در این مقاله در ارتباط با میز مایو استیل جراحی و یا همان میز میو یا ترالی مایو صحبت خواهیم کرد. پزشکان، متخصصین و کاربران محترم جهت پیشبرد برنامه های درمانی و نیز خدمات زیبایی خود نیاز به ابزار و تجهیزات پزشکی مناسب و کاربردی دارند. گروهی از ابزار و وسایل به طور مستقیم در درمان و یا انجام عملیات درمانی و زیبایی دخیل هستند. از این دست تجهیزات می توان به ابزار جراحی نظیر تیغ های جراحی و انواع پنس ها و قیچی ها اشاره کرد. گروه عمده ای از تجهیزات نیز به طور غیر مستقیم به پزشکان و جراحان و کاربران کمک می نمایند. از جمله ی این محصولات می توان به تخت معاینه، انواع تخت پوست و زیبایی برقی و مکانیکی، ترالی پزشکی و همچنین میز مایو استیل جراحی و غیره اشاره کرد.

میز مایو استیل جراحی

میز مایو استیل جراحی چیست؟

تجهیزات هتلینگ بیمارستانی در حوزه ی پزشکی شامل گستره ای از وسایل و تجهیزات می باشد. هر گروهی از وسایل جهت انجام خدمات مشخص و کاربردی تعریف و تولید شده اند. بعنوان مثال گروه تخت های پزشکی جهت معاینه و استراحت بیمار طراحی شده اند. اما انواع ترالی چه کاربردی دارند؟ میز مایو استیل جراحی به دلیل نوع ساختار خود نوعی ترالی محسوب می شود. این محصول نیز همانند سایر محصولات جهت نگهداری و حمل وسایل مخصوصا وسایل جراحی و پانسمان استفاده می شود. از نامهای دیگر میز مایو می توان میز میو استیل جراحی و یا ترالی جراحی استیل، میز جراحی چرخدار و تعدادی دیگر اشاره نمود.

کاربرد میز مایو یا میو

جراحان و متخصصین محترم و حتی سایر تخصص های پزشکی نیازمند قرار دادن وسایل و ابزار خود بر روی یک میز متحرک دارند. این میز همواره در کنار ایشان می باشد تا از تعدد نشست و برخاست ها و مراجعه جهت برداشتن تجهیزات بی نیاز باشند. خواص و ساختار این میز استیل جراحی در ادامه بیان خواهد شد. همانطور که بیان شد تخصص های زیادی از این محصول استفاده می نمایند. تمام جراحان و متخصصین محترم می توانند از این میز جراحی استفاده نمایند. همچنین سایر تخصص ها نظیر پزشکان و متخصصین مامایی و زنان، دندانپزشکان، کلینیک های دامپزشکی و بسیاری از پزشکان از این محصول استفاده می نمایند.

از محصولات تقریبا مشابه و البته با کاربری یکسان با میز مایو استیل جراحی می توان به میز منحنی استیل یا ترالی جراحی منحنی اشاره نمود. این میز منحنی دارای ابعادی بزرگتر از میز مایو است. همچنین این میز ساختار کمی متفاوت با میز میو دارد. کاربردهای این دو محصول یکسان می باشند. به طور کلی از هر دو جهت قرار دادن وسایل و ابزار جراحی و پانسمان بر روی آنها استفاده می شود.

میز مایو استیل جراحی

ساختار میز جراحی میو

میز مایو دارای یک سینی دارای عمق کم می باشد که بر روی ترالی سوار می شود. همانطور که در بالاتر بیان شد این سینی جهت قرار دادن وسایل جراحی بر روی آن استفاده می شود.

ساختار پایین پایه میز مایو استیل جراحی

خود میز نیز همانطور که در تصویر مشخص است در قسمت پایین دارای دو شاخه ی فلزی و در طرف دیگر دارای دو چرخ روان می باشد. طراحی دو شاخه در قسمت پایین پایه جهت داخل رفتن پایه های این میز در زیر تخت ها و سایر تجهیزات می باشد. لذا دسترسی متخصصین به میز مایو راحت تر خواهد شد. همچنین از طرفی وجود دو شاخه ی فلزی جهت ایجاد تعادل میز مایو استیل جراحی قرا داده شده است. لذا قسمت دو شاخه ی پایین پایه یک خاصیت دوگانه دارد. همچنین برای این میز جراحی دو چرخ روان در نظر گرفته شده است. وجود چرخ عمل انتقال میز مایو را به اطراف ساده می کند.

ساختار ستون میز و نگهدارنده سینی

قسمت پایین پایه با یک ستون که از کنار به بالا آمده است به قسمت بالای میز مایو جراحی متصل شده است. ارتفاع میز مایو را می توان با استفاده از تنظیم کننده فلکه ی پیچی که به راحتی با دست باز و بسته می شود تنظیم نمود. در بالای ترالی نیز می توان قسمت زیر سینی استیل را مشاهده کرد. در واقع کف سینی به راحتی داخل قسمت در نظر گرفته شده در میز مایو می نشیند.

تحمل وزن و ارتفاع

همانگونه که بیان شد میز مایو جهت قرار دادن وسایل جراحی بر روی آن طراحی و ساخته شده است. لذا وسایل و تجهیزات نسبتا سبک وزن را بر روی آن قرار می دهند. اگر چه این محصول دارای ساختار حرفه ای و مستحکم ساخته شده است ولی جهت قرار دادن وسایل سنگین بر روی آن کاربردی ندارد. فضای سینی میز مایو همچنین امکان قرار دادن اجسام و دستگاه های سنگین و حجیم را به کاربران محترم نخواهد داد. پزشکان و متخصصین محترم با توجه به قد خود و نیز ایستاده و نشسته بودن خود به ارتفاع مشخصی از میز مایو استیل جراحی نیاز دارند. همانطور که در بخش قبلی بیان شد. ارتفاع میز میو را می توان به راحتی مطابق با ارتفاع مورد نیاز تنظیم نمود. پس از تنظیم ارتفاع می توان با استفاده از پیچ تثبیت کننده این ارتفاع را ثابت نگه داشت.

سفارشی سازی میز مایو استیل جراحی

ابعاد سینی استیل که در این میزجراحی استفاده می شود و نیز ارتفاع متغیر آن با توجه به بازخورد مشتریان محترم در اندازه های مشخصی ساخته و تولید می شود. اگرچه می توان ابعاد متفاوت و قابل سفارش را نیز برای مشتریان محترم تولید نمود. همچنین مشتریان محترم می توانند جهت نیاز به میز مایو استیل جراحی بزرگتر، از میز جراحی منحنی استیل استفاده نمایند. همچنین می توان این میزمایو را در رنگ سفید و یا رنگ های دیگر سفارش داد. اگرچه رنگ سینی استیل که در این میز قرار می گیرد به رنگ استیل یا نقره ای می باشد.

سخن پایانی

چنانچه جهت خرید این محصول و یا سایر محصولات تجهیزات پزشکی مهرنامی نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید حتما با ما در ارتباط باشید. تجهیزات پزشکی مهرنامی با تولید انواع تجهیزات پزشکی و زیبایی با تنوع بسیار زیاد سهم قابل قبولی از تولید و عرضه ی تجهیزات پزشکی در بازار را بر عهده دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس