ترولی فیشیال فلزی - تولید انواع ترالی پزشکی و زیبایی - تجهیزات پزشکی مهرنامی
ترولی فیشیال فلزی زیبایی
کد محصول: TR 4
ترولی فیشیال فلزی زیبایی
کد محصول: TR 2
ترولی فیشیال فلزی
کد محصول: TR 1
ترولی فیشیال فلزی
کد محصول: TR 5
کد محصول: TR 15
کد محصول: TR 10
کد محصول: TR 6
کد محصول: TR 8

ترولی فیشیال فلزی از جمله تجهیزات ضروری برپایی یک کلینیک یا مطب پزشکی می باشد. تجهیزات هتلینگ جهت شروع به کار در یک کلینیک فیشیال عبارتند از: تخت های فیشیال و زیبایی پوست و مو که هم به صورت مکانیکی و هم به صورت برقی در تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید و ارائه می گردد. تخت های لیزر نیز در کلینیک های زیبایی کاربرد دارند. تخت های لیزر نیز به دو صورت مکانیکی و برقی تولید می شوند. تخت های فیشیال و لیزر به صورت دو تکه و سه تکه در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی ارائه می گردد. از دیگر موارد می توان به انواع ترالی فلزی و MDF، صندلی زیبایی، صندلی چرخدار، چراغ های معاینه و جراحی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. در این مقاله در مورد ترولی فیشیال فلزی توضیحات ارائه می نماییم. 

ساختار ترولی فیشیال فلزی

ترالی های پزشکی و زیبایی غالبا از بدنه ای فلزی ساخته شده است. ورق های فلزی بدنه و کشوها باید از ضخامت قابل قبولی برخوردار باشند. همچنین فرآیند تهیه این آهن آلات باید مطابق با استانداردهای لازم انجام شود.  شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی آهن آلات، ورق ها و پروفیل های آهنی مورد نیاز خود را از شرکت های معتبر واقع در شهر اصفهان تهیه می نماید. 

همچنین رویه ترالی هادر دو نوع ABS و استیل تولید می شوند. رویه های ABS در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از پلاستیکهای فشرده و مواد نو و کاملا سفید تولید می شوند. هر دو نوع رویه ها (استیل و ABS)قابل نظافت و ضد عفونی ساده می باشند. 

چرخ های ترالی و نیز کشوهای ترولی فیشیال فلزی بسیار روان می باشند. لذا نیاز مشتریان محترم را از بابت خریدی مطمئن کاربردی و زیبا برآورده می نماید. 

انواع ترالی زیبایی

ترالی های فیشیال و زیبایی در انواع تک کشو تا چهار کشو تولید می گردد. این ترالی ها در نوع طبقاتی دو و سه طبقه نیز تولید می شوند. ترالی های فیشیال و زیبایی در انواع معمولی و زیبایی تولید می شوند. 

ترولی فیشیال فلزی ساده

در این نوع ترالی ها گاردهای کناری به صورت حرف انگلیسی U برعکس در دو طرف ترالی قرار دارد. این گارد کناری در دو طرف ترالی قرار دارد و به دو صورت گارد فلزی آبکاری استیل و گارد فلزی رنگ آمیزی شده سفید تولید می شود. رویه ترالی ها در این نوع ترالی از نوع استیل یا ABS می باشد. چرخهای استفاده شده در این نوع ترالی ها از نوع پلاستیکی و بسیار روان می باشد. اگرچه با سفارش مشتریان محترم می توان چرخ های فلزی و یا ABS نیز قرار داد.

ترالی فیشال زیبایی

در این ترالی گاردهای کناری به وسط کناره های فلزی ترولی جوش داده شده است. و نیز تفاوتی که با ترولی معمولی دارد این است که صفحات آن تحمل وزن بسیار بالایی دارند. این ترالی دارای چرخ های فلزی قفل شونده و بسیار روان می باشد. امکان رنگ آمیزی کشوها و بدنه در رنگهای انتخابی وجود دارد.

تفاوت ها و شباهت های ترالی های ساده و زیبایی

رنگ آمیزی هر دو نوع ترالی از نوع الکترواستاتیکی کوره ای می باشد. امکان رنگ آمیزی کشوهای ترالی در رنگهای متفاوت بغیر از سفید وجود دارد. رویه صفحات هر دو نوع ترالی از جنس ABS می باشد. ترالی ها در دو نوع دستگیره دار و بدون دستگیره(دستگیره سرخود) قابل تولید می باشد. ورق های هر دو نوع ترالی از ضخامت یکسانی برخوردار می باشد. صفحات ترولی فیشیال فلزی زیبایی دارای تحمل وزن بیشتری نسبت به ترالی های معمولی می باشند. لذا به این ترولی ها ترولی دستگاه نیز گفته می شود. 

کاربردترالی ها در حورزه ی زیبایی

ترالی های پزشکی نه تنها در مطب ها و کلینیک های پزشکی بلکه در تمامی مطب هایی که مرتبط با حوزه ی زیبایی باشند قابل استفاده است. ترولی ها در یک مطب زیبایی که امور تزریق فیلر و ژل و بوتاکس انجام می دهد گرفته تا مطب یک متخصص پوست که امور فیشیال و پاکسازی پوست انجام می دهد قابل استفاده است. با توجه به نوع تخصص و نیاز به فضای اتاق و نیز فضای لازم جهت قرار دادن وسایل، انواع مختلف ترولی فیشیال فلزی موجود می باشد. 

نکات مهم در خرید یک ترولی فیشیال فلزی

اولین نکته در خرید یک ترالی توجه به ابعاد آن است. ترالی ها چه زیبایی و چه ساده در دو سایز تولید می شوند.این ترالی ها در دو بعد 60در 44 و 42 در 40 تولید می شود. هر دو سایز این ترالی ها در انواع تک کشو تا چهار کشو و طبقاتی تولید می شود. نکته بعد توجه به این موضوع است که آیا از دستگاه های فیشیال استفاده می شود یا خیر. چنانچه از دستگاه های زیبایی استفاده می شود باید ترالی های زیبایی را در نظر داشت. زیرا ترولی فیشیال فلزی زیبایی در زیر طبقات خود دارای آهن کشی می باشد. لذا استقامت این صفحات با وجود این پروفیل های آهنی در زیر طبقات بسیار بالاتر می رود. 

نکته ی بعدی توجه به فضای مورد نیاز می باشد. باید در نظر گرفت که چه تعداد از کشو و یا طبقه مورد نیاز می باشد. 

سخن آخر

چنانچه نیاز به راهنمایی در مورد خرید ترولی فیشیال فلزی، سایر ترالی ها و سایر اقلام مورد نیاز نظیر تخت فیشیال، چراغ معاینه، تخت معاینه و صندلی زیبایی برقی سه موتوره در تخصص زیبایی پوست و فیشیال داشتید آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس