزشکی، ترالی، صندلی های پزشکی و غیره اشاره نمود. گروهی دیگر دستگاههای هستند که در اماکنی چون اتاق های جراحی، مطب ها و کلینیک ها استفاده می شود. این حوزه نیز شامل طیف وسیعی از تجهیزات و دستگاه ها می باشد. از دیگر تجهیزات پزشکی می توان به طیف گسترده ای از لوازم مصرفی، استیلجات جراحی و غیره اشاره کرد. سرم ها از نوع مواد مصرفی می باشند که جهت استفاده از این محصول نیاز به پایه سرم بیمارستانی می باشد.

پایه سرم بیمارستانی

در چه مکان هایی از پایه سرم بیمارستانی استفاده می شود؟

این محصول پزشکی قابل استفاده در مکان خاص و حوزه پزشکی خاصی نمی باشد. در تمام حوزه پزشکی از پایه سرم استفاده می شود. یکی از مکان هایی که به تعداد زیاد از این محصول استفاده می کند بیمارستان می باشد. در تمام نقاط و بخش های بیمارستان از پایه سرم بیمارستانی استفاده می شود. از بخش اورژانس بیمارستان گرفته تا بخش های CCU و ICU و در تمام بخش های بیمارستان از این محصول استفاده می شود.

پایه سرم بیمارستانی

کلینیک های پزشکی و توانبخشی، درمانگاه ها و تمامی مطب های تزریقات نیاز مبرم به پایه سرم بیمارستانی دارند. در واقع می توان گفت هیچ مطب و مکز پزشکی نیست که نیاز به این محصول نداشته باشد. اگرچه نام این محصول پایه سرم بیمارستانی نامگذاری شده است ولی این صرفا یک نامگذاری است و در تمام مراکز درمانی از این محصول استفاده می شود.

ساختار محصول

پایه سرم بیمارستانی از چندین جزء تشکیل شده است. این محصول از یک پنج پر پلاستیکی بعنوان پایه تشکیل شده است. این پنج پر پلاستسکی مجهز به پنج چرخ بسیار روان است. چرخ های روان یکی از ویژگی های ممتاز این محصول است. همچنین این پنج پر پلاستیکی از پلاستیک منعطف و مستحکم ساخته شده است. یک میله ی مرکزی به وسط این پنج پر پلاستیکی و از زیر پیچ می شود. پیچ را از زیر کاملا محکم می کنیم تا این پایه کاملا مستحکم بایستد. داخل این میله ی مرکزی یک میله ی با قطر کمتر قرار گرفته است. این میله جهت ارتفاع دادن به پایه سرم از داخل میله ی اصلی بیرون می آید. در هر ارتفاعی که نیاز است می توان پیچ تنظیم کننده ی ارتفاع را محکم نمود.

حداقل ارتفاع پایه سرم 100 سانتی متر می باشد. همچنین حداکثر ارتفاع آن نیز 180 سانتی متر است. به انتهای بالایی میله داخلی یک دو شاخه یا چهار شاخه جهت آویزان کردن انواع سرم متصل می باشد.

کاربرد پایه سرم

همانگونه که بیان شد این محصول در بیمارستان ها و مراکز درمانی به صورت گسترده استفاده می شود. از این محصول جهت آویزان کردن انواع سرم جهت تزریق به بدن افراد استفاده می شود. سرم ها گستره ی بسیار وسیعی از انواع ساده تا انواع مختلف درمانی را شامل می شوند. افراد همچنین می توانند در زمان وارد شدن سرم به بدنشان پایه سرم بیمارستانی را همراه خود در محیط درمانی یا منزل جابجا نمایند. چرخ دار بودن پایه سرم این امکان را برای ایشان فراهم می نماید.

انواع تجهیزات پزشکی دارای میله سرم با دو شاخه

در بعضی از موارد به دلیل داشتن تجهیزاتی که خود دارای جای میله سرم هستند نیازی به تهیه پایه سرم نمی باشد. در این موارد باید فقط خود میله یرم را تهیه نمایید. یک از این تجهیزات که می تواند جای آنتن سرم را داشته باشد تخت بیمارستانی است. در بعضی از تخت های بییمارستانی جای میله ی سرم در تخت تعبیه شده است. دیگر تجهیزاتی که این خاصیت را دارند ترالی اورژانس می باشد. ترالی اورژانس هم دارای جای میله ی سرم و هم دارای میله ی سرم می باشد. اگرچه در برخی موارد تهیه ی پایه سرم بیمارستانی انجام خدمات را برای کاربران و متخصصین و پزشکان ساده تر می نماید.

 

 

سخن آخر

چنانچه علاقمند به بازدید از صفحات ترالی اورژانس، تخت معاینه، ترالی پزشکی، تخت ژنیکولوژی می باشید، می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه به صفحات مورد نظر هدایت شوید.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس