4 وسیله کلیدی در تجهیز مطب پوست و زیبایی | شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی

آیا شما نیز به دنبال تجهیز مطب پوست و زیبایی خود هستید؟ آیا با وسایل مورد نیاز جهت تجهیز مطب، سالن زیبایی یا کلینیک خود آشنایی دارید؟ تجهیزاتی که در ادامه معرفی خواهند شد از وسایل اصلی بسیاری از مراکز بهداشتی، درمانی و زیبایی می باشند.

تعداد زیادی از مراکزی همچون مطب ها، سالن های زیبایی و کلینیک هایی که اقدام به فعالیت هایی نظیر عمل های جراحی زیبایی، تزریق فیلر، بوتاکس، پاکسازی و جوان سازی پوست، لیزر، کاشت مو، زاویه سازی فک، فرم دهی صورت، اپیلاسیون و بسیاری دیگر از فعالیت ها می نمایند از این چهار وسیله استفاده می نمایند.

تخت پوست و زیبایی برقی

کد محصول: BC 6


تجهیز مطب پوست و زیبایی

کد محصول: BC 7


تجهیز مطب پوست و زیبایی

کد محصول: BC 7


تجهیز مطب پوست و زیبایی پزشکی

کد محصول: BC 8


تجهیز مطب پوست و زیبایی

کد محصول: BC 5


تجهیز مطب پوست و زیبایی و پاکسازی

کد محصول: BC 9


تجهیز مطب پوست و زیبایی

کد محصول: BC 11


تجهیز مطب پوست و زیبایی

کد محصول: BC 10

دکوراسیون تجهیز مطب پوست و زیبایی

 

وسایلی که جهت تجهیز مطب پوست و زیبایی معرفی می شوند در تخصص های دیگر پزشکی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

پارامترهای مهم در خرید و تجهیز مطب پوست و زیبایی

بودجه خریدار

هر فرد در هنگام خرید بدون تردید توان مالی خود برای خرید را در نظر می گیرد. ابزار و تجهیزات پزشکی به مرور زمان دستخوش تغییر و تحولات مثبت و شگرفی شده اند. این تغییرات در راستای تسهیل فرایند کار پزشکان و متخصصین محترم و نیز راحتی مراجعه کنندگان به ایشان می باشد. خریداران محترم باید تصمیم گیری نمایند چگونه تعاملی را بین بودجه خود، آپشن های موجود در تجهیزات و سازگاری و راحتی خود و مراجعه کنندگان با محصولات مد نظر برقرار خواهند نمود.

تجهیز مطب پوست و زیبایی پزشکی

آشنایی با اجناس به کار رفته در محصولات

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی با ارائه ی محصولات با کیفیت، نحوه ی ساخت و اجناس بکار رفته در محصولات را به طور مبسوط در معرفی هر محصول ارائه داده است. چنانچه مشتریان محترم علاوه بر مطالعه این توضیحات سوالاتی در خصوص نحوه تولید و اجناس بکار رفته در محصولات داشته باشند می توانند از طریق واتساپ و یا تلفن با ما در ارتباط باشند.

تجهیز مطب پوست و زیبایی قیمت

قیمت محصول

در بازار تجهیزات پزشکی همانند هر بازاری بر سر فروش قیمت مناسب تر رقابت وجود دارد. شما مشتریان محترم می توانید قیمت محصولات شرکت ما را استعلام نموده و سپس به پرس و جو در مورد قیمت محصول مشابه آن محصول بپردازید. یکی از چهار شعار معروف شرکت مهرنامی خرید با تضمین بهترین قیمت می باشد.

تجهیز مطب پوست و زیبایی قیمت مناسب

خدمات پس از فروش

بدون شک یکی از امتیازات خرید موفق اطمینان از خدمات پس از فروش کالای خریداری شده می باشد. شرکت مهرنامی با ارائه ی ضمانت 2 ساله برای تخت های زیبایی برقی خود و خدمات پس از فروش 10 ساله، خرید مطمئنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

آشنایی با چهار وسیله اساسی در تجهیز مطب پوست و زیبایی

اکنون نوبت به معرفی این چهار محصول رسیده است:

صندلی زیبایی

ویژگی های عمومی استفاده از صندلی زیبایی در تجهیز مطب پوست و زیبایی

صندلی زیبایی یک تجهیز برقی می باشد که باعث سهولت در انجام کارها می شود. ظاهر بسیار زیبا، کاربری بسیار ساده و نیز راحتی بسیاری در استفاده از این نوع صندلی زیبایی وجود دارد. این موارد، مشتریان محترم را جهت تجهیز مطب پوست و زیبایی خود در سال های اخیر به سمت خرید این محصول سوق داده است. پزشکان، مشتریان و متخصصین محترم تنها با فشردن دکمه های ریموت کنترل قادر به تنظیم موقعیت صندلی می باشند. این صندلی با توصیف های ارائه شده بر راندمان کار به نحو قابل توجهی خواهد افزود. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی صندلی زیبایی برقی را در سه مدل عرضه می نماید.

تجهیز مطب پوست و زیباییتجهیز مطب پوست و زیبایی با قیمت مناسب

 

قیمت تجهیز مطب پوست و زیبایی

تجهیز مطب پوست و زیبایی مهرنامی

  • صندلی زیبایی برقی دو موتوره: در صندلی های دو موتوره شیب قسمت پشت و پا به صورت همزمان توسط یک موتور تنظیم می شود. موتور دوم ارتفاع صندلی را تنظیم خواهد نمود.

قیمت تجهیز مطب پوست و زیبایی

  • صندلی زیبایی برقی سه موتوره: در صندلی های سه موتوره، قسمت های پشت، پا و ارتفاع هر یک به صورت جداگانه و یا ترکیبی تنظیم می شود.
  • صندلی زیبایی برقی چهار موتوره: این صندلی کامل ترین صندلی برقی در تجهیز مطب پوست و زیبایی می باشد. در این نوع صندلی قسمت های پشت، پا و ارتفاع صندلی هر یک به صورت جداگانه تنظیم می شوند. موتور چهارم به تخت یا صندلی زیبایی شیب رو به جلو یا روعقب اعمال می نماید.

مشخصات فنی صندلی های زیبایی

به نسبت افزایش موتورهای صندلی کاربری صندلی نیز راحت خواهد بود. صندلی های زیبایی قابلیت تبدیل شدن به تخت را نیز دارند. صندلی زیبایی مهرنامی از فوم سرد در قسمت نشیمنگاه خود بهره می برد. این فوم مانع از گود شدن و فرو رفتگی صندلی می شود. روکش چرم با تنوع رنگی بسیار بالای صندلی زیبایی از مزیت های دیگر این صندلی می باشد.

 

یکی از پارامترهای مهم هنگام خرید این وسیله تجهیز مطب پوست و زیبایی توجه به برند موتورها می باشد. موتورهای این صندلی از برند سر شناس تایوانی می باشند. قدرت موتورهای این صندلی 6000 نیوتن و از بالاترین کیفیت در بین موتورهای موجود در بازار تجهیزات پزشکی برخوردار میباشند. همچنین چرخ دار بودن و یا ثابت بودن صندلی به اختیار و انتخاب مشتریان محترم می باشد.

تجهیز مطب پوست و زیبایی توسط تجهیزات پزشکی مهرنامی

در صورتی که پزشک یا فرد متخصص قصد تهیه تخت معاینه را نداشته باشد می تواند از این تجهیز به عنوان تخت معاینه استفاده نماید. با توجه به پارامترهایی که در خرید این 4 وسیله برای تجهیز مطب پوست و زیبایی ذکر شد خریدار محترم می تواند نسبت به خریدی آگاهانه اقدام نماید.

صندلی زیبایی مهرنامی با برآورده کردن نیاز کاربران و بازخوردهای مثبت ایشان، خریدی مطمئن برای مشتریان محترم خواهد بود.

ترالی زیبایی

ترالی ها در اقسام، ابعاد، قیمت ها، کیفیت ها و جنس های متفاوتی در بازار تجهیزات پزشکی یافت می شوند. از ترالی ها در مطب ها و سالن های زیبایی به منظورهای متفاوتی استفاده می شود. ترالی ها به منظور حمل و قرار دادن تجهیزات الکتریکی، داروها، وسایل جراحی و پانسمان استفاده می شوند. ترالی ها در تجهیز مطب زیبایی پوست و مو بنابر سلیقه کاربر و نیز کارایی آن شکل ها و فرم های متفاوتی دارند.

تجهیز مطب پوست و زیبایی مهرنامی

ترالی تجهیز مطب پوست و زیبایی

انواع ترالی در تجهیز مطب پوست و زیبایی

ترالی تک کشو در تجهیز مطب پوست و زیبایی

ترالی ها همچنین در تعداد کشو، طبقه و نیز محل قرارگیری و ابعاد کشو و طبقه ها با یکدیگر تفاوت دارند. از لحاظ زیبایی کار نیز ترالی ها معمولا در انواع مختلف فایبرگلاس طراحی و ساخته می شوند. مشتریان محترم می توانند تعداد کشو و طبقه، محل قرار گیری آنهادر ترالی  و سایر موارد مورد نظر نظیر ابعاد ترالی و یا قفل دار بودن یا نبودن ترالی را به شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی سفارش دهند. شرکت مهرنامی با سابقه ی طولانی در تولید و عرضه گسترده ترین تنوع ترالی زیبایی و فانتزی آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد.

تابوره پزشکی

انتخاب مناسب تابوره پزشکی یا همان صندلی پزشکی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که استفاده از صندلی نامناسب باعث ایجاد دردهای مفصلی و استخوانی در بدن کاربر خواهد شد.

تجهیز مطب پوست و زیبایی

چرخهای تابوره پزشکی

طبق گفته های وزارت بهداشت و درمان صندلی تابوره باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد. در راستای اقدام برای تهیه یک صندلی تابوره جهت تجهیز مطب پوست و زیبایی، موارد مهمی را باید در نظر بگیریم. یکی از این موارد روان بودن چرخ های تابوره می باشد. پزشکان و افرادی که در حرفه ی زیبایی هستند نیاز دارند که دائما به اطراف حرکت کنند. حتی گاهی نیاز به حرکت های جزئی در جهت های گوناگون دارند. صندلی تابوره برای برآوردن این نیازها باید دارای چرخ هایی روان و بدون صدا باشد.

تجهیز مطب پوست و زیبایی با تابوره پزشکی

تجهیز مطب پوست و زیبایی مهرنامی

جنس فوم و رویه

فوم استفاده شده در قسمت نشیمنگاه و پشتی باید دارای ضخامت متوسطی باشد. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در قسمت های نامبرده از فوم سرد استفاده می نماید. مزیت استفاده از این فوم در این است که در اثر استفاده ی مکرر، صندلی دچار گودی و فرورفتگی نخواهد شد.

تابوره در تجهیز مطب پوست و زیبایی

همچنین جنس رویه ی صندلی تابوره از چرم می باشد. امکان انتخاب 50 رنگ برای این چرم بنابر سلیقه کاربر صندلی وجود دارد. این چرم مصنوعی به مرور زمان دچار کشیدگی نخواهد شد و شکل اولیه خود را حفظ خواهد کرد. همچنین در اثر نظافت و شستشوی رویه با مواد شوینده ی استاندارد شاهد هیچ گونه تغییر رنگ چرم نخواهیم بود.

علاوه بر این باید به رنگ ضد خش پایه ها و فلز بدنه نیز اشاره نمود. با بکار بردن تمام نکات استاندارد در صندلی تابوره ارائه شده توسط شرکت مهرنامی، پزشکان و کاربران حوزه ی زیبایی جهت تجهیز مطب پوست و زیبایی خود از محصولی مطمئن بهره خواهند برد.

 

چراغ معاینه LED در تجهیز مطب پوست و زیبایی

انواع مختلفی از چراغ معاینه در بازار تجهیزات پزشکی عرضه می شود. یکی از این چراغ ها چراغ معاینه ی LED می باشد. این چراغ ها در مطب ها، کلینیک ها و همچنین در تجهیز مطب پوست و زیبایی استفاده فراوانی دارند. چراغ های LED ارائه شده توسط شرکت مهرنامی از تمرکز نوری بیشتری نسبت به لامپ های معمولی برخوردارند. همچنین در اثر استفاده ی این نور شاهد هیچ گونه سایه ای در اطراف اجسام نخواهیم بود.

تجهیز مطب پوست و زیبایی با چراغ معاینه

با کمک گرفتن از چراغ های LED متخصصین قادر خواهند بود منطقه دقیق مورد نظر را بررسی و معاینه نمایند. از مزایای دیگر استفاده از این چراغهای معاینه قابلیت تنظیم آن جهت استفاده از آن در ارتفاع های مختلف و در تمام زوایای ممکن می باشد. چرخش 360 درجه ای قسمت سر لامپ امکان تاباندن نور در تمام زوایا را فراهم می نماید.

پایه های این چراغ معاینه دارای چرخهای روانی می باشد که انتقال چراغ معاینه به اطراف را تسهیل می نماید. ویژگی های مثبت دیگری نیز برای این چراغ معاینه قابل ذکر است. این چراغ ها دارای نور متعادل و سردی می باشند. به این معنا که در هنگام استفاده از این چراغ شاهد انتقال حرارت نخواهیم بود که یک مزیت است. همچنین رنگ مناسب نور این چراغها کمک فراوانی به تشخیص رنگ دقیق پوست می کند.

تجهیز مطب پوست و زیبایی و لیزر

وسایل تجهیز مطب پوست و زیبایی

علاوه بر این مزایا طراحی پایه های فلزی این محصول نیز کمک شایانی به سهولت در کار می نماید. چراغ معاینه LED از وسایل مهم در تجهیز مطب پوست و زیبایی می باشد. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی با ارائه چراغهای معاینه LED خاطر مشتریان محترم را از بابت تامین نور استاندارد و با کیفیت هنگام فعالیت در حرفه ی خود آسوده می نماید. در زیر نوع دیگری از این چراغ ها را مشاهده می نمایید.

 

تجهیز مطب پوست و زیبایی با چراغ معاینه

نتیجه گیری

در نتیجه صندلی زیبایی، ترالی، تابوره و چراغ معاینه 4 وسیله اصلی جهت تجهیز مطب پوست و زیبایی میباشند. شما مشتریان محترم می توانید از طریق واتساپ و یا تلفن جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید. ارسال رایگان کالا، تصمین بهترین قیمت، خدمات پس از فروش 5 ساله از خدمات بی نظیر شرکت مهرنامی می باشد.

2 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس