چراغ معاینه پایه دار

چراغ معاینه پایه دار LED
قیمت ترالی اورژانس ABS

چراغ معاینه پایه دار در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در پنج مدل بسیار زیبا و کاربردی موجود می باشد. پزشکان و متخصصین بنابر نوع نیاز خود به چراغ و نیز فضای محل فعالیت خود یکی از انواع این چراغ ها را برمی گزینند. از یک مطب معاینه گرفته تا مطب مامایی و مطب زیبایی و کلینیک های زیبایی همگی به چراغ معاینه نیاز خواهند داشت. چراغ معاینه و جراحی پزشکان را در یک معاینه با کیفیت و حرفه ای یاری می رساند.

1-چراغ معاینه پایه دار با پایه ی پنج پر

این مدل از چراغ معاینه از یک پایه پلاستیکی پنج پر که شامل 5 چرخ روان است تشکیل شده است. وجود این پایه و چرخهای روان، باعث تعادل و سهولت در جابجایی چراغ معاینه به اطراف و مکان مورد نظر خواهد شد. این چراغ معاینه همچنین دارای یک میله استوانه ای استیل آبکاری شده به عنوان بدنه می باشد. این میله توسط پیچ محکمی به پایه متصل می شود. وجود میله ای دیگر از جنس استیل در داخل میله بدنه باعث می شود تا پزشک یا فرد متخصص بنابر نیاز خود بتواند ارتفاع را تا دو برابر حالت معمول افزایش و تنظیم نماید.

چراغ معاینه پایه دار

وجود پیچ های پلاستیکی جهت تنظیم ارتفاع چراغ معاینه و نیز تنظیم شیب و زاویه مورد نظر کلگی(قسمتی که لامپ درون آن قرار می گیرد) بر روی چراغ معاینه، باعث می شود تا افراد به تنظیمات دلخواه خود دست یابند.

کاربرد چراغ معاینه پنج پر

این چراغ معاینه در بسیاری از مطب های پزشکی مورد استفاده است. در یک کلینیک مامایی می توان از این نوع چراغ استفاده نمود. در یک مطب معاینه پزشک عمومی می توان از این نوع چراغ استفاده نمود. در بسیاری از تخصص های پزشکی نیز می توان از این چراغ استفاده نمود. این چراغ حتی در کلینیک های دامپزشکی نیز استفاده های بسیار زیادی دارد. لامپ مورد استفاده در قسمت سری این چراغ را می توان علاوه بر لامپ معمولی به صورت لامپ مادون قرمز نیز قرار داد.

انواع چراغ معاینه پنج پر

این نوع چراغ به دو دسته تقسیم می شود:

  1. چراغ معاینه بدون کلید
  2. چراغ معاینه کلیددار

در چراغ های معاینه کلید دار برای خاموش کردن چراغ لازم است که پریز را از برق جدا نمایید. در چراغ های کلید دار برای قطع نمودن نور چراغ می توان با فشردن کلید چراغ را خاموش کرد.

2-چراغ معاینه لوپ LED

این چراغ معاینه پایه دار از یک پایه ی نسبتا سنگین جهت حفظ تعادل چراغ معاینه بهره می برد. در نوع دیگری از پایه می توان پایه را با پر کردن آب سنگین نمود. با پر شدن آب سنگینی مورد نظر بدست می آید و تعادل حفظ خواهد شد. این چراغ معاینه نیز همانند مورد قبل از پایه فلزی نسبتا بلند و لوله ای خرطومی در ادامه آن تشکیل شده است. با تنظیم و زاویه دادن به این لوله ی خرطومی می توان باعث ایجاد تغییر در ارتفاع و زاویه مورد نیاز جهت تاباندن نور و  انجام فعالیت خود شد.

چراغ معاینه پایه دار چرخدار

چراغ معاینه پایه دار

چراغ معاینه پایه دار لوپ

قسمت سر در معاینه پایه دار LED

این چراغ معاینه دارای یک عدسی در پشت LED  های خود می باشد. با استفاده از این عدسی می توان با دقت بیشتری به پوست و بررسی اجزای بدن پرداخت. قدرت بزرگنمایی این عدسی به گونه ای است که منافذ پوستی به خوبی قابل مشاهده است. لذا انجام فعالیت ها در حوزه ی زیبایی به سادگی انجام می پذیرد. انجام خدمات بسیاری از تزریق ژل تا کاشت مو با استفاده از این چراغ ها قابل انجام است.

قسمت تنظیم شدت نور

همانطور که مشاهده می شود این چراغ معاینه پایه دار مجهز به یک دکمه ی چرخان می باشد. این دکمه ی چرخان جهت تنظیم شدت نور مورد نیاز می باشد. در واقع شدت نور را از صفر تا شدت ماکزیمم می توان تنظیم نمود. شدت نورهای متفاوتی در انجام غعالیت های زیبایی مورد نیاز است. لذا این امکان جهت برآورده کردن این نیاز قرار داده شده است. نور استفاده شده در این چراغ از نوع نور سرد و بسیار متمرکز می باشد. لذا جوابگوی بسیاری از فعالیت ها در حوزه ی زیبایی می باشد.

امکانات دیگر چراغ معاینه پایه دار لوپ LED

این محصول مجهز به چرخ های بسیار روان می باشد. وجود چرخ در چراغ معاینه از امتیازات ویژه ی یک چراغ معاینه می باشد. وجود چرخ در چراغ معاینه انتقال آن به اطراف را تسهیل می نماید. از دیگر امکانات می توان به وجود ظرف نگه دارنده در میله ی وسط این چراغ معاینه لوپ اشاره کرد.

3-چراغ معاینه پایه دار LED

این چراغ معاینه از نوع چراغ های پزشکی LED می باشد. این مدل دارای بازوهای بلند و مفاصل نرم و روان جهت تنظیم مناسب و استفاده از نور با کیفیت در تمام فواصل می باشد. این چراغ معاینه نیز تنظیم ارتفاع و تمام زوایای مورد نیاز پزشک و متخصص را فراهم می آورد. همچنین قسمت سر چراغ نیز قابلیت تنظیم زاویه دلخواه را دارد. در قسمت پایه، این چراغ جهت حفظ تعادل از یک پایه سنگین برخوردار می باشد.

این چراغ معاینه پزشکی در بسیاری از مطب ها و کلینیک های پزشکی و زیبایی استفاده می شود. جهت تجهیز مطب و کلینیک زیبایی و حتی تجهیز مطب مامایی و سایر مراکز درمانی چراغ های LED کاربرد فراوانی دارند.

چراغ معاینه پایه دار پزشکی

4- چراغ LED چرخدار پزشکی

این چراغ پزشکی یکی دیگر از چراغ های پر کاربرد و پر فروش شرکت مهرنامی می باشد. یکی از خصوصیات مهم این چراغ پزشکی قابل استفاده بودن در تمامی مطب ها و کلینیک ها می باشد. نور بسیار مناسب و متمرکز سرد کیفیت این چراغ را بسیار بالا می برد.

استفاده ار چرخ در چراغ

وجود چرخ در پایه های چراغ معاینه چرخدار یک ویژگی برتر می باشد. در این محصول از چهار چرخ روان استفاده شده است. استفاده از چرخ باعث انتقال و حرکت ساده ی چراغ از سمتی به سمت دیگر می شود.

چراغ معاینه پایه دار چرخدار

استفاده از جک در میله وسط چراغ

در این مدل از چراغ معاینه از یک جک جهت تغییرات زاویه و ارتفاع چراغ استفاده شده است. با استفاده از این جک می توان زاویه ی نور تابیده شده را تغییر داد. همچنین می توان ارتفاع چراغ را نیز تغییر داد. ابعاد مناسب و ارتفاع مناسب این چراغ معاینه پایه دار نور لازم را جهت انجام فعالیت ها فراهم می آورد.

5- چراغ های جراحی مطب و زیبایی

این دو نوع چراغ در واقع کامل ترین نوع چراغ معاینه محسوب می شوند. این دو محصول بعنوان چراغ جراحی نیز شناخته شده می باشند. از ویژگی های برتر این چراغ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

چراغ معاینه پایه دار و جراحی پزشکی

چراغ معاینه پایه دار جراحی

  • شدت نور بالا و در نتیجه داشتن تسلط و تمرکز بر روی پوست و بدن مراجعه کنندگان
  • نور چراغ از نوع نور سرد می باشد که مزاحمتی برای افراد مراجعه کننده و خود فرد متخصص نخواهد داشت.
  • مفاصل بسیار روان جهت تنظیم نور در تمام زوایای ممکن
  • وزن سنگین و پایداری چراغ تعادل آن را به راحتی حفظ می نماید.
  • چرخ دار بودن چراغ که باعث حرکت ساده آن در محیط می شود.

جهت بازدید از صفحات تخت ژنیکولوژی، تخت معاینه، تخت بیمارستانی، ترالی پانسمان دو طبقه و تخت برقی زیبایی بر روی لینک های مربوطه کلیک نمایید.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس