ترالی اورژانس مطب | راهنمای خرید ترالی اورژانس قیمت مناسب | تجهیزات پزشکی مهرنامی
ترالی اورژانس مطب خرید اینترنتی

کد محصول: EM 3

ترالی اورژانس مطب پزشکی

کد محصول: EM 4

ترالی اورژانس مطب پزشکی

کد محصول: EM 5

ترالی اورژانس مطب قرمز رنگ

کد محصول: EM 6

ترالی اورژانس مطب پزشکی

کد محصول: EM 6

ترالی اورژانس مطب تمام ABS

کد محصول: EM 1

ترالی اورژانس مطب فول

کد محصول: EM 2

راهنمای خرید ترالی اورژانس مطب

ترالی های پزشکی از تجهیزات ضروری و پر استفاده در یک مطب پزشکی، محیط بیمارستانی و یا سالن زیبایی می باشند. بسته به نوع ترالی، ابزار، تجهیزات، داروها و وسایل مختلفی را می توان بر روی طبقات و درون کشوهای آن قرار داد یا حمل کرد. یکی از ترالی های موجود در بازار تجهیزات پزشکی ترالی اورژانس مطب می باشد. این ترالی از جمله ملزوماتی می باشد که توسط استاندارد وزارت بهداشت و درمان در برپایی یک مطب پزشکی ضروری و مورد نیاز می باشد.

ترالی اورژانس مطب شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی

ترالی اورژانس مطب و بیمارستانی

توصیف کلیات ترالی اورژانس

ترالی اورژانس مطب یا بیمارستانی از جمله تجهیزات بسیار کاربردی در یک مطب می باشد. از این وسیله متحرک چرخدار جهت احیای قلبی، ریوی و مغزی بیماران و مراجعان در مواقع اورژانس استفاده می شود. از این رو توجه ویژه ای به ساختار این ترالی و ملحقات آن شده است. همچنین نحوه قرارگیری و چیدمان داروها در این ترالی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زمان دسترسی به  این ترالی و نیز زمان دسترسی به داروهاو وسایل این ترالی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. از این رو قرار گیری ترالی اورژانس مطب در مکانی بسیار مناسب در مطب یا بخش بیمارستانی ضروری می باشد. همچنین نحوه قرارگیری و چیدمان داروها و وسایل در داخل کشوهای ترالی نیز می بایستی طبق استانداردهای اعلامی توسط وزارت بهداشت انجام گیرد.

ترالی اورژانس مطب چهار کشو

  انواع ترالی اورژانس

ترالی اورژانس در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در دو نوع فلزی و تمام ABS تولید و عرضه می گردد. استفاده از هر دو نوع ترالی در مطب پزشکان و متخصصین مجاز می باشد. در زیر به ساختار این دو نوع ترالی می پردازیم:

 

ترالی اورژانس مطب فلزی

ترالی اورژانس فلزی همانطور که از نام آن برمی آید ساختاری تمام فلزی دارد. تنها قسمت رویه طبقه آن از ABS ساخته شده است. این ترالی در دو نوع چهار کشو و پنج کشو تولید می گردد. این ترالی توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در دو رنگ سفید یا قرمز موجود می باشد. از جمله ملحقات این ترالی می توان به آنتن سرم، محل قرار گیری کپسول اکسیژن، پریز برق و تخته جهت انجام CPR اشاره کرد. همچنین جهت تنوع، رویه درب های کشوی این ترالی در دونوع فلزی و یا ABS ساخته می شود. این ترالی همچنین مجهز به چرخهای بسیار روان جهت حرکت روان و آسان آن در محیط درمانی می باشد.

ترالی اورژانس مطب فلزی رویه استیل

ترالی اورژانس مطب قیمت مناسب

ترالی اورژانس تمام ABS

ترالی اورژانس تمام ABS نیز در انواع چهار کشو و پنج کشو تولید می گردد. جنس استفاده شده در تمام قسمت های این ترالی از ABS می باشد(جنس رویه طبقه می تواند از استیل باشد). این ترالی نیز همانند ترالی اورژانس فلزی از ملحقاتی برخوردار می باشد. علاوه بر ملحقات نامبرده در مورد ترالی اورژانس فلزی، ترالی اورژانس مطب یا بیمارستانی ABS دارای صفحه قرار گیری دستگاه الکتریکی می باشد. تصاویر این نوع ترالی را می توانید در زیر مشاهده نمایید.

ترالی اورژانس مطب تمام ABS

ترالی اورژانس مطب مهرنامی

سخن پایانی

چنانچه قصد تجهیز مطب، کلینیک یا محیط بیمارستانی خود را دارید و نیاز به هر گونه راهنمایی در مورد ترالی اورژانس مطب و یا هر گونه محصول دیگری دارید لطفا با ما در ارتباط باشید. شما می توانید از طریق تماس، پیامک، واتساپ و یا اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

همچنین چنانچه تمایل به بازدید از مقاله راهنمای خرید تخت پوست و زیبایی برقی و نیز بازدید از محصولات تخت معاینه، نگاتوسکوپ ال ای دی و تخت ژنیکولوژی را دارید بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس