قیمت یونیت زیبایی برقی - انواع یونیت برقی تجهیزات پزشکی مهرنامی

یونیت های زیبایی برقی جایگزین بسیار مناسب و راحتی برای تخت های زیبایی مکانیکی می باشند. بسیاری از متخصصین و پزشکان در حال حاضر از تخت های زیبایی، تخت های لیزر و تخت های فیشیال مکانیکی استفاده می کنند. این تخت های مکانیکی جوابگوی انجام کارهای زیبایی بر روی مراجعین و زیبا جویان می باشند. اما هنگامی که صحبت از پارامترهایی نظیر زیبایی، قدرت بسیار بالا و راحتی کار به میان می آید به اهمیت تخت های زیبایی برقی پی می بریم. در مقاله ای تحت عنوان تخت پوست و زیبایی برقی به معرفی انواع تخت های برقی پرداخته شده است. در مقاله پیش رو به صورت انحصاری به دسته بندی قیمت یونیت زیبایی برقی می پردازیم. لازم به ذکر است که این دسته بندی قیمتی را برای یونیت های زیبایی برقی سه موتوره انجام می دهیم.

1- مدل BC 1

قیمت یونیت زیبایی برقی

کد محصول: BC 1

قیمت یونیت زیبایی برقی

کد محصول: BC 1

از بارزترین ویژگی های این صندلی برقی می توان به استفاده از موتورهای تایوانی برند TIMOTION تایوان که یک برند جهانی بسیار معتبر است اشاره کرد. این برند موتور دارای دو سال گارانتی می باشد. موتورهای مدل BC 7 دارای گواهینامه های معتبر بین المللی پزشکی و صنعتی می باشند. ویژگی ها و مشخصات این موتورها در مقالات دیگر از قبیل معرفی انواع تخت پوست و زیبایی برقی در وبسایت شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی معرفی گردیده است. این یونیت برقی بالاترین قیمت یونیت زیبایی برقی را در بین محصولاتی که معرفی خواهیم کرد دارا می باشد.

البته لازم به ذکر است که شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی این یونیت زیبایی برقی را با موتورهای چینی درجه یک نیز تولید می نماید. تنها تفاوت یونیت های با موتور چینی و یونیت های با موتور تایوانی در این مدل موتورها می باشند. سایر موارد از قبیل شکل ظاهر یونیت، نوع فوم و کیفیت آن و نیز چرم و اسکلت و غیره همگی یکشان می باشند. مدل با موتور چینی نیز دارای دو سال گارانتی می باشد. تفاوت قیمتی این دو مدل 6/500/000 تومان می باشد.

قیمت یونیت زیبایی برقی

کد محصول: BC 1

کاربرد های یونیت زیبایی برقی

این تخت های برقی کاربرد های بسیار گسترده ای در حوزه ی زیبایی دارند. از این مدل در تزریق ژل زاویه فک، تزریق ژل لب، تزریق فیلر چانه، تزریق فیلر بینی، کانتورینگ صورت، انجام کلیه امور نخ لیفت، ساکشن غبغب، لیفت سانترال لب، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، هایفو، میکرودرم و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود. این یونیت برقی نه تنها در حوزه ی زیبایی بلکه بعنوان یک تخت معاینه برقی در تخصص های دیگر پزشکی نیز استفاده می شود. همچنین می توان این تخت را در بعنوان یک تخت آرایشگاهی برقی نیز استفاده نمود.

مشخصات مدل BC 2

این مدل از فوم سرد قالبی بسیار با کیفیت بهره می برد. در واقع می توان گفت این نوع فوم بهترین نوع جنس تشک است که در این قبیل از محصولات استفاده می شود. این فوم راحتی مراجعه کنندگان را هنگام استفاده در پی خواهد داشت. همچنین پس از گذشت سال ها حالت قالب اولیه خود را حفظ خواهد کرد و دچار نشست نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن پدال پا به دو صورت سیمی و بدون سیم به این یونیت زیبایی وجود دارد.

از دیگر ویژگی های برتر این یونیت برقی می توان به چرم بسیار مرغوب آن اشاره کرد. کالیته 50 رنگی چرمی، تمام رنگ های مورد نظر مشتریان محترم را در خود جای داده است. دسته های این صندلی قابلیت جدا شدن به صورت کامل را دارند. همچنین این دسته ها قابلیت چزخش و دوران را دارند.

قیمت یونیت زیبایی برقی

کد محصول: BC 2

همچنین همانطور که مشخص است جهت پوشش قسمت آهن آلات و پشت قسمت های تکیه گاه، نشیمنگاه و پا از یک پوشش پلاستیکی بسیار مستحکم و منعطف استفاده شده است. جنس این پوشش پلاستیکی از ABS می باشد. هدف از قرار دادن این جنس از مواد، زیبایی و نظافت آسان آن می باشد. این پوشش ABS از جنس مواد نو و درجه یک می باشد. لذا هنگام نظافت تنها با کشیدن یک دستمال بر روی آن به تمیزی روز اول خواهد شد. لازم به ذکر است که برش های این پوشش و سایر برش ها در این یونیت زیبایی برقی با دستگاه CNC انجام می شود.

2- مدل BC 6

قیمت یونیت زیبایی برقی

کد محصول: BC 6

رده ی دوم قیمت یونیت زیبایی برقی متعلق به مدل BC 10 می باشد. این مدل کاملا شبیه یک برند ایتالیایی می باشد. البته تغییرات اندکی در آن جهت رفاه حال مراجهین و متخصصین اعمال شده است.

این مدل نیز از یک پکیج موتوری کاملا با کیفیت از همان برند مدل BC 7 بهره می برد. از نقاط قوت دیگر این مدل فوم سرد قالبی این محصول است که آن را تبدیل به محصولی فوق العاده با کیفیت می نماید. این جنس فوم در اثر گذشت زمان دچار فرورفتگی ونشست نخواهد شد. کالیته رنگی که در یونیت های زیبایی برقی استفاده می شود همگی از یک برند معتبر و با کیفیت می باشند. این محصول با کد BC 10  دارای دوختی متفاوت و زیبا نسبت به سایر یونیت های برقی می باشد. مشتریان محترم می توانند رنگ مورد نظر خود را با توجه به کالیته 50 رنگی موجود انتخاب نمایند. رنگ سایر محصولات سفارشی نظیر صندلی تابوره را نیز می توان دقیقا همرنگ چرم یونیت زیبایی برقی انتخاب نمود.

مشخصات ABS

این صندلی زیبایی همچنین در قسمت ABS و پوشش کار از جنس ABS درجه یک بهره می برد. این جنس ABS زیبایی خاصی به یونیت می بخشد . همچنین به سادگی دچار لک و کثیفی نمی شود. در اثر آلودگی و کثیفی نیز به راحتی توسط کشیدن یک دستمال بر روی آن مانند روز اول می شود.

حتما تا به اینجای کار متوجه شده اید چه پارامترهایی بر روی قیمت یونیت زیبایی برقی تاثیر گذار است. ما این موارد تاثیر گذار را کمی جلوتر مورد بررسی قرار می دهیم.

3- مدل BC 5

قیمت یونیت زیبایی برقی

کد محصول: BC 5

قیمت یونیت زیبایی برقی

کد محصول: BC 5 – 1

رده ی سوم قیمت یونیت زیبایی برقی متعلق به مدل های BC 5 و BC 6 می باشد. مدل BC 5 نیز از یک فوم سرد قالبی و بسیار با کیفیت بهره می برد. چرم بسیار مرغوب در 50 رنگ انتخاب برای این محصول وجود دارد. از نکات مثبتی که در مورد این چرم وجود دارد این است که اولا این چرم در اثر مرور زمان رنگ خود را از دست نخواهد داد. همچنین شاهد کشیدگی و شل شدگی چرم به مرور زمان نخواهیم بود. این مدل دارای یک پوشش پلاستیکی بر روی چرم می باشد که از چرم محافظت می نماید.

این محصول دارای قابلیت نصب و اضافه شدن چراغ پزشکی جراحی بر روی آن می باشد. بسیاری از پزشکان تمایل به استفاده از یونیت های زیبایی برقی دارند که چراغ جراحی به آنها متصل است.

4- مدل BC 3

قیمت یونیت زیبایی برقی

کد محصول: BC 6

این مدل و مدل قبلی هر دو در یک جایگاه از لحاظ قیمت یونیت زیبایی برقی قرار دارند. مدل پایه ها در این مدل متفاوت با مدل قبلی می باشد. در سایر موارد هر دو یونیت زیبایی برقی از امکانات مشترکی بهره می برند.

در این مدل و سایر مدل های برقی امکان اضافه کردن چرخ به جای پایه های ثابت وجود دارد. یونیت های زیبایی برقی معرفی شده در این مقاله کاربرد گسترده ای در حوزه زیبایی و کاشت دارند. تخت های برقی کاربرد بسیار گسترده ای در حوزه پزشکی و آرایشگاهی دارند. از تزریق ژل و فیلر تا لیزر و خدمات آرایشگاهی همگی توسط این تخت ها قابل انجام می باشد.

همانطور که قبلا هم عنوان شد عوامل تعیین کننده در قیمت یونیت زیبایی برقی عبارتند از:

  • سیستم موتوری و الکتریکی
  • فوم تشک
  • چرم
  • ABS
  • اسکلت فلزی

این مدل نیز مانند سایر مدل ها دارای فوم و چرم معرفی شده در قبل می باشد. از قابلیت های دیگر یونیت های زیبایی برقی معرفی شده در این مقاله می توان به جدا کردن و نصب مجدد دسته به بدنه یونیت ها اشاره کرد. با جدا کردن دسته از صندلی این امکان برای پزشکان و متخصصین فراهم می شود که به یونیت نزدیکتر شده و با راحتی بیشتری به انجام فعالیت خود بپردازند.

5- مدلBC 9

این مدل در جایگاه بعدی قیمت یونیت زیبایی برقی قرار دارد. چنانچه بخواهیم تفاوت این مدل با یونیت های قبلی را ذکر کنیم باید بگوییم که دسته های این صندلی زیبایی حالتی متفاوت با دسته های مدل های قبلی دارند. دسته های این صندلی قابلیت در آورده شدن، تنظیم ارتفاع و عقب جلو رفتن را دارند. این صندلی مجهز به چهار چرخ می باشد. هنگام زدن قفل چرخ ها این صندلی در جای خود ثابت می ماند و کوچکترین حرکتی نخواهد داشت. این یونیت زیبایی برقی دارای دو نوع سری می باشد. یک سری به صورت معمولی بوده و سری دیگر سری کاشت است که مخصوص انجام کارهای کاشت است. قیمت یونیت زیبایی برقی این مدل با هر دو سری کاشت یکسان است. در پایین تصاویری از هر دو مدل را مشاهده خواهید کرد.

قیمت یونیت زیبایی برقی

کد محصول: BC 4

 

چنانچه قصد بازدید از محصولات دیگر مانند تخت معاینه، ترالی پزشکی، صندلی زیبایی برقی، نگاتوسکوپ LED را داشتید بر روی لینک های مشخص شده کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس