تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی و برقی | تولید انواع تخت های لیزر| تجهیزات پزشکی مهرنامی

امروزه درخواست انجام خدمات لیزر و به عبارتی از بین بردن موهای زائد بدن از استقبال گسترده ای میان مردم برخوردار می باشد. تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی از جمله تجهیزاتی است که هم در مطب ها و کلینیک های زیبایی و هم در سالن های آرایشگاهی کاربرد دارد.

تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

کد محصول: SB 1

مشخصات تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی SB1:

  • عرض این تخت 70 سانتی متر می باشد. این تخت یکی از بهترین ابعاد را در انجام خدمات لیزر و پاکسازی پوست دارد.
  • تشک این تخت از نوع فوم بوده و کیفیت بسیار مناسب و مرغوبی دارد.
  • ضخامت تشک فوم 7 سانت می باشد.
  • چرم این تخت لیزر از برند بسیار معتبر و مرغوب چرم در بازار ایران تهیه می شود.
  • تخت از نوع سر متحرک یا سرتاشو می باشد.
  • این تخت لیزر دارای حفره و بالشت می باشد.
  • این تخت یک محصول چند منظوره می باشد. لذا علاوه بر انجام لیزر در انجام سایر خدمات زیبایی از تزریق ژل و بوتاکس گرفته تا انجام ماساژ از آن استفاده می شود.
تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

کد محصول: SB 4

 

تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی زیبایی

کد محصول: SB 3

 

تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

کد محصول: TM 4

 

تخت لیزر و اپیلاسیون

کد محصول: SB 11

 

تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی و برقی

کد محصول: SB 2

تخت لیزر مکانیکی یا برقی

گروهی از متخصصین جهت انجام خدمات لیزر و اپیلاسیون از تخت ها و صندلی های برقی استفاده می نمایند. انواع تخت های برقی و مشخصات مربوط به آنها را می توانید در قسمت مربوط به تخت پوست و زیبایی برقی در وب سایت شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی مشاهده فرمایید. در این مقاله قصد معرفی انواع تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی یا دستی و بررسی مشخصات مربوط به هر یک را داریم. لازم به ذکر است که کلیه امور مربوط به پوست و زیبایی هم بر روی تخت های مکانیکی و هم بر روی تخت های برقی قابل انجام می باشد.

تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی و برقی

کد محصول: BC 15

 

تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی و برقی

کد محصول: BC 15

 

انواع تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

گروهی دیگر از پزشکان و متخصصین نیز انجام امور لیزر را بر روی تخت های مکانیکی راحت تر و یا مناسب وضعیت خود می یابند. تخت مکانیکی لیزر در انواع ساده، سر متحرک و سه تکه توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید می گردد.

تخت لیزر ساده

این تخت ها را می توان همان تخت های معاینه ساده نیز نامید. امکان ایجاد تغییرات و سفارشی سازی هایی نظیر افزایش عرض تخت، اعمال فوم های قطورتر در قسمت تشک و سایر موارد در این تخت ها امکان پذیر می باشد. همچنین امکان ایجاد حفره در قسمت سر تخت جهت انجام ماساژ فراهم می باشد. لذا از این تخت به عنوان تخت ماساژ نیز می توان استفاده نمود. چرم استفاده شده در این تخت از بهترین چرم های موجود در بازار می باشد. شما می توانید رنگ چرم تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی را از بین 50 رنگ موجود در کالیته رنگی و به سلیقه خود انتخاب نمایید. لازم به ذکر است چرم استفاده شده در محصولات مهرنامی از مرغوب ترین چرم های موجود در بازار می باشد.

 

تصاویری از انواع تخت های لیزر و اپیلاسیون ساده را در زیر مشاهده می نمایید:

تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

کد محصول: TM 1


تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

کد محصول: TM 5


تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

کد محصول: TM 9

تخت لیزر سرمتحرک ساده

یکی از پرکاربردترین تخت های مکانیکی جهت انجام امور لیزر و اپیلاسیون تخت های سر متحرک می باشند. تخت های سرمتحرک ساده در تمام ویژگی ها با تخت های ساده مشترک هستند. نکته متمایز کننده تخت های سرمتحرک لیزر و اپیلاسیون با تخت های ساده امکان اعمال شیب به قسمت زیر سر دراین تخت ها می باشد. در این تخت ها همچون تخت های ساده امکان اضافه کردن کشو و رول گیر ملحفه وجود دارد.

تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

کد محصول: TM 10


تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی تجهیزات پزشکی مهرنامی

کد محصول: TM 11


تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

کد محصول: TM 11

تخت لیزر و اپیلاسیون MDF

این تخت به دلیل دارا بودن ویژگی های ممتازی که در استفاده از یک تخت لیزر مناسب است از محصولات کاملا کاربردی و فوق العاده با کیفیت و پرفروش شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی محسوب می گردد. عرض پهن و مناسب در مقایسه با تخت های معمولی، عرض و فضای کامل را در اختیار متخصص و اپراتور لیزر جهت انجام خدمات با فراغ بال فراهم می سازد. در قسمت تشک، این تخت از فوم سرد استفاده شده است. از ویژگی های اصلی فوم سرد علاوه بر راحتی مراجعین، عدم ایجاد فرو رفتگی و نشست فوم در استفاده از این تخت به مرور زمان می باشد.

تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

کد محصول: SB 4

 

تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی

کد محصول: SB 4

ویژگی مثبت دیگر این تخت ها وجود کابین MDF بسیار جادار در قسمت پایین این تخت می باشد. این کابین از هر دو طرف تخت قابل دسترس می باشد. قابلیت سفارشی بودن این محصول به صورت کشودار نیز امکان پذیر می باشد. از دیگر ویژگی های این تخت می توان به پایداری و ثبات فوق العاده در مقابل فشارها و نیروهایی که به این تخت اعمال می شود اشاره نمود. چرم استفاده شده در تخت های با کابین MDF نیز همانند چرم سایر تخت های لیزر از چرم های برتر و ممتاز بازار می باشد. چرم انتخابی در 50 رنگ و با انتخاب مشتریان محترم به کار می رود. بر روی چرم این تخت یک لایه محافظی پلاستیکی ضخیم نیز وجود دارد.

 

تخت لیزر و اپیلاسیون سه تکه

یکی دیگر از تخت های زیبایی مخصوص لیزر و اپیلاسیون تخت های سه تکه می باشند. تخت های سه تکه تخت هایی هستند که از سه قسمت تشکیل شده اند. در این تخت ها شیب قسمت های زیر سر و زیر پا به صورت مجزا قابل تنظیم می باشد. این تخت ها در حوزه زیبایی و مخصوصا لیزر از تخت های پر کاربرد می باشند. فوم این تخت ها از فوم سرد و تزریقی بوده که بهترین نوع فوم برای تشک یک تخت پزشکی و زیبایی می باشد.

تخت لیزر و اپیلاسیون

کد محصول: SB 3

 

تخت لیزر و اپیلاسیون زیبایی

کد محصول: SB 3

 

تخت لیزر و اپیلاسیون

کد محصول: SB 8

 

تخت لیزر و اپیلاسیون

کد محصول: SB 6

از دیگر ویژگی های این تخت می توان به دوخت زیبا و منظم، وجود روکش پلاستیکی ضخیم جهت حفاظت از چرم و نیز حفره و بالشت در قسمت زیر سر اشاره نمود.

سخن پایانی

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی با تجهیز مراکز  متعدد درمانی و زیبایی آماده است تا با مشورت و راهنمایی شما مشتریان محترم، محصولی کاربردی، با کیفیت و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه را به شما پیشنهاد نماید. چنانچه علاقمند به تجهیزاتی چون تخت زیبایی برقی، ترالی اورژانس، تخت مامایی، تخت معاینه و چراغ معاینه می باشید، می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه از صفحات این محصولات بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس