در این مقاله به بررسی انواع تشک تجهیزات پزشکی می پردازیم. مراکز درمانی جهت تجهیز بخش های مختلف حوزه ی کاری خود به تجهیزات پزشکی و زیبایی مختلف نیازمند می باشند. افراد از طیف گسترده ای از پزشکان، متخصصان، مدیران و سرمایه گذاران در حوزه ی بهداشت و درمان این مراکز را تجهیز می نمایند. بخش هایی چون بیمارستان ها، کلینیک ها و درمانگاه ها، مطب ها و مراکز زیبایی و حتی آرایشگاهی این تجهیزات را استفاده می نمایند.

در بین گروه وسیعی از تجهیزات پزشکی و درمانی ما در اینجا در مورد تجهیزاتی صحبت می نماییم که دارای تشک می باشند. تشک تجهیزات پزشکی در اجزای تشکیل دهنده ی آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

تشک تجهیزات پزشکی در کدام یک از محصولات وجود دارد؟

تشک ها در طیف وسیعی از محصولات قرار دارد. همانطور که می دانید هدف از قرار دادن تشک در انواع تجهیزات ایجاد آسایش و راحتی برای افراد می باشد.

بعنوان مثال، شما انواع تشک را در تخت خواب و یا صندلی اتومبیل خود دیده اید. در موارد پزشکی نیز این تشک ها جهت استفاده ی راحت تر از تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از تشک در تخت های معاینه

انواع تخت معاینه در ساختار خود نیاز به تشک دارند. این تخت ها در انواع مختلف ساختاری به مشتریان محترم ارائه می گردد. بخش های مختلف این تخت پزشکی عبارتند از بدنه و پایه ها، تشک، زیره ی تشک که معمولا از جنس MDF می باشد و چرم.

تشک تجهیزات پزشکی

تشک تجهیزات پزشکی در این محصول جهت راحتی بیمار هنگام معاینه و درمان در آن بکار می رود. سوالی که مطرح می شود این است که آیا تشک مورد استفاده در این محصول دارای ضخامت ها و ابعاد یکسان است یا خیر؟ تشک مورد استفاده در این محصول هم قابلیت تولید در ابعاد مختلف و هم ضخامت های مختلف را دارد.

ابعاد تشک تخت

ابعاد استانداراد تشک تجهیزات پزشکی در تخت های معاینه 60 در 180 است. ولی شما می توانید ابعاد مورد نظر و سفارشی خود را به ما اعلام نمایید. متناسب با ابعاد تشک پایه های تخت نیز باید به همان اندازه ساخته شوند. تعداد زیادی از تشک ها قابل ارائه در سایزهای مختلف هستند. ولی تعداد زیادی تخت های شرکت مهرنامی نیز دارای تشک های قالبی هستند که سایز طول و عرض آنها ثابت می باشد.

قطر یا ضخامت تشک تخت معاینه

قطر تشک ها نیز در اندازه های مختلف قابل تولید است. بعنوان مثال شما می توانید تشک هایی با قطر 2، 5، 7 و 10 را به شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی سفارش دهید.

تشک های سوراخدار در تجهیزات پزشکی

گروهی از مشتریان، تشک تجهیزات پزشکی و مخصوصا تخت ها را به صورت سوراخدار انتخاب می نمایند. این موضوع باعث می شود تخت به صورت چند منظوره مورد استفاده قرار گیرد. از انواع خدمات توسط تخت های سوراخدار می توان به انجام معاینه، ماساژ، درمان، تزریقات زیبایی و لیزر و نیز خدمات آرایشگاهی اشاره کرد.

تشک تخت زیبایی

عمده فعالیت شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی بر روی فروش تجهیزات هتلینگ نظیر تخت های پزشکی و زیبایی، صندلی ها و ترالی ها و غیره می باشد. در اینجا در مورد تشک تجهیزات پزشکی و به طور مشخص در مورد تخت زیبایی می پردازیم. تخت های زیبایی در دو نوع مکانیک و برقی در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید و به فروش می رسد.

تشک تجهیزات پزشک و زیبایی

تشک قالبی تخت زیبایی

هر دو نوع تشکهای تخت های زیبایی مکانیکی و برقی از نوع فوم قالبی می باشد. اما فوم قالبی چیست؟ فوم قالبی بدین منظور طراحی شده است تا بتوانیم استفاده ی موثر تری از تجهیزات دارای فوم داشته باشیم.

در تخت های زیبایی فوم های قالبی دقیقا فرم و حالت بدن فرد را بر روی تخت و صندلی حفظ می کند. در این نوع فوم کمترین تکان خوردن مراجعین بر روی تخت را شاهد هستیم. صندلی زیبایی برقی سه موتوره از پر طرفدار ترین تخت های زیبایی هستند.

فوم قالبی سرد و خواص آن

اینجا بهترین فرصت جهت معرفی فوم تشک تجهیزات پزشکی مهرنامی در تخت های زیبایی است. این نوع فوم از نوع فوم سرد 60 کیلویی قالبی می باشد. فوم 60 کیلویی سرد بهترین نوع فوم استفاده شده در تشک تجهیزات پزشکی می باشد.

از خواص فوم سرد قالبی می توان به راحتی آن برای مراجعین اشاره کرد. همچنین این فوم دارای شکل بسیار زیبایی می باشد. از دیگر خواص مهم آن می توان به حفظ شکل ظاهری آن اشاره کرد. در اثر استفاده های مکرر و نشست و برخاست بر روی این تشک تجهیزات پزشکی شاهد تغییر شکل و فرو رفتگی این تشک نخواهیم بود.

استفاده از تشک تجهیزات پزشکی در صندلی تابوره پزشکی

صندلی تابوره پزشکی مهرنامی ویترین کیفیت و برند شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی می باشد. این محصولات در قسمت تشک همگی از فوم سرد قالبی ساخته شده اند. کیفیت تشک تجهیزات پزشکی در صندلی چرخدار رابطه ی مستقیمی با سلامت پزشکان دارد. لذا کیفیت کار بالا و کارآمد بودن محصول،  کمک بزرگی به ایشان می نماید.

تشک تخت ژنیکولوژی مهرنامی

از جمله تخت های پزشکی و درمانی تخت ژنیکولوژی می باشد. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید کننده ی تخت ژنیکولوژی با کیفیت درجه یک می باشد.

انواع تخت ها و تشک ها

شرکت مهرنامی تولید کننده ی سه نوع تخت ژنیکولوژی یا همان تخت معاینه بانوان می باشد. در زیر در مورد تشک این تخت ها اطلاعاتی را تقدیم می نماییم.

نوع اول تخت ژنیکولوژی مکانیکی است. تنظیمات این تخت به صورت مکانیکی می باشد نوع دوم تخت ژنیکولوژی از نوع طرح برقی و نوع سوم تخت ژنیکولوژی برقی است. تشک تجهیزات پزشکی از نوع تخت مکانیکی از جنس ابر و فوم چگال می باشد. تشک تجهیزات تخت پزشکی طرح برقی و تخت ژنیکو برقی از نوع فوم سرد قالبی 60 کیلویی می باشد.

توضیحاتی در مورد برش فوم تخت های ژنیکولوژی

فوم سرد قالبی همانطور که بیان شد به صورت قالبی تولید می شود. تشک تجهیزات پزشکی در نوع معمولی نیز با استفاده از الگو برش می خورد. حتی در مورد فوم تشک های تخت مکانیکی نیز تمام برش ها توسط لیزر انجام می شود. در هر دو نوع فوم، مراجعین و بیماران احساس راحتی از قرار گرفتن بر روی تخت خواهند داشت.

چرم روی فوم نیز به دلخواه مشتریان عزیز قابل انتخاب می باشد. تنوعی از رنگ های چرم برای کشیدن بر روی تشک وجود دارد.

تشک تخت لیزر و فیشیال

تخت لیزر و اپیلاسیون متشکل از اجزایی می باشد که یکی از آنها تشک می باشد. جنس تشک تجهیزات پزشکی در حوزه ی بهداشت و درمان بسیار اهمیت دارد. نه تنها حوزه ی درمان بلکه حوزه ی زیبایی و آرایشگاهی نیز باید از تجهیزات مناسب بهره ببرد.

انواع تشک در تخت لیزر

تخت لیزر در انواع مدل ها توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی قابل تولید می باشد. تشک تجهیزات پزشکی در این نوع تخت در انواع فوم معمولی، فوم گرم و فوم سرد 30 و 60 کیلویی تولید می شود. گروهی از این تخت ها دارای فوم سرد 60 کیلویی قالبی می باشند. این گروه از تشک ها مناسب ترین نوع تشک می باشند.

تشک های معرفی شده دارای عرض 70 می باشند. این تشک ها دو تکه بوده و بسیار کاربردی و راحت می باشند.

در سایر تخت ها نیز از این نوع فوم و فوم های دیگر استفاده می شود. در ادامه به بررسی گروه مهم دیگری از تخت ها یعنی تخت فیشیال می پردازیم.

تشک تجهیزات پزشکی در تخت فیشیال و پاکسازی پوست

در تشک های تخت فیشیال و پاکسازی پوست نیز همانند تخت های لیزر از سه نوع جنس تشک استفاده می نماییم. فوم های سرد و گرم را در تولید این نوع محصول استفاده می نماییم. تخت های فیشیال در دو نوع دو تکه و یا سه تکه تولید می شود. مشتریان محترم با توجه به نیاز خود یکی از این دو نوع تخت را استفاده می کنند.

سخن پایانی

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید کننده هتلینگ شامل انواع تخت های پزشکی، تخت زیبایی برقی و مکانیکی، ترالی، چراغ جراحی و بسیاری از تجهیزات دیگر می باشد. شما می توانید جهت تجهیز مطب و کلینیک خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس