ترالی مطب زیبایی - تولید انواع ترالی پزشکی - تجهیزات پزشکی مهرنامی
ترالی مطب زیبایی

کد محصول TR 5

ترالی مطب زیبایی تک کشو

کد محصول TR 6

ترالی مطب زیبایی سه طبقه

کد محصول TR 7

ترالی مطب زیبایی کمد دار

کد محصول TR 8

ترالی مطب زیبایی دو کشو

کد محصول TR 11

ترالی مطب زیبایی

کد محصول TR 12

ترالی مطب زیبایی

کد محصول TR 13

ترالی مطب زیبایی

کد محصول TR 14

ترالی مطب زیبایی سه کشو

کد محصول TR 15

ترالی مطب زیبایی پوست و مو

کد محصول TR 16

ترالی مطب زیبایی صورتی

کد محصول TR 17

ترالی مطب زیبایی آبی

کد محصول TR 18

ترالی مطب زیبایی چهار کشو

کد محصول TR 20

ترالی مطب زیبایی قفل دار

کد محصول TR 21

ترالی مطب زیبایی چهار کشو

کد محصول TR 23

ترالی مطب زیبایی MDF

کد محصول TR 24

ترالی مطب زیبایی چهار کشو

کد محصول TR 26

ترالی مطب زیبایی سه طبقه

کد محصول TR 28

ترالی مطب زیبایی

کد محصول TR 29

ترالی مطب زیبایی از تجهیزات مورد نیاز و کاربردی در تمامی مطب ها از جمله مطب ها و کلینیک های زیبایی می باشد. این محصول نه تنها در حوزه ی زیبایی بلکه در بسیاری از حوزه های پزشکی کاربرد دارد. از حوزه ی دندانپزشکی گرفته تا مامایی و بسیاری از تخصص های دیگر از این ترالی استفاده می نمایند. در پایین به بررسی انواع ترالی پزشکی می پردازیم.

چرا از ترالی مطب زیبایی استفاده می کنیم؟

این ترالی دارای طبقات با قابلیت تحمل وزن دستگاهها و وسایل سنگین است. دارای چرخ های روان می باشد. رنگ آمیزی بسیار با کیفیت دارد. رویه ها از جنس ABS  مواد نو و درجه یک است. رویه های صفحات بسیار سفید و زیبا هستند. در ساخت این ترالی از فلزات و ورق های آهنی ضخیم استفاده شده است. دارای شاسی و اسکلت بسیار مستحکم می باشد. همانطور که از نام آن بر می آید این ترالی ترالی زیبایی نام دارد.

انواع ترالی پزشکی

ترالی ها در حوزه ی پزشکی و درمان در انواع مختلفی تولید می شوند. این ترالی ها به منظورهای متفاوت و جهت کاربردهای متفاوتی تولید می شوند.

  • ترالی اورژانس
  • ترالی پانسمان
  • ترالی ECG
  • ترالی مطب زیبایی

همانطور که بیان شد ساختار هر یک از ترالی های فوق متناسب با فعالیت خاصی طراحی می شوند. اما هر یک از آنها را می توان در مکان هایی غیر از مکان های تخصصی خود نیز بکار برد.

ترالی اورژانس

ترالی اورژانس از اصلی ترین تجهیزات و ملزومات برپایی یک مطب و مرکز پزشکی می باشد. به گونه ای که این محصول در لیست تجهیزات الزامی وزارت بهداشت و درمان وجود دارد. این ترالی پزشکی به صورت تخصصی جهت احیا بیماران استفاده می شود. اگرچه به عنوان یک ترالی معمولی نیز می توان از آن استفاده نمود.

این ترالی دارای چهار یا پنج کشو می باشد. بدنه این ترالی در دو نوع تمام فلزی و تمام ABS تولید می شود. رویه های این ترالی استیل یا ABS می باشند. این ترالی مجهز به آنتن سرم، جای کپسول اکسیژن، تخته احیا و پریز برق می باشد. جهت باز و بسته کردن کشوها قفل مرکزی وجود دارد. این ترالی در رنگ های مختلف تولید می شود. اگرچه پرفروش ترین رنگ آن سفید و گاهی قرمز است.

ترالی پانسمان

این ترالی در انواع مختلف دو طبقه، سه طبقه و کشودار از تک کشو تا چهار کشو تولید می شود. همچنین می توان این ترالی را به صورت ترکیبی از کشو و طبقات تهیه کرد. ترالی های پانسمان دارای قیمت پایین تری نسبت به ترالی مطب زیبایی می باشند. این ترالی ها فلزی بوده و دارای رویه های ABS می باشند. چرخ های مورد استفاده در این ترالی بسیار روان می باشند. همچنین این ترالی دارای کشوهای بسیار روان می باشد.

پزشکان، متخصصین و خریداران محترم می توانند با توجه به نوع نیاز خود به کشو و یا طبقه، محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند.

ترالی ECG

این ترالی تحت عنوان ترالی دستگاه نوار قلب شناخته شده می باشد. این ترالی نیز دارای دو طبقه و دو کشو می باشد. این ترالی مجهز به پریز برق می باشد. چرخ ها و کشوهای روان از دیگر ویژگی های ممتاز این ترالی می باشد. این محصول در چهار نوع رویه ABS ، رویه فلزی، رویه MDF  و تمام ABS تولید می شود.

ترالی زیبایی

اما می رسیم به پر کاربردترین و پرفروش ترین ترالی که همان ترالی مطب زیبایی است. در قسمت های قبلی در مورد انواع ترالی ها و نوع ساختار آنها صحبت کردیم. این ترالی نیز دارای بدنه فلزی و رویه های ABS می باشد. (اگر چه تعدادی از ترالی های زیبایی از جنس MDF و HIGH GLASS ضد آب می باشد.)

کیفیت ساختار ترالی مطب زیبایی

در ساخت این ترالی از ورق های ضخیم آهن استفاده می شود. لذا استقامت این ترالی بسیار بالا و قابل قبول می باشد. رویه های این ترالی از جنس ABS می باشد. ABS استفاده شده در این محصول از نوع مرغوب و درجه یک و ساخته شده از مواد نو است. این رویه قابلیت نظافت آسان با مواد ضد عفونی را دارد. همچنین رنگ رویه ها کاملا سفید بوده و این باعث زیبایی محصول می شود.

صفحات و مقاومت آنها

این ترالی ها معروف به ترالی دستگاه نیز هستند. در زیر طبقات ترالی آنهن کشی شده است. لذا هر یک از صفحات تحمل وزن 20 کیلوگرم را دارند. این ترالی متناسب با سلیقه مشتریان در هر تعداد صفحه و کشو وجود دارد. طبقات این ترالی در هر موقعیت قابل تولید هستند. صفحات یا رویه ها می توانند بالا، وسط یا پایین ترالی باشند. رویه ها و قیدهای زیر آن به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت تحمل وزن تمامی دستگاههای زیبایی را دارند.

ابعاد ترالی

ترالی مطب زیبایی در دو سایز صفحه تولید می شود. این سایزها عبارتند از:

  • 60 در 45
  • 42 در 40

ارتفاع ترالی ها نیز 98 سانتی متر می باشد. پزشکان و کارشناسان محترم متناسب با تعداد و ابعاد دستگاه ها، تجهیزات و لوازم خود یکی از این دو اندازه را انتخاب می کنند. از جمله تغییرات سفارشی که می توان بر ترالی های زیبایی اعمال کرد تغییر فاصله ی بین صفحات با توجه به نیاز مشتریان محترم می باشد. این تغییرات از حالت پیش فرض تولیدی به حالت دلخواه مشتریان در بیشتر مواقع شامل هیچ گونه هزینه اضافی نخواد شد. در واقع می توان فاصله ی بین طبقات را با توجه به نیاز سفارش داد. همچنین می توان هر نوعی از ترالی مطب زیبایی را با هر تعداد طبقه و کشو سفارش داد.

سایر ویژگی های ترالی مطب زیبایی

کشوهای ترالی زیبایی تجهیزات پزشکی مهرنامی بسیار روان باز و بسته می شوند. اگرچه امکان سفارش با کشوهای ریلی ساچمه ای نیز امکان پذیر است. از آنجا که ترالی ها در محیط درمان جابجا می شوند نیاز به برخورداری از چرخ های روان دارند. چرخ های ترالی مطب زیبایی تولید شده در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی بسیار روان هستند. دو عدد از چرخ ها قفل شونده می باشند. در انتهای بیرونی کشوها قیدهایی جوش داده شده است تا از بیرون آمدن آنها جلوگیری شود.

گاردهای کناری ترالی مطب زیبایی مهرنامی به صورت بیضوی و زیبا طراحی شده است. لذا از گاردهای پروفیلی ساده که  در سایر ترالی های زیبایی طراحی می شود زیبا تر و سنگین تر است. همچنین استفاده از آهن آلات و ورق های ضخیم باعث پایداری و جلوگیری از هر گونه لق خوردن، برگشتن وعدم تعادل ترالی می شود.

نحوه ی رنگ آمیزی ترالی ها

یکی از بهترین روش های رنگ آمیزی تجهیزات پزشکی فلزی، رنگ آمیزی از نوع الکترو استاتیکی پودری می باشد. آهن آلات و ورق های آهن مورد استفاده در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از کارخانجات معتبر تولید ورق و پروفیل اصفهان خریداری می شود. قبل از آغاز رنگ آمیزی، ابتدا تمام آهن آلات توسط بنزین شسته می شوند. این کار باعث دفع هر گونه آلودگی و ذرات از روی آنها می شود. در نتیجه ی این کار رنگ کاملا بر روی فلز می نشیند. نحوه ی رنگ آمیزی فلزات نیز به صورت الکترواستاتیکی پودری است. رنگ پودری بر روی محصولات خام اسپری می شود. سپس درون کوره قرار می گیرد.

این روش رنگ آمیزی ثبات بسیار بالایی به رنگ محصول می بخشد. با رنگ آمیزی به این روش از آسیب رسیدن و ایجاد خط و خش بر روی محصول و نیز زنگ زدن آن جلوگیری می شود.

رنگ های مختلف ترالی مطب زیبایی

ترالی ها نه تنها در رنگ سفید بلکه در تمامی رنگ ها تولید می شوند. سفارش مشتریان محترم در تمامی رنگ ها ی ترالی پذیرفته می شود. البته باید در نظر داشت که رویه ها یا صفحات ترالی فقط در رنگ های سفید و مشکی تولید می شوند. کشوها ها و یا بدنه ی ترالی در تمامی رنگ ها متناسب با رنگ سفارشی دلخواه مشتریان محترم قابل تولید می باشد.

لذا می توان ترالی را از لحاظ رنگی با سایر تجهیزات مطب ست کرد. این عمل رنگ آمیزی همچنان توسط روش رنگ آمیزی الکترواستاتیک کوره ای انجام می شود.

سخن پایانی

چتانچه سوالی در مورد نحوه خرید و یا نکات فنی این محصول و همچنین خرید سایر تجهیزات پزشکی دارید صمیمانه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس