پله تخت بیمار تک پله - تجهیزات پزشکی مهرنامی ارائه دهنده هتلینگ بیمارستانی

پله تخت بیمار تک پله

پله تخت بیمار تک پله
قیمت ترالی اورژانس ABS

یک از تجهیزات قابل استفاده در مطب ها و مراکز پزشکی پله تخت بیمار تک پله می باشد. استفاده ی از این محصول به طور عمده جهت بالا رفتن از انواع تخت پزشکی، تخت بیمارستانی، تخت ژنیکولوژی و تخت معاینه می باشد. افراد بسیاری در حوزه ی درمان و پزشکی از تخت های بیمار استفاده می نمایند. امکان این وجود دارد که افراد بیمار، کهنسالان و نیز افراد کم سن و سال در بالا رفتن از این تخت های پزشکی با مشکل مواجه شوند.

ارتفاع استاندارد تخت و تناسب آن با پله

هیچ استاندارد خاصی برای تهیه پله تخت تعریف نمی شود. زیرا افراد با توانایی های جسمانی و قد متفاوت از انواع تخت ها استفاده می نمایند. حتی مشاهده می شود در تخت های بیمارستانی و تخت های برقی که تا ارتفاع پایین نیز تنظیم می شوند افراد از تخت استفاده می نمایند. همچنین استاندارد تعریق شده در تخت معاینه 70 سانتی متر می باشد. افراد بسیاری برای ارتفاع بیشتر از این مقدار پله تخت بیمار تک پله استفاده می نمایند. در تخت معاینه نیز مشابه تخت بیمارستانی برای تعدادی از تخت ها که دارای ارتفاع کمتری تولید می شود نیز افراد پله تهیه می نمایند.

ارتفاع تخت معاینه تولید شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی 70 سانتی متر می باشد. این ارتفاع استاندارد تخت های معاینه می باشد.

جنس و کیفیت پله کنار تخت بیمار

پله کنار تخت بیمار دارای دو نوع کفه است.نوع اول کفه از نوع فلز با رنگ آبکاری نقره ای و نوع دوم کفه از جنس ABS می باشد. هر دو نوع این کفه ها دارای تحمل وزن یکسانی می باشند. کفه از نوع ABS در رنگهای سفید و طوسی توسط تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید می گردد. کفه از نوع فلز نیز تنها در رنگ نقره ای تولید می گردد. پایه های پله تخت بیمار تک پله از فلزات ضخیم ساخته شده است. پایه های این تک پله را می توان در رنگهای سفید و نقره ای تولید کرد. رنگهای پایه های این پله تخت بیمار به روش الکترواستاتیکی رنگ آمیزی می شود. رنگ آمیزی به کمک رنگ الکترواستاتیکی یک روش بسیار مناسب و با کیفیت جهت رنگ آمیزی تمامی تجهیزات پزشکی است.

در زیر صفحات پله یک چارچوب فلزی مستحکم جوش داده شده است تا صفحه بر روی آن چارچوب قرار گیرد. کیفیت و مقاومت این محصول بسیار بالا می باشد.

ابعاد پله تخت بیمار تک پله

ارتفاع یا همان قد پله های تک پله تولید شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی 21 سانتی متر می باشد. عرض صفحه ی پله 24 سانتی متر می باشد. طول صفحه نیز 34 سانتی متر می باشد. طول پله که همان فاصله ی بین پایه های پله می باشد نیز 49 سانتی متر می باشد. ابعاد ذکر شده مناسب ترین و استاندارد ترین ابعادی است که برای یک پله تخت بیمار در نظر گرفته می شود.

سخن آخر

چنانچه قصد تجهیز مطب خود و خرید تجهیزات هتلینگ می باشید، نیاز های خود را با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما با توجه به شناخت دقیق نیازهای تمامی متخصصین محترم سودمندترین پیشنهاد را در اختیار ایشان قرار خواهند داد.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس