تخت پزشکی یکی از اولین محصولات است که در فرآیند تجهیز یک مطب پزشکی، درمانی و زیبایی باید تامین شود. مراکز زیبایی نیز از تخت های پزشکی استفاده می نمایند. تخت سر تاشو پزشکی یکی از تخت های پزشکی مناسب جهت استفاده در هم مطب های پزشکی و هم در مطب های زیبایی است. جهت مشاهده سایر محصولات نظیر صندلی زیبایی برقی سه موتوره و تخت معاینه بر روی لینک های مشخص شده کلیک نمایید.

تخت سر تاشو پزشکی

کد محصول: SB 1

نکات مهم در خرید تخت سر تاشو پزشکی

در درجه اول باید دید که از تخت پزشکی در چه حوزه ی درمانی و زیبایی استفاده می شود. مشتریان محترم در بعضی تخصص ها از تخت های سر ثابت و در بسیاری از موارد از تخت های سرتاشو استفاده می نمایند. در مواردی نیاز است که قسمت سر بیمار، مراجعه کننده یا زیبا جو کمی بالاتر از بدن وی قرار گیرد. لذا در این موارد تخت سر تاشو یا همان سر متحرک توصیه می شود. از دیگر موارد می توان به داشتن کشو در تخت اشاره نمود. همچنین نوع پایه در تخت از دیگر موارد قابل توجه می باشد.

تخت سر تاشو پزشکی

کد محصول: SB 10

نکات مهم در کیفیت و ساخت تخت

توجه به ضخامت فلزات استفاده شده در تخت از نکات مهم می باشد. همچنین کیفیت فوم، چرم، زیره و رنگ آمیزی از دیگر نکات مهم است. فلزات تهیه شده در تجهیزات پزشکی مهرنامی از کارخانجات معتبر کشور تهیه می شوند. کیفیت مواردی نظیر تشک، چرم و رنگ آمیزی نیز تاثیر مستقیمی بر کیفیت تخت پزشکی دارد. در ادامه توضیحات کامل در مورد تمام این موارد ارائه خواهد شد.

تخت سر تاشو پزشکی

کد محصول: SB 7

ابعاد تخت های پزشکی

تخت های معاینه پزشکی دارای استانداردی در ساخت می باشند. طول و عرض استاندارد این تخت 180 در 60 می باشد. این مناسب ترین ابعادی است می توان برای یک تخت در نظر گرفت. عرض تخت باید به گونه ای باشد که تمام بدن فرد را پوشش دهد. تخت باید فضای راحتی از لحاظ اندازه برای مراجعه کننده داشته باشد. در عین حال عرض تخت معاینه نباید خیلی زیاد باشد. عرض زیاد تخت باعث می شود که متخصص و یا اپراتور به سختی به مراجعه کننده یا زیباجو نزدیک شود. همچنین ارتفاع این تخت پزشکی نیز طبق استاندارد 70 سانتی متر می باشد.

تخت سر تاشو پزشکی

کد محصول: TA 2

کیفیت اجناس بکار رفته در تخت پزشکی

در بالاتر به انواع آیتم های مورد استفاده در تخت اشاره کردیم. در اینجا به طور کامل به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

اسکلت و فلزات تخت سر تاشو پزشکی

همانطور که بیان شد استفاده از فلزات با کیفیت و با ضخامت بالا از ملزومات تولید تخت پزشکی می باشد. استفاده از فلزات با قطر زیاد باعث استحکام و مقاومت تخت خواهد شد. از دیگر مواردی که باید مورد توجه قرار داد نوع جوشکاری و کیفیت انجام آن است. تمامی اتصالات فلزات باید به گونه ای مناسب جوش داده شود. رعایت اندازه ها، ابعاد و نیز کیفیت جوشکاری از موارد مهم در ساخت تخت است.

تخت سر تاشو پزشکی

کد محصول: SB 12

چرم

چرم مورد استفاده در تخت های پزشکی مهرنامی از برند بسیار مرغوب بازار می باشد. این چرم در رنگهای متنوع و متناسب با سلیقه ی مشتریان محترم قابل استفاده است. این چرم در طی سالیان استفاده از تخت دچار تغییر رنگ نخواهد شد. همچنین این رنگ دچار کشیدگی و از شکل افتادگی نخواهد شد.

تشک تخت

ضخامت تشک تخت معاینه در حالت استاندارد 5 سانتی متر می باشد. تخت های زیبایی سر تاشو تولید شده در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی با فوم 7 سانت تولید می شوند. تخت های با فوم های با قطر های بیشتر نیز مطابق سفارش مشتریان محترم قابل تولید است. از خواص فوم استفاده شده در تخت های سر تاشو یا سرمتحرک مهرنامی راحتی بسیار مناسب برای مراجعین است. این تخت ها در عین راحتی در طی سالیان استفاده دچار فرورفتگی و از شکل اقتادگی نخواهند شد.

رنگ آمیزی

رنگ آمیزی تخت های پزشکی تجهیزات پزشکی مهرنامی به روش الکترواستاتیک کوره ای انجام می شود. این روش رنگ آمیزی بهترین نوع رنگ آمیزی بدنه ی تخت های پزشکی می باشد. این نوع رنگ آمیزی در بعضی تخت ها سفید، در بعضی تخت ها مشکی و در بعضی تخت ها نقره ای می باشد. رنگ آمیزی الکترواستاتیک کوره ای در مقابل خط و خش و رطوبت مقاوم می باشد.

سایر ویژگی های تخت سرتاشو

ابعاد تخت معاینه با توجه به سفارش مشتریان قابل تغییر است. تغییر ابعاد در طول و عرض و ارتفاع قابل انجام می باشد. همانطور که بیان شد طول و عرض استاندارد تخت های معاینه از جمله تخت سر تاشو پزشکی 60 در 180 می باشد. ارتفاع استاندارد نیز 70 سانتی متر می باشد. چنانچه نیاز به تهیه تخت هایی نظیر تخت اطفال و غیره متفاوت با ابعاد تخت های استاندارد می باشید این کار قابل انجام می باشد.

روی بدنه ی تخت های پزشکی می توان رول گیر ملحفه نصب نمود. البته تخت های پایه هلالی به طور پیش فرض دارای رول گیر می باشند.

انواع تخت سر تاشو

تخت های پزشکی سر تاشو بصورت یک تخت معاینه معمولی استفاده می شوند. پایه های تخت سر تاشو را می توان بصورت پایه ثابت تولید نمود. همچنین پایه ها را می توان به صورت سر تاشو و پایه هلالی نیز تولید نمود. گروهی از تخت ها نیز تحت عنوان تخت های زیبایی را نیز می توان بصورت سر متحرک یا سر تاشو تولید نمود.

سخن پایانی

چنانچه قصد تجهیز مطب پزشکی و زیبایی خود را دارید می توانید جهت خرید تخت سر تاشو پزشکی و یا سایر تخت های پزشکی زیبایی با ما مشورت نمایید. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید کننده ی انواع تجهیزات پزشکی شامل صندلی زیبایی برقی، تخت های زیبایی پوست، تخت های معاینه و ژنیکولوژی، ترالی های پزشکی و اورژانس، صندلی تابوره پزشکی، پاراوان، پایه سرم، چراغ معاینه و جراحی، نگاتوسکوپ، فور پزشکی، سونیکید، تجهیزات مطب مامایی و سایر تجهیزات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس