تخت معاینه ساده - تولیدی انواع تخت های معاینه، پزشکی و ژنیکولوژی

از مهمترین تجهیزات پزشکی مورد استفاده توسط کادر درمان می توان به تخت معاینه اشاره کرد. تخت معاینه ومخصوصا تخت معاینه ساده در مطب های پزشکی، کلینیک ها و بیمارستان ها کاربرد بسیار گسترده ای دارد. این نوع از تخت که در این مقاله در مورد آن صحبت می نماییم در انواع مختلف توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید می گردد. چنانچه علاقمند به مشاهده انواع تخت معاینه برقی می باشید بر روی لینک مشخص شده کلیک نمایید.

تخت معاینه ساده سر تاشو

فوم 10 سانت – سر متحرک

تخت معاینه ساده سر متحرک

فوم 10 سانت – سر متحرک

ابعاد استاندارد تخت معاینه ساده

تخت استاندارد دارای عرض 60 سانتی متر می باشد. طول تخت نیز 180 سانتی متر می باشد. ارتفاع استاندارد این تخت 70 سانتی متر می باشد. این ابعاد در حالت استاندارد و بصورت پیش فرض جهت ساخت تخت می باشند. اگر چه تمام سفارش ها جهت تغییر این ابعاد استاندارد پذیرفته و اعمال می شود. تخت معاینه ساده را می توان با عرض بیشتر و کمتر و نیز ارتفاع دلخواه سفارش داد.

ارتفاع استاندارد تخت معاینه به گونه ای انتخاب شده است که فرد بدون نیاز به پله بر روی تخت برود. اگرچه بسیاری از پزشکان و متخصصین از تک پله و دو پله جهت بالا رفتن بیماران استفاده می کنند.

تخت معاینه ساده پزشکی

فوم 10 سانت

تشک و چرم تخت معاینه

چرم استفاده شده در تخت معاینه ساده تجهیزات پزشکی مهرنامی از معروف ترین برندهای چرم بازار تهیه می شود. همچنین جنس تشک نیز از انواع مختلف نظیر پلی اتیلن و فوم استفاده می شود. فوم تخت های معاینه را می توان در ضخامت های 5 و 10 سانتی متر سفارش داد.

رنگ بندی و نحوه انتخاب رنگ چرم تخت معاینه ساده

چرم های موجود در یک گستره ی بسیار وسیع رنگی و متناسب با تمامی سلیقه ها وجود دارد. پس از انتخاب نوع تخت همکاران ما کالیته 50 رنگی را خدمت مشتریان محترم ارائه می نمایند. مشتریان محترم می توانند با توجه به سلیقه خود و یا متناسب با رنگ های موجود در مطب و کلینیک خود رنگ مورد نظر را انتخاب نمایند.

تخت معاینه ساده پایه هلالی

پایه هلالی

همچنین می توان این رنگ را متناسب با رنگ کاغذ دیواری، رنگ دیوار، رنگ پرده ها، رنگ کفپوش و یا متناسب با رنگ سایر تجهیزات انتخاب کرد.

کیفیت چرم

همان گونه که بیان شد کیفیت چرم استفاده شده در تخت های پزشکی شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از نوع درجه یک و بسیار مرغوب می باشد. این چرم ها دارای خاصیت easy cleaning می باشند. به صورتی که نظافت این چرم تنها با یک دستمال خشک و در بعضی موارد با دستمال نم دار آغشته به محلول های استاندارد شستشو نظیر مایع دستشویی به سادگی انجام می پذیرد.

این چرم به مرور زمان دچار تغییر رنگ نخواهد شد. همچنین این چرم دچار کشیدگی و شل شدگی نیز نخواهد شد. در واقع حالت اولیه این چرم حفظ خواهد شد.

سایر ویژگی های تخت معاینه

تخت معاینه ساده در واقع ساده ترین نوع یک تخت پزشکی معاینه محسوب می گردد. تخت معاینه ساده به تخت های غیر برقی اطلاق می گردد. تخت های معاینه ویژگی های مختلفی از لحاظ ساختاری دارند. به عنوان مثال پایه های تخت معاینه را می توان به صورت ساده، هلالی و یا تاشو تولید کرد. همچنین قسمت سر را می توان به صورت تاشو یا به اصطلاح سرمتحرک تولید کرد.

از دیگر ویژگی های تخت معاینه می توان به قابلیت حفره دار کردن قسمت سر اشاره نمود. تخت های معاینه که قسمت سر آن حفره دار است را می توان جهت لیزر و ماساژ استفاده کرد. لذا می توان گفت تخت معاینه ساده تخت چند منظوره می باشد.

تخت معاینه ساده

تخت بالشت دار

از موارد دیگر می توان به افزودن رول گیر ملحفه یکبار مصرف اشاره نمود. تخت های معاینه با پایه هلالی به صورت پیش فرض رول گیر دارند. اضافه نمودن رول گیر به سایر تخت ها با توجه به سفارش انجام می گیرد.

استحکام تخت های معاینه

استفاده از قیدهای بسیار مستحکم و متناسب، باعث افزایش مقاوت تخت می شود. همچنین استفاده از فلزات با قطر زیاد نیز بر استحکام تخت معاینه می افزایند.

زیره MDF

از عواملی که باعث افزایش استحکام تخت معاینه می شود استفاده از زیره چوبی مستحکم است. استفاده از زیره چوبیMDF  باعث مقاومت تخت خواهد شد. استفاده از زیره چوبی به جای زیره چوبی نئوپان یکی از مزیت های تخت معاینه می باشد. شرکت مهرنامی در قسمت زیره تخت ها از زیره یMDF  که مقاومت بسیار بالایی دارد استفاده می نماید.

استفاده از انواع قیدها

در تخت های معاینه ساده چهار قید بسیار مستحکم وجود دارد. این قیدها پایه را به بدنه متصل می نمایند. این نوع از قیدها یکی از بهترین نوع قیدها می باشند. اما امکان افزودن قیدهای دیگر نیز به تخت وجود دارد. یک قید طولی در راستای طول تخت استحکام تخت را بسیار بالا می برد. لذا هیچ گونه نگرانی جهت استحکام تخت وجود نخواهد داشت.

تخت معاینه ساده پایه تاشو

تخت تاشو فوم 10

رنگ آمیزی تخت معاینه ساده

از دیگر ویژگی های تخت معاینه می توان به رنگ آمیزی آن اشاره کرد. نوع رنگ آمیزی باید به گونه ای باشد که علاوه بر زیبایی، از آسیب به بدنه و پایه ها جلوگیری شود. رنگ آمیزی بکار برده شده در محصولات شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از نوع الکترواستاتیک کوره ای می باشد. با استفاده از این نوع رنگ آمیزی، پایه ها و بدنه رنگ آمیزی شده در مقابل خط و خش و رطوبت محفوظ می مانند.

تخت معاینه ساده مطب پزشکی

تخت معاینه، ماساژ و لیزر

تخت معاینه ساده

سر تاشو – فوم 10 سانت

 سخن آخر

تخت های معاینه یکی از تجهیزات ضروری مراکز درمانی و پزشکی می باشد. تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید کننده انواع محصولات هتلینگ از جمله تخت های پزشکی، انواع ترالی، صندلی چرخدار تابوره، یونیت های برقی زیبایی، چراغ معاینه و جراحی، تخت ژنیکولوژی و بسیاری از موارد دیگر می باشد. پزشکان و کارشناسان و مسئولین خرید محترم می توانند انواع تجهیزات را با رنگبندی دلخواه خود سفارش دهند. چرم تجهیزات را می توان به صورت همرنگ و یا در رنگ های دلخواه سفارش داد.

و در پایان چنانچه درخواست هرگونه مشاوره و نیاز به راهنمایی در مورد خرید تخت معاینه ساده و سایر تجهیزات پزشکی را دارید صمیمانه آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس