تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی |انواع تخت های برقی و مکانیکی| تجهیزات پزشکی مهرنامی

امروزه استفاده از تجهیزات پزشکی به روز، زیبا، خوش ساخت و با کاربری ساده، در بین پزشکان و متخصصین حوزه سلامت و زیبایی بسیار رواج یافته است. از جمله ی این تجهیزات می توان به تخت پوست و زیبایی برقی اشاره نمود. تخت های زیبایی برقی قابل استفاده در تمامی کلینیک ها و مطب های زیبایی پوست و مو لیزر و سالن های زیبایی و آرایشگاهی می باشند. این تخت های برقی همچنین به عنوان تخت معاینه در انواع تخصص های پزشکی نیز کاربرد دارد.

چنانچه در حال جمع آوری اطلاعات در موردخرید تخت زیبایی برقی یا مکانیکی، جهت تزریق فیلر، انجام لیفت، کانتورینگ صورت، کاشت مو و کاشت ابرو، PRP، مزو، هایفوتراپی، تزریق چربی و غیره می باشید این مقاله اطلاعات لازم در این خصوص را در اختیار شما قرار خواهد داد. علاوه بر مدلهای برقی، در انتهای این مقاله تصاویر و توضیحات مربوط به انواع تخت زیبایی مکانیکی، تخت لیزر و تخت فیشیال و پاکسازی پوست را نیز مشاهده خواهید کرد.

تخت پوست و زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 2

 

دلایل استفاده از تخت پوست و زیبایی برقی

یکی از دلایل رواج این تخت ها یا صندلی های برقی پزشکی را می توان استفاده راحت کاربر از آنها دانست. با استفاده از این تخت های برقی، پزشک یا متخصص تنها با فشردن دکمه ی مورد نظر خود بر روی ریموت کنترل، تنظیمات دلخواه خود را اعمال خواهد نمود. تنظیمات دقیق تخت پوست و زیبایی برقی به پزشکان و متخصصین این اجازه را می دهد تا با دقت و تمرکز بیشتر و تحت زوایای دقیق اعمال شده به صندلی، به پیاده سازی دانش خود بر روی مراجعین بپردازند.

از دلایل دیگر می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. استفاده از متریال یکسان با کیفیت متریال جهانی و قیمت بسیار مناسب این محصول، این تخت زیبایی را به محصولی مورد علاقه نزد پزشکان و متخصصین تبدیل نموده است.

خاصیت چند منظوره بودن این تخت ها یکی دیگر از دلایل محبوب بودن آنها می باشد. این تخت ها در طیف گسترده ای از خدمات زیبایی قابل استفاده می باشد.

زیبایی تخت های پوست و زیبایی

از دلایل دیگر می توان به ظاهر زیبای این صندلی برقی اشاره کرد. استفاده از فوم قالبی زیبا متناسب با ساختار بدن، طراحی اسکلت متناسب و اندازه های استاندارد اجزاء این تخت زیبایی و پوست، بر زیبایی آن افزوده است. همچنین استفاده از چرم در رنگ های جذاب، زیبا و متنوع یکی دیگر از دلایل می باشد.

تخت پوست و زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 3


خرید و قیمت تخت پوست و زیبایی برقی

کد محصول: BC 1

تخت زیبایی برقی، تختی راحت و کاربردی

تخت پوست و زیبایی برقی علاوه بر راحتی کاربری برای متخصصین، برای مراجعین و زیبایی جویان نیز تختی بسیار مناسب و راحت می باشد. مراجعین با قرار گرفتن بر روی این تخت با توجه به جنس تشک بسیار مرغوب آن، کاملا احساس راحتی می نمایند. تخت زیبایی برقی قابلیت هایی نظیر تنظیم زاویه قسمت پشتی یا تکیه گاه، تنظیم زاویه قسمت پا و نیز تنظیم ارتفاع را دارا می باشد. پهنای مناسب و طول مناسب تخت باعث می شود که زیباجویان در حین انجام خدمات زیبایی با سختی و فشردگی بدن خود مواجه نشده و بسیار ریلکس بر روی صندلی قرار گیرند.

تخت پوست و زیبایی برقی

کد محصول: BC 5


تخت پوست و زیبایی برقی سه موتوره

کد محصول: BC 5-1

موارد استفاده ی تخت پوست و زیبایی برقی

فعالیت ها و خدمات بسیاری، با استفاده از این تخت زیبایی قابل انجام می باشد. از جمله ی این موارد می توان به خدمات پوست، مو، لاغری و لیزر اشاره نمود. مواردی همچون کاهش چین و چروک های پوست، ایجاد تغییراتی در فرم برخی از عناصر صورت، ایجاد استحکام و قوام برای پوست، لیفت ابرو، سانترال لب، بوکال فت، از بین بردن انواع لک و جای زخم بر روی پوست از جمله فعالیت هایی هستند که در کلینیک ها و مطب های زیبایی انجام می شوند.

از دیگر موارد می توان به خدمات تزریق فیلر بینی، چانه، تزریق ژل لب، هایفو، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، تزریق ژل بینی، تزریق ژل خط خنده، لیفت ابرو با نخ، کاشت ابرو، ساکشن غبغب، مزونیدلینگ، از بین بردن موهای زائد و بسیاری از موارد دیگر اشاره نمود. در تمامی فعالیت های انجام شده در حوزه زیبایی و همچنین در تخصص هایی نظیر چشم پزشکی، در سالن های آرایشگاهی و نیز به عنوان صندلی یا تخت معاینه، می توان از تخت پوست و زیبایی برقی استفاده نمود.

تخت پوست و زیبایی برقی

کد محصول: BC 3


تخت پوست و زیبایی برقی

کد محصول: BC 3-1


تخت پوست و زیبایی برقی پزشکی

کد محصول: BC 4

ابعاد استاندارد تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی

عرض تخت ها متناسب با عرض بدن و کمی بیشتر از آن طراحی شده است. عرض تخت پوست باید به گونه ای باشد که هم برای مراجعه کنندگان و هم برای متخصصین مناسب باشد. به گونه ای که فاصله متخصصین با مراجعین زیاد نباشد. همچنین در دو طرف تخت زیبایی دسته هایی قرار داده شده است تا مراجعین به راحتی دستهای خود را بر روی آن قرار دهند. پزشک و متخصص در صورت نیاز به نزدیک شدن به بیمار می تواند دسته ای که در طرف خود می باشد را جدا نماید. همچنین ابعاد تخت برای مراجعان نیز باید به گونه ای باشد تا در هنگام استفاده از خدمات زیبایی لحظات سختی را تجربه ننمایند.

تخت پوست و زیبایی برقی

کد محصول: BC 6


تخت پوست و زیبایی برقی مهرنامی

کد محصول: BC 3


چرم تخت پوست و زیبایی برقی

کالیته رنگ های چرم در 50 رنگ انتخابی

تنظیمات استاندارد تخت پوست و زیبایی برقی

این تخت یا صندلی برقی امکان تنظیم شدن در موقعیت ها و زوایای مختلف از جمله حالت 90 و 180 درجه به صورت تخت کامل را فراهم می سازد. در مواردی می توان بنابر نیاز آن را به یک تخت معاینه کاملا مسطح تنظیم و تبدیل نمود. گاهی می توان آن را به صورت یک یونیت پزشکی برقی یا صندلی معاینه پزشکی در حالت نود درجه و یا با زاویه مورد نظر درآورد.

قابلیت تبدیل شدن راحت حالت های تخت و صندلی به یکدیگر، در مواردی پزشک یا متخصص را از تهیه و خرید تخت معاینه به صورت مجزا بی نیاز می نماید. در نتیجه فضای کمتری در مطب یا کلینیک اشغال شده و نیازی به جابجایی فرد مراجعه کننده و قرار گرفتن بر روی تخت معاینه مجزا نمی باشد. تنها با فشردن یک یا دو دکمه از ریموت کنترل می توان صندلی زیبایی پوست و مو را به یک تخت معاینه تبدیل نمود.

تنظیمات جانبی

تنظیماتی دیگری در تخت وجود دارد که باعث راندمان بالای آن می شود. این تنظیمات غیر برقی عبارتند از تنظیمات دسته ها، قسمت سری و پایه ها. دسته های تخت پوست و زیبایی برقی قابل چرخش و جدا شدن می باشد. این موضوع به مراجعین کمک می کند که با چرخاندن دسته ها به راحتی بر روی صندلی بنشینند و به راحتی از آن پایین بیایند. همچنین پزشک و فرد متخصص هنگام نزدیک شدن به زیبایی جو می تواند دسته ی نزدیک به خود را جدا کند تا در نزدیک ترین حالت به ایشان باشد.

قسمت سری تخت برقی پوست و زیبایی را نیز می توان متناسب با قد فرد تنظیم نمود. از دیگر تنظیمات می توان به تنظیمات قسمت پایه اشاره کرد. چنانچه سطح اتاق مطب و یا کلینیک از تراز لازم برخوردا نبوده و مسطح نمی باشد می توان با تنظیم و چرخاندن پیچ پایه ها تخت را در حالت پایدار و ثابت قرار داد.

قیمت تخت پوست و زیبایی برقی شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی

کد محصول: BC 4

در بعضی از موارد متخصصین زیبایی پس از تهیه تخت زیبایی برقی درخواست خرید جای پاهای تخت های ژنیکولوژی را به ما اعلام می نمایند. هدف ایشان از تهیه این پایه های اضافی استفاده از تخت زیبایی خود به صورت دو منظوره زیبایی – ژنیکولوژی می باشد. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در سه مدل از پنج مدل تخت زیبایی خود امکان فراهم نمودن این آپشن را برای شما فراهم می نماید.

انواع تخت پوست و زیبایی برقی

تخت های زیبایی پوست و مو در سه مدل دو موتوره، سه موتوره و چهار موتوره تولید می گردند. در زیر به نحوه ی عملکرد این تخت ها می پردازیم:

تخت پوست دو موتوره

این تخت ها در دو مدل توسط تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید می شوند. یک مدل تخت های دو شکن یا دو تکه و یک مدل نیز تخت های زیبایی سه تکه یا سه شکن می باشند. هر دو مدل از دو موتور تشکیل شده اند. در مدلهای دو شکن یک موتور جهت تنظیم شیب قسمت پشت استفاده می شود. موتور دوم جهت تنظیم ارتفاع تخت استفاده می شود. در مدلهای دو موتوره سه شکن، از یک موتور جهت تنظیم همزمان شیب قسمت های پشت و پا استفاده می شود. از موتور دیگر نیز جهت تنظیم ارتفاع تخت زیبایی استفاده می شود.

تخت پوست سه موتوره و چهار موتوره

در تخت های زیبایی برقی سه موتوره یک موتور وظیفه ی تنظیم شیب قسمت پشتی را بر عهده دارد. موتور دوم شیب قسمت پا را تنظیم می نماید. موتور سوم نیز تنظیم ارتفاع تخت را بر عهده دارد. همه این تنظیمات به راحتی و با استفاده از یک ریموت کنترل بر تخت زیبایی اعمال می شود. در ریموت کنترل تخت های سه موتوره یک ردیف دکمه جهت تنظیم همزمان قسمت های پشت و پا تعبیه شده است.

خرید تخت پوست و زیبایی برقی مهرنامی

کد محصول: BC 4

چنانچه متخصصین نیاز به ایجاد تغییر در شیب کلی تخت پوست و زیبایی برقی را داشته باشند می توانند از تخت یا صندلی پوست و موی چهار موتوره استفاده نمایند. تخت زیبایی برقی چهار موتوره علاوه بر تمامی تنظیماتی که در تخت زیبایی سه موتوره وجود دارد این قابلیت را دارند که شیب دار شوند. لذا کامل ترین تخت زیبایی برقی، تخت پوست و موی برقی چهار موتوره می باشد. از این نوع تخت زیبایی (چهار موتوره) غالبا در فعالیت های کاشت مو استفاده می شود. البته اکثر پزشکان و متخصصین با تهیه تخت های سه موتوره نیاز خود را برآورده می نمایند.

چنانچه مایل به بازدید از صفحات صندلی تابوره پزشکی و ترالی پزشکی می باشید بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

موتورهای تخت پوست و مو برقی

اصلی ترین قطعات بکار رفته در یک تخت زیبایی برقی موتورها و سیستم الکتریکی آن می باشند. موتورهای تخت زیبایی نقش بسزایی در استحکام این محصول دارند. متخصصین پزشکی و زیبایی با بکارگیری تخت های زیبایی برقی در مطب و کلینیک خود دیگر از بابت وزن زیاد بعضی از مراجعین خود نگرانی نخواهند داشت. تخت های معاینه ی معمول، قادر به تحمل وزن های محدود تا 130 کیلوگرم می باشند. هر چند با اعمال تغییراتی بر تخت های معاینه میزان تحمل وزن آنها را تا 180کیلوگرم نیز می توان افزایش داد. اما برای یک صندلی یا تخت پوست و زیبایی برقی، تحمل وزن بسیار بالا می باشد. به گونه ای که تخت های پوست و زیبایی برقی سه موتوره و چهار موتوره تا 180 کیلوگرم تحمل وزن دارند.

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در تولید تخت های زیبایی برقی خود از موتورهای پرقدرت با برندهای بسیار معتبر استفاده می نماید. در بعضی از این مدل ها برند استفاده شده محصول کشور تایوان و دربعضی از موارد موتورها چینی درجه یک می باشند. موتورهای معرفی شده از شناخته شده ترین و با کیفیت ترین برندهای موتور تخت بیمارستانی برقی، یونیت دندانپزشکی و تخت پوست و زیبایی برقی در جهان می باشند. قدرت هر یک از موتورها 6000 نیوتن می باشد. در نتیجه، قدرت بسیار بالای این موتورها، در کنار اسکلت مستحکم، پر قدرت و مهندسی شده این تخت زیبایی محصولی کاملا حرفه ای و مطمئن را روانه بازار تجهیزات پزشکی نموده است.

تخت پوست و زیبایی برقی

استانداردهای موتورهای بکار برده شده در تخت پوست و زیبایی برقی

موتورهای استفاده شده در حوزه بهداشت و درمان، علاوه بر کسب استانداردهای لازم در بخش صنعت، ضروری است که استانداردهای حوزه بهداشت و درمان را نیز کسب نمایند. موتورهای برندهای معرفی شده تمامی استانداردهای مورد نیاز را از مراکز بین المللی استاندارد اروپایی و جهانی کسب نموده اند. یکی از موارد مطرح شده در این استانداردها، بررسی صدای ایجاد شده در اثر حرکت موتورهای استفاده شده در تجهیزات پزشکی و بیمارستانی می باشد.

صدای حرکت موتورها در هنگام استفاده باید به مقداری پایین باشد که هیچ گونه مزاحمتی برای بیماران و مراجعین ایجاد نکند. موتورهای نامبرده علاوه بر کسب استانداردهای صوتی در حوزه بهداشت و درمان، دارای چندین استاندارد و ویژگی برجسته دیگر نیز می باشند که به آنها اشاره می نماییم.

تخت پوست و زیبایی برقی

کد محصول: BC 7

 

ویژگی های ممتاز حرکتی موتورها

هنگام استفاده از تجهیزات هتلینگ برقی پزشکی از جمله تخت بیمارستانی برقی و تخت پوست و زیبایی برقی، توجه به حرکت اولیه و توقف نهایی این تجهیزات بسیار مهم می باشد. حرکت اولیه موتورها باید به حدی آرام، ملایم و تدریجی باشد که بیماران و زیباجویان در اثر تغییر این وضعیت اولیه هیچ گونه ضربه یا تکان ناگهانی را احساس نکنند. همچنین ایشان در هنگام توقف در پایان تغییر وضعیت تخت نیز نباید هیچ گونه توقف ناگهانی و ایست شدید را تجربه نمایند.

علاوه بر موارد ذکر شده، حرکت کاملا یکنواخت و بدون نوسان موتورها در مسیر حرکت نیز از ویژگی های ممتاز برندهای مورد استفاده می باشد. از دیگر موارد می توان به استفاده از متریال بسیار با کیفیت در ساخت سیستم الکتریکی و موتورها، خواص عایق بودن موتورها و ضمانت موتورها اشاره نمود.

تخت پوست و زیبایی برقی دو موتوره

تخت پوست و زیبایی برقی دو موتوره مهرنامی

قیمت تخت پوست و زیبایی برقی شرکت مهرنامی

یکی از مهمترین ملاحظات یک خرید خوب، اطمینان از کیفیت محصول خریداری شده می باشد. از این رو با شناخت از کیفیت بالای موتورهای بکار رفته در محصولات خود، برای آنها ضمانت دو ساله را در نظر گرفته است.

تخت پوست و زیبایی برقی و تزریق ژل و بوتاکس و فیلر

چنانچه مایل به بازدید از صفحات تخت ژنیکولوژی و ترالی اورژانس می باشید از لینک های زیر استفاده نمایید.

ساختار تخت زیبایی برقی

تخت های زیبایی برقی علاوه بر موتورها و سیستم الکتریکی دارای اجزای دیگری نیز می باشند.

رویه های ABS به عنوان پوشش اسکلت فلزی و به منظور زیبایی محصول به کار برده می شود. این پوشش پلاستیکی از مواد بسیار با کیفیت و زیبا ساخته می شوند. کاور ABS تخت زیبایی در سه ناحیه از محصول استفاده می شوند. یکی در قسمت پایین تخت و پوششی بر روی پایه ها و اسکلت فلزی محصول می باشد. همچنین در قسمت های دیگری چون پشت تکیه گاه و پشت قسمت پا نیز استفاده می شوند. این پوشش ABS از مواد نو و کاملا سفید تهیه می شود. این رویه ها علاوه بر زیبایی صندلی، انجام نظافت و ضد عفونی صندلی را ساده و راحت می نمایند.

تخت پوست و زیبایی برقی مطب زیباییتخت پوست و زیبایی برقی کلینیک زیبایی

فوم تشک تخت پوست و زیبایی برقی

پزشکان و متخصصان نیاز به تختی دارند که در اثر استفاده ی مکرر مراجعان در قسمت نشمینگاه گودی و فرو رفتگی ایجاد نشود. در عین حال این تخت زیبایی باید برای زیبا جویان و مراجعین راحتی ایشان را به همراه داشته باشد. نوع فوم بکار رفته در تخت پوست و زیبایی برقی مهرنامی از فوم سرد می باشد. فوم سرد بهترین انتخاب برای قسمت تشک تجهیزات بیمارستانی، زیبایی و درمانی می باشد. با بکار بردن این نوع فوم در یک تخت پوست و مو برقی، علاوه بر راحتی و استحکام محصول، هیچ گونه گودی و فرو رفتگی را در اثر استفاده مراجعین شاهد نخواهیم بود.

تخت پوست و زیبایی برقی دو موتوره مهرنامی

رویه چرمی تخت زیبایی برقی

رویه چرمی بکار رفته در تخت زیبایی برقی مهرنامی تهیه شده از چرم مصنوعی می باشد. چرم استفاده شده در قسمت رویه ی فوم این صندلی های برقی از با کیفیت ترین برندهای چرم موجود در بازار تجهیزات پزشکی تهیه می شود.  کیفیت چرم بکار برده شده چنان مطلوب است که در اثر نشستن مراجعین بر روی آنها، هیچ گونه کشیدگی، شل شدگی، کمرنگ شدن و تغییر رنگ را در مرور زمان مشاهده نخواهیم کرد. همچنین در اثر استفاده از مواد شوینده ی استاندارد جهت نظافت و ضد عفونی چرم، شاهد هیچ گونه تغییر رنگ و افت کیفیت در چرم نخواهیم بود.

سایر خواص چرم های تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی مهرنامی

خاصیت easy cleaning چرم ها به گونه ای خواهد بود که با کشیدن آرام و بدون فشار دستمال آغشته به مواد شوینده و آب بر روی چرم، عمل نظافت چرم انجام می گردد. چنانچه به صورت اینترنتی رنگ چرم صندلی زیبایی خود را انتخاب می نمایید، همکاران ما رنگ های انتخابی شما در کالیته رنگ را از نزدیک عکسبرداری کرده و برای شما ارسال می نمایند تا انتخاب دقیق و کاملی برای رنگ چرم تخت صورت گیرد.

تخت پوست و زیبایی برقی مهرنامی

 

تنوع بسیار بالایی در انتخاب رنگ چرم برای مشتریان فراهم می باشد. پس از ارسال کالیته 50 رنگی برای مشتریان محترم، انتخاب رنگ توسط ایشان بنابر فاکتورهایی چون سلیقه، هماهنگی رنگ چرم تخت با طراحی یا رنگ آمیزی فضای محل کار و یا هماهنگی رنگی با سایر تجهیزات مورد استفاده در محیط کار صورت می پذیرد. پایه های تخت های تخت های زیبایی مهرنامی بنا به سفارش مشتری به صورت چرخدار نیز قابل ارائه می باشد.

کاور یا ABS در تخت پوست و زیبایی برقی

همانگونه که مشاهده می شود قسمت های پشتی صندلی برقی با پوشش پلاستیک مانندی پوشیده شده است. این پوشش پلاستیک مانند را ABS می نامند. ABS ها کیفیت های متفاوتی دارند. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در ساخت این کاور از مواد نو و درجه یک استفاده می نماید. همچنین ساخت این پوشش باید به گونه ای باشد که نظافت و ضد عفونی به سادگی انجام گیرد.

انواع کاربردهای دیگر تخت زیبایی برقی

تخت پوست و زیبایی برقی با نام های زیادی در بازار تجهیزات پزشکی و نیز در میان متخصصین زیبایی شناخته شده است. از نام های دیگر آن می توان به صندلی زیبایی برقی، تخت تزریق ژل و بوتاکس برقی، تخت لیزر برقی، تخت پاکسازی پوست برقی، تخت کاشت مو، تخت اپیلاسیون برقی، تخت پوست و مو برقی و سایر موارد اشاره کرد. این تخت زیبایی برقی در تمام امور مربوط به حوزه زیبایی قابل استفاده می باشد. در ابتدای نوشته به تعدادی از فعالیت هایی که با استفاده از این تخت انجام می شوند اشاره گردید. از دیگر موارد می توان به تزریق ژل و بوتاکس، امور مربوط به کاشت مو و ابرو، پاکسازی پوست، لیفت، رفع نواقص بینی، چانه، لب، افتادگی پلک، خدمات ناخن، پیرسینگ، زاویه سازی صورت و بسیاری از موارد مربوط به جوانسازی پوست و زیبایی اشاره نمود.

قیمت تخت پوست و زیبایی پزشکی

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از فروشندگان اصلی تخت های زیبایی برقی در ایران می باشد. این شرکت با تجربه چندین ساله ی خود در زمینه فروش تخت پوست و زیبایی برقی و نیز سایر تجهیزات و هتلینگ بیمارستانی، کلینیک ها و مطب های پزشکی و زیبایی، آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به سوالات شما مشتریان محترم می باشد. چنانچه علاقمند به بازدید از صفحات تخت معاینه، فور پزشکی و نگاتوسکوپ پزشکی و دندانپزشکی می باشید، بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

تصاویر تخت پوست و زیبایی مکانیکی یا دستی

تخت زیبایی برقی و مکانیکی

کد محصول: SB 1

 

تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی

کد محصول : SB 2

مشخصات تخت های کد SB 1  و SB 2 :

این دو تخت از لحاظ ساختاری کاملا شبیه به یکدیگر هستند. تنها تفاوت انحنا در کنج های قسمت سر می باشد. این دو تخت زیبایی دارای بیشترین عرض در تمامی محصولات تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی می باشد. عرض این دو تخت پوست 70 سانتی متر می باشد. این دو تخت از لحاظ ابعادی یک از مناسب ترین تخت ها جهت انجام لیزر و همچنین فیشیال می باشند.

 

تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی

کد محصول: SB 4

مشخصات تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی کد SB4:

این تخت زیبایی نیز مانند تخت تخت های مدل SB 1 و SB 2  دارای عرض 70 می باشد. این محصول نیز یک تخت بسیار مناسب جهت انجام امور لیزر، فیشیال و پاکسازی پوست می باشد.

 

تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی

کد محصول: SB 6

 

مقایسه ی مدل های SB 4 و SB 6

هر دو تخت دارای عرض 70 می باشند. لذا هر دو تخت زیبایی جهت انجام امور لیزر، فیشیال و پاکسازی پوست بسیار مناسب هستند. جنس تشک این دو تخت از نوع فوم بسیار با کیفیت می باشد. بدنه ی این دو تخت از نوع MDF  بسیار با کیفیت می باشد. چرم استفاده شده در این دو مدل و تمامی تخت های گروه تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی مهرنامی از برند بسیار مرغوب بازار می باشد. این دو مدل تخت پوست و زیبایی دارای حفره و بالشت می باشند. لذا جهت انجام ماساژ بعنوان تخت ماساژ نیز مناسب هستند.

تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی

کد محصول: SB 3

 

تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی

کد محصول: SB 8

 

 

تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی

کد محصول: SB 10

 

تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی

کد محصول: SB 7


تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی مهرنامی

کد محصول: SB 12


تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی

کد محصول: SB 15

تخت های زیبایی پوست و لیزر مکانیکی

تخت های زیبایی مکانیکی در بسیاری از حوزه های زیبایی قابل استفاده می باشند. از پاکسازی پوست و فیشیال گرفته تا لیزر و تزریق فیلر همگی توسط این تخت ها قابل انجام می باشد. تختهای زیبایی مکانیکی دارای انواع مختلفی می باشند.

  • تخت زیبایی مکانیکی یک تکه
  • تخت پوست و زیبایی دو تکه، سرتاشو یا سر متحرک
  • تخت زیبایی سه تکه

ساختار تخت های زیبایی مکانیکی مهرنامی

مهمترین آیتم های تولید یک تخت عبارتند از:

  1. جنس تشک تخت
  2. جنس چرم
  3. آهن آلات و اسکلت تخت
  4. زیره تخت
  5. موارد جانبی

جنس تشک تخت

کیفیت جنس تشک یک تخت پزشکی به سادگی قابل تشخیص می باشد. مراجعه کنندگان بر روی این تخت احساس راحتی می نمایند. همچنین فوم این تشک در اثر استفاده های مکرر شکل و حالت خود را حفظ می نماید. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در تخت های زیبایی خود از فوم های 7 سانت قالبی استفاده می نماید. این فوم ها از با کیفیت ترین فوم های قابل استفاده در این دست از تجهیزات می باشد.

 جنس چرم

چرم استفاده شده در تخت های مکانیکی دقیقا مشابه چرمی است که در تخت پوست و زیبایی برقی استفاده می شود. این چرم در 50رنگ متنوع و به انتخاب مشتریان محترم استفاده می شود. مشتریان محترم می توانند رنگ چرم محصولات سفارشی خود را بصورت ست و یکرنگ سفارش دهند. برند چرم استفاده شده در تخت های زیبایی و پوست مهرنامی از برندی بسیار مرغوب و شناخته می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این چرم در اثر گذشت زمان دچار تغییر رنگ نخواهد شد. همچنین این چرم دچار شل شدگی و کشیدگی و پوسیدگی نیز نخواهد شد.

اکثر مدلهای تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی مجهز به سلفون ضخیم بر روی چرم می باشند. این سلفون مانع از آلودگی چرم و آسیب رسیدن به آن می شود. اگرچه که گروهی از پزشکان و متخصصین نیز صندلی ها و تخت های زیبایی را بدون سلفون می پسندند.

آهن آلات و اسکلت تخت

از اولین موارد جهت ساخت یک تخت توجه به ایمنی آن است. تهیه آهن آلات ضخیم و استفاده از برندهای معتبر کارخانجات تولید آهن آلات از نکات مهم تولید تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی می باشد. همچنین توجه به نوع ساختار و جوشکاری ماهرانه محصول به ایمنی تخت کمک زیادی می نماید. استفاده از قیدهای فلزی در تولید تخت های زیبایی باعث استحکام هر چه بیشتر آن خواهد شد.

تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی

کد محصول: SB 16

زیره ی تخت

علاوه بر اسکلت تخت زیره ی فوم نیز در استحکام آن نقش اساسی دارد. برای ساخت تخت، زیره ی MDF از مستحکم ترین جنس ها جهت تولید تخت می باشد. بنابراین شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از زیره MDF در ساخت تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی استفاده می نماید. این نوع زیره تخت نیاز مشتریان، پزشکان و متخصصین را از بابت خرید یک تخت مستحکم و ایمن برآورده می نماید.

موارد جانبی

تمامی مدل های تخت پوست و زیبایی مکانیک معرفی شده در قسمت سر دارای حفره و بالشت می باشند. این ساختار آنها را تبدیل به یک تخت چند منظوره می نماید. در واقع می توان از این تخت ها هم بعنوان یک تخت فیشیال و پاکسازی پوست و هم بعنوان یک تخت لیزر و هم بعنوان یک تخت تزریق فیلر و ژل و بوتاکس استفاده کرد. از دیگر موارد می توان به استفاده در حرفه مزوتراپی و مزونیدلینگ، میکرودرم، بلفاروپلاستی، تخت ماساژ و غیره اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس