تخت زیبایی سه موتوره - تولید انواع تخت برقی - تجهیزات پزشکی مهرنامی

تخت زیبایی سه موتوره یکی از مناسب ترین تخت های زیبایی جهت انجام خدمات پوست می باشد. خدمات بسیار زیادی با استفاده از این تخت های برقی زیبایی به مراجعین و زیباجویان ارائه می شود. خدماتی از قبیل تزریق ژل و بوتاکس، مزوتراپی، لیفت، کانتورینگ، فیشیال، جوانسازی پوست، لیزر و بسیاری از موارد دیگر همگی با استفاده از تخت های زیبایی انجام می شود. یکی از استفاده های عمده از این تخت بعنوان تخت تزریق ژل و بوتاکس می باشد.

تخت زیبایی سه موتوره

تفاوت تخت زیبایی سه موتوره با تخت های مکانیکی

اول از همه باید گفت که انجام خدمات زیبایی هم بر روی تخت زیبایی مکانیکی و هم بر روی تخت زیبایی برقی قابل انجام است. انجام خدمات تزریق فیلر و فیشیال هم با استفاده از یک تخت فیشیال و پاکسازی پوست مکانیکی و هم با استفاده از یک تخت پوست و زیبایی برقی امکان پذیر است. در واقع شیب قسمت های پا و سر در تخت های مکانیکی را می توان همانند تخت های برقی تنظیم نمود. پس چه چیزی باعث تفاوت این دو تخت می شود؟ در تفاوت میان این دو تخت زیبایی می توان موارد زیر را بر شمرد:

  1. تفاوت در اعمال تنظیمات
  2. تفاوت در زیبایی محصول
  3. تفاوت در فوم تشک

تفاوت در تنظیمات

اعمال تنظیمات ارتفاع، شیب و پشت پا در تخت زیبایی برقی سه موتوره با فشردن دکمه های ریموت کنترل امکان پذیر است. این در حالی است که تنظیمات در تخت فیشیال و پاکسازی یا همان تخت های زیبایی مکانیکی به صورت دستی اعمال می شود. این اولین و مهمترین تفاوت این دو تخت است. به طور قطع می توان گفت تنظیماتی که توسط فشردن دکمه بر تخت تزریق ژل و بوتاکس یا تخت زیبایی اعمال می شود به مراتب ساده تر و راحت تر از اعمال تنظیمات دستی است.

تخت زیبایی سه موتوره

تفاوت در زیبایی تخت زیبایی سه موتوره با مدل مکانیکی

تخت های پوست و زیبایی دارای ساختار زیبا و مهندسی شده ای می باشند. اما باید گفت تخت زیبایی سه موتوره به مراتب زیبا تر از تخت های پوست مکانیکی است. استفاده از فوم سرد قالبی زیبا، ساختار زیبای تخت و استفاده از کاور ABS سفید و بسیار زیبا و با کیفیت و درجه یک، زیبایی این محصول را نمایان می سازد.

تخت زیبایی سه موتوره پزشکی

تفاوت در تشک

تخت های فیشیال و زیبایی مکانیکی در انواع فوم های تشک تولید می شوند. تعدادی از آنها که توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید می شود دارای فوم سرد هستند. این نوع فوم در واقع بهترین نوع جنس تشک می باشد. تخت های برقی زیبایی همگی ساخته شده از فوم سرد هستند. فوم سردی که در محصولات زیبایی برقی استفاده می شوند به صورت قالبی می باشند و لذا شکل زیبایی به محصول می بخشد.

ساختار تخت زیبایی برقی

اجزای تخت زیبایی برقی که در واقع تفاوت میان کیفیت های تخت های زیبایی برقی را رقم می زنند عبارتند از:

  • فوم تشک
  • موتورهای برقی
  • چرم
  • اسکلت
  • ABS و کاور محصول

تخت زیبایی سه موتوره

فوم تشک

یکی از نقاط برتری تخت های زیبایی برقی نسبت به یکدیگر داشتن فوم های سرد قالبی با کیفیت است. فوم های سرد با کیفیت نه تنها باعث زیبایی محصول می شود، بلکه مراجعین هنگام استفاده از آن بسیار راحت هستند. این فوم تشک در عین راحتی برای مراجعین، در اثر استفاده های مکرر و طولانی شکل اولیه خود را حفظ می کند. در واقع هیچ گونه فرو رفتگی و نشست را بر روی فوم این تخت ها مشاهده نخواهید کرد.

موتورهای برقی تخت زیبایی سه موتوره

تخت های زیبایی برقی جهت عملکرد مناسب نیاز به موتورهای قدرتمند دارند. تخت های زیبایی برقی ارائه شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی دارای موتورهای پر قدرت 6000  نیوتن می باشند. این موتورها در چند مورد از محصولات ساخت چین و درجه یک و در تعدادی دیگر از محصولات جنس تایوانی می باشند.

تخت زیبایی سه موتوره پزشکی

موتورهای استفاده شده در تخت های زیبایی همگی دارای استاندارد های بین المللی می باشند. حرکت موتورهای استفاده باید به گونه ای باشند که صدای حرکت آنها در کمترین حالت ممکن و مطابق با حالت های استاندارد باشد. همچنین حرکت اولیه و توقف نهایی آنها باید به گونه ای باشد که مراجعین ضربه ای را احساس نکنند. در واقع باید شروع و توقف حرکت به صورت یکنواخت انجام شود.

چرم

چرم استفاده شده در تخت زیبایی سه موتوره از بهترین برندهای موجود در بازار تجهیزات پزشکی است. چرم بکار برده شده در این محصولات دارای یک تنوع 50 رنگی است. مشتریان محترم می توانند پس از مشاهده ی کالیته 50 رنگی، رنگ مورد نظر خود را انتخاب نموده و اعلام نمایند. این چرم دارای خاصیت easy cleaning  می باشد. در واقع با استفاده از یک پارچه و دستمال خشک و یا نمدار آغشته به محلول مایع دستشویی نظافت چرم را انجام داد.

تخت زیبایی سه موتوره

این چرم در گذر زمان دچار هیچ گونه تغییر رنگ نخواهد شد. در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی، چرم تخت زیبایی سه موتوره و سایر تخت های برقی و محصولاتی که دارای چرم می باشند از برند بسیار معتبر علیاری استفاده می شود. این چرم همچنین دچار کشیدگی و شل شدگی نخواد شد. در اثر گذشت زمان حالت و شکل اولیه خود را حفظ می کند.

اسکلت تخت زیبایی

استفاده از آهن آلات، پروفیل ها و ورق های آهنی ضخیم از ویژگی های ممتاز اسکلت تخت زیبایی مهرنامی می باشد. این آهن آلات همگی از کارخانجات معتبر تولید آهن آلات اصفهان تهیه می شوند. متاسفانه مشاهده می شود که بسیاری از تولیدی ها امروزه جهت پایین درآمدن قیمت فروش خود از آهن آلات دست چندم استفاده می کنند. همچنین مقدار کمتری از مقدار مورد نیاز برای ساخت اسکلت آهن استفاده می کنند. چنین اقداماتی قطعا سلامت افراد مراجعه کننده و استفاده کننده ر به خطر جدی می اندازد.

رنگ آمیزی آهن آلات استفاده شده در اسکلت تخت از دیگر اقداماتی است که در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی به دقت انجام می گیرد.

تخت زیبایی سه موتوره

کاور یا ABS محصول

نوع ABS استفاده شده در تخت زیبایی سه موتوره تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت و زیبایی این محصول دارد. استفاده از مواد نو کیفیت ABS را بسیار بالا می برد. این مواد نو کیفیت کار را بسیار بالا می برند. استفاده از ABS ساخته شده از مواد نو استحکام آن را بسیار بالا می برد. همچنین در مقابل فشار ها و برخوردها کاملا منعطف و غیر شکننده می باشد. استفاده از مواد نو همچنین باعث تولید ABS سفید می شود که زیبایی محصول را افزایش می دهد.

علاوه بر زیبایی، انجام نظافت این تخت برقی بسیار ساده و راحت می باشد. به گونه ای که با کشیدن یک دستمال خشک و یا نمدار بر روی ABS مانند روز اول خواهد شد.

تفاوت تخت های زیبایی دو موتوره و سه موتوره

در تخت های دو موتوره یک موتور وظیفه تنظیم ارتفاع تخت را بر عهده دارد. موتور دوم نیز به صورت همزمان شیب قسمت های پشت و پا را تنظیم می کند. در واقع هنگامی که دکمه ریموت کنترل را می فشارید قسمت پشت می خوابد و قسمت پا بالا می آید. در واقع به سمت تخت شدن پیش می رود و بالعکس.

در تخت های سه موتوره قسمت های مختلف به صورت مجزا تنظیم می شوند. یک موتور ارتفاع تخت را تنظیم می کند. موتور دوم شیب قسمت پشت را تنظیم می نماید. موتور سوم نیز شیب قسمت پا را تنظیم می کند.

در تخت های چهار موتوره نیز تمام تنظیمات مانند صندلی های سه موتوره است. موتور چهارم یک شیب به کل صندلی یا تخت زیبایی برقی می دهد.

تخت زیبایی سه موتوره

سایر امکانات

تخت زیبایی برقی سه موتوره دارای دسته هایی است که خاصیت جدا شدن و چرخیدن دارند. لذا این دسته ها هیچ گونه مزاحمتی جهت انجام خدمات زیبایی بوجود نخواهند آورد.

قابلیت تبدیل کردن این تخت سه موتوره به یک تخت کاشت وجود دارد. در واقع سری تمام مدل ها دارای یک حفره می باشد که یک فوم پر کندنده داخل آن وجود دارد که قابلیت بیرون آوردن و استفاده بعنوان سری کاشت وجود دارد. در واقع از این تخت برقی می توان به عنوان تخت کاشت مو برقی استفاده نمود.

قسمت سری صندلی برقی قابلیت تنظیم و کوتاه و بلند کردن دارد.

تخت های برقی سه موتوره دارای دو سال گارانتی می باشند.

برای این تخت می توان پدال پا نیز با توجه به سفارش مشتریان محترم اضافه نمود.

امکان دوخت دار کردن چرم صندلی نیز وجود دارد.

امکان اضافه کردن چراغ جراحی به تخت برقی وجود دارد.

سخن پایانی

صندلی زیبایی برقی تولید شده در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در 50 رنگ چرم انتخابی  با توجه به سفارش مشتریان قابل تولید است. چنانچه نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص خرید و کسب اطلاعات داشته باشید می توانید سوالات خود را با ما در میان بگذارید. شرکت مهرنامی تمامی وسایل لازم جهت تامین و تجهیز مطب پوست و زیبایی را ارائه می نماید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس