تخت کاشت مو برقی - راهنمای خرید تخت کاشت مو برقی - شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی

صندلی و تخت برقی کاشت مو محصولی کاربردی جهت انجام خدمات کاشت مو، ابرو، مژه، ریش و غیره می باشد. این تخت برقی را می توان یک تخت چند منظوره در نظر گرفت. تمامی فعالیت های حوزه ی زیبایی را می توان با استفاده از تخت های برقی کاشت انجام داد. فعالیت هایی نظیر تزریق فیلر، خدمات لیزر و پاکسازی پوست، تزریق فیلر، کانتورینگ صورت، هایفو، میکرودرم، ساکشن و تخلیه چربی، لیفت و بسیاری از موارد دیگر، با بکارگیری این تخت های برقی به سهولت امکان پذیر است. این صندلی برقی قابلیت تبدیل شدن از حالت صندلی به حالت تخت و بالعکس را دارد. لذا پزشک یا فرد متخصص با فشردن دکمه های ریموت کنترل، این تخت را در زوایای مورد نیاز تنظیم می نماید.

تخت کاشت مو برقی در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در مدل های دو موتوره، سه موتوره و چهار موتوره تولید می شوند. در قسمت های پیش رو ساختار و نحوه ی عملکرد این تخت های برقی را بیان می نماییم.

تخت کاشت مو برقی مهرنامی

کد محصول: BC 4 – 1

 

تخت کاشت مو برقی دو موتوره

کد محصول: BC 15 – 1

 

تخت کاشت مو برقی کلینیک زیبایی

کد محصول: BC 2

 

تخت کاشت مو برقی سه موتوره

کد محصول: BC 4 – 1

 

تخت کاشت مو برقی سه موتوره

کد محصول: BC 3

 

قیمت تخت کاشت مو برقی

کد محصول: BC 1

 

تخت کاشت مو برقی قیمت

کد محصول: BC 15

تخت کاشت مو برقی دو موتوره

تخت های برقی دو موتوره کاشت مو در دو مدل کلی در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید می شوند. هردو مدل جهت انجام کاشت مو مناسب می باشند و برتری نسبت به یکدیگر ندارند.

1- تخت های دو شکن

2- تخت های سه شکن

تخت کاشت مو برقی دو موتوره با کد BC 15 – 1 یک تخت برقی دو شکن می باشد. تصویر این تخت در بالاتر نمایش داده شده است. در تخت های دو شکن قسمت های نشیمنگاه و پا به صورت پیوسته می باشد. سایر تخت های برقی دو موتوره سه شکن می باشند. در تخت های برقی سه شکن، قسمت های پشت، نشیمنگاه و پا مجزا می باشند.

نحوه عملکرد تخت های دو موتوره دو شکن و سه شکن

در تخت های دو موتوره و دو شکن(دو تکه) یک موتور وظیقه ی تنظیم شیب قسمت پشت را بر عهده دارد. موتور دوم نیز ارتفاع تخت را تنظیم می نماید. تخت دو شکن تولید شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی دارای ریموت کنترل می باشد. در تخت برقی سه شکن(سه تکه) دو موتوره، یک موتور به صورت همزمان تنطیم شیب قسمت پشت و پا را بر عهده دارد. موتور دوم نیز ارتفاع تخت را تنظیم می نماید. تمامی تخت های دو موتوره ی سه شکن(بجز مدل BC 12) دارای ریموت کنترل می باشند. از خصوصیات مهم صندلی های زیبایی تحمل وزن بالا و نیز تنظیم ساده ی تخت در هر زاویه و ارتفاع دلخواه می باشد. به سایر ویژگی های ساختاری این تخت زیبایی برقی در ادامه خواهیم پرداخت.

تخت کاشت مو برقی دو موتوره

کد محصول: BC 15

تخت های دو موتوره کاشت مو را هم می توان با سری های معمول و هم با سری های دارای حفره که مخصوص کاشت مو می باشند و معروف به سری کاشت می باشند سفارش داد.

تخت کاشت مو برقی دو موتوره

کد محصول: BC 15

خواص ویژه تخت کاشت مو برقی دو موتوره

تمامی تخت های برقی از جمله تخت های دو موتوره قابلیت تبدیل شدن به حالت مسطح یا 180 درجه را دارند. فوم استفاده شده در تخت های دو موتوره از نوع فوم سرد قالبی 60 کیلویی است. این نوع جنس فوم با کیفیت ترین نوع جنس تشک در این نوع از تجهیزات است. این تخت برقی کاشت مو همچنین دارای یک کالیته متنوع 50 رنگی چرم می باشد. پزشکان و متخصصان گرامی می توانند رنگ چرم را از بین این کالیته رنگ انتخاب نمایند. چرم مصنوعی استفاده شده از بهترین برندهای موجود در بازار می باشد. موتورهای استفاده شده نیز از پرقدرت ترین موتورها می باشند. قدرت این موتورها 6000 نیوتن می باشد.

تخت های کاشت مو با سه موتور

این دسته از تخت های برقی دارای تنوع بسیار می باشد. این تنوع هم شامل تنوع در قیمت و هم تنوع در ظاهر می باشد. در این دسته از تخت ها، یک موتور وظیفه تنظیم ارتفاع تخت را بر عهده دارد. موتور دوم تنظیم قسمت زیر پا را بر عهده دارد. موتور سوم نیز تنظیم زاویه قسمت پشتی یا تکیه گاه کمر را بر عهده دارد. همانگونه که در مقدمه بیان شد در تمامی صندلی های برقی مهرنامی و با هر تعداد موتور، با تنظیم قسمت های سه گانه (ارتفاع- پا – پشت)می توان تمام قسمت ها را در راستای یکدیگر قرار داد و صندلی را به صورت یک تخت کاشت مو برقی تنظیم نمود. تمامی تنظیمات دیگر در تمام زوایا بین 90 تا 180 درجه قابل اعمال بر صندلی می باشد.

خرید و قیمت تخت کاشت مو برقی

کد محصول: BC 4 – 1


تخت کاشت مو برقی

کد محصول: BC 6

صندلی(تخت) برقی با تعداد چهار موتور

این نوع تخت کامل ترین نوع یک تخت برقی پزشکی می باشد. در این صندلی(تخت) تمام تنظیمات موجود در صندلی سه موتوره قابل انجام خواهد بود. علاوه بر این، پزشک قادر خواهد بود یک شیب کلی را در راستای جلو یا عقب بر صندلی اعمال نماید.

تخت کاشت مو برقی مهرنامی

کد محصول: BC 1

ساختار تخت برقی کاشت مو

صندلی یا تخت کاشت، از اجزایی چون موتورها وسیستم الکتریکی، اسکلت فلزی، رویه ABS جهت پوشش اسکلت و قسمت پشت کار، تشک و رویه چرمی ساخته می شود.

موتورهای تخت کاشت

می توان گفت مهمترین قسمت یک صندلی یا تخت پوست و مو موتورها و سیستم الکتریکی آن می باشد. موتورهای تخت برقی مهرنامی علاوه بر گواهینامه های معتبر اروپایی در بخش صنعت، دارای گواهینامه های معتبر اروپایی و جهانی در حوزه پزشکی نیز می باشند. همچنین برند معتبر تایوانی موتورهای استفاده شده در صندلی و تخت کاشت مو برقی مهرنامی یک برند کلاس یک جهانی می باشد. این موتورها دارای حرکت یکنواخت و بدون کوچکترین لرزش و تغییر سرعت هستند. حرکت اولیه و توقف نهایی این موتورها مهندسی شده و بسیار نرم و ملایم می باشد. عایق بندی موتورها و سیستم الکتریکی تخت کاشت و نیز صدای بسیار پایین و مناسب محیط زیبایی و پزشکی از دیگر ویژگی های بارز این تخت برقی کاشت می باشد.

جنس تشک تخت کاشت مو برقی

شرکت مهرنامی در قسمت تشک تخت برقی کاشت مو از فوم سرد قالبی استفاده می کند. فوم سرد قالبی 60 کیلویی که در این نوع تخت های برقی استفاده می شود بهترین و با کیفیت ترین جنس قابل استفاده در این نوع از محصولات می باشد. خاصیت اصلی این فوم به این صورت است که مراجعین هنگام نشستن بر روی این فوم احساس راحتی می نمایند. همچنین در اثر استفاده های مکرر و طولانی مراجعین، بر روی تخت گودی یا فرو نشست ایجاد نخواهد شد. همچنین هنگام استفاده ی طولانی مدت مراجعان از این تخت هیچ گونه فشاری بر اسکلت، استخوان ها و بدن ایشان وارد نخواهد شد.

ابعاد فوم

علاوه بر راحتی فوم باید به ابعا استاندارد آن نیز اشاره کرد. عرض 62 سانتی متری تعدادی از تخت های کاشت مو تولید شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی ابعاد لازم جهت انجام کاشت مو را در اختیار متخصصین قرار می دهد. با این وجود تعدادی از تخت های برقی کاشت مو تولید شده توسط تجهیزات پزشکی مهرنامی دارای عرض 65 سانتی متر می باشند. این عرض صندلی فضای لازم را در اختیار زیبایی جویان قرار می دهد. همچنین متخصصین با این ابعاد دسترسی راحت به زیبایی جویان را خواهند داشت.

راهنمای خرید تخت کاشت مو برقی

کد محصول: BC 4 – 1

چرم رویه

چرم رویه ی تخت پوست و زیبایی مهرنامی از چرم مصنوعی درجه یک می باشد. انتخاب رنگ این چرم رویه که در 50 رنگ متنوع قابل ارائه می باشد به انتخاب مشتریان گرامی می باشد. مشتریان محترم می توانند رنگ چرم را متناسب با محیط کار خود و یا متناسب با رنگ سایر تجهیزات انتخاب نمایند. از ویژگی های بارز این چرم دوام بالا، ثبات رنگ و امکان نظافت و ضد عفونی ساده با مواد شوینده استاندارد می باشد.

رویه ABS

رویه ABS همان پلاستیک فشرده ای است که جهت پوشش اسکلت فلزی کار و نیز پوشش قسمت پشت کار بکار می رود. یکی از دلایل تفاوت در ظاهر انواع تخت کاشت مو برقی، ظاهر متفاوت ABS بکار رفته در این تخت های زیبایی می باشد. در هر سه نوع از صندلی های برقی مهرنامی کیفیت ABS بکار رفته از بهترین نوع مواد و زیباترین نوع ساختار می باشد. نظافت و ضد عفونی این پوشش پلاستیکی ABS نیز به سادگی و سهولت قابل انجام می باشد.

دسته های تخت و قسمت سری

تخت های کاشت دو موتوره دو شکن(تخت های دو تکه) بصورت پیش فرض دارای دسته نمی باشند. البته قابلیت اضافه کردن دسته در این مدل وجود دارد. در مدل های سه موتوره و دو موتوره های سه شکن (دو موتوره های سه تکه) دسته وجود دارد. دسته ی تخت ها قابلیت چرخش و جدا شدن را دارند.

سایر ویژگی ها

قسمت زیر سر تخت های برقی تولید شده در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی خاصیت چند منظوره دارند. در واقع از این سری ها هم بعنوان سری کاشت و هم بعنوان سری معمولی در انجام امور زیبایی استفاده می شود. امکان اضافه کردن پدال پا به تخت کاشت مو برقی نیز وجود دارد. با استفاده از پدال پا پزشک و فرد متخصص بدون نیاز به استفاده از دست، تنظیمات صندلی را اعمال می نماید. امکان اضافه کردن چرخ به صندلی های برقی نیز وجود دارد. چرخ ها مجهز به قفل می باشند لذا پس از قفل شدن شاهد هیچ گونه حرکت و تکان خوردن صندلی نخواهیم بود.

تخت کاشت مو برقی سه موتوره

کد محصول: BC 6

از دیگر ویژگی های ممتاز این تخت استفاده از MDF در قسمت زیره تخت می باشد. چنانچه زیره ی فوم از جنس چوب های متفرقه و یا نئوپان باشد استحکام تخت کاشت مو برقی کاهش می یابد. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی با استفاده از زیره MDF مقامت این محصول را بسیار بالا می برد. استفاده از ورق ها قطور MDF در زیر فوم همانند اسکلت مستحکم محصول، در استقامت آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

انواع دوخت دار تخت کاشت مو برقی

تعدادی از تخت های برقی(اکثر مدل های) تولید شده توسط تجهیزات پزشکی مهرنامی دارای دوخت می باشند. در واقع با دوخت دار شدن چرم، حالت ساده ی چرم تغییر پیدا کرد. اضافه کردن دوخت بر روی چرم هزینه ای برای مشتریان محترم نخواهد داشت. همچنین تقریبا تمامی مدل های تخت کاشت مو برقی دارای سلفون بر روی چرم می باشند.

سخن پایانی

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره رایگان جهت تجهیز مطب یا کلینیک زیبایی خود و نیز انتخاب و خرید تخت مناسب با ما در ارتباط باشید. همچنین چنانچه نیاز به ارسال تصاویر بیشتر و یا فیلم های مرتبط با این محصول را دارید جهت دریافت آن ما را مطلع نمایید. شما می توانید از طریق تماس، واتساپ و یا اینستاگرام نظرات و سوال های خود را با ما در میان بگذارید.

چنانچه تمایل به بازیدید ازصفحات تخت معاینه، تخت معاینه پایه هلالی، میز غذا بیمارستانی، ترالی پانسمان دو طبقه، پله تخت بیمار تک پله، دستگاه فور پزشکی در حجم های مختلف، ترالی اورژانس و نیز کپسول اکسیژن 10 لیتری را دارید می توانید با کلیک بر روی لینک های مشخص شده به صفحات مربوطه هدایت شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس