جهت شروع به کار در مطب زیبایی همانند شروع به کار در سایر تخصص ها تجهیزاتی مورد نیاز است. از جمله مهمترین آنها می توان به صندلی برقی پزشکی زیبایی اشاره کرد. تجهیزات پزشکی مورد نیاز در حوزه ی زیبایی عبارتند از صندلی زیبایی برقی سه موتوره، ترالی پزشکی، چراغ پزشکی جراحی زیبایی، صندلی تابوره پزشکی، تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی، تخت فیشیال و پاکسازی پوست، سانتریفیوژ و غیره. لازم به ذکر است که به جای صندلی زیبایی می توان از صندلی های دو موتوره و یا چهار موتوره نیز استفاده کرد. اگرچه انجام فعالیت ها و خدمات زیبایی را می توان بر روی تخت های مکانیکی تنظیم شونده نیز انجام داد.

صندلی برقی پزشکی زیبایی

کد محصول: BC 2

در این مقاله قصد پاسخ به سوالات متداول و دغدغه های شما عزیزان در مورد صندلی برقی پزشکی را داریم. لذا سعی بر آن داریم تا تمامی جزئیات مورد نظر را در نظر داشته باشیم.

1- انواع موقعیت های صندلی برقی پزشکی زیبایی

یکی از اولین سوالات شما مشتریان محترم در مورد حالت های صندلی می باشد. همواره این سوال پرسیده می شود که آیا این صندلی به حالت مسطح نیز تبدیل می شود. پاسخ مثبت است. این صندلی به حالت کاملا مسطح تبدیل می شود. لذا می توان از این صندلی به عنوان یک تخت نیز استفاده نمود. استفاده در حالت تخت کاربردهای متفاوتی دارد. از جمله ی این کاربرد ها استفاده بعنوان کاشت مو می باشد. همچنین این محصول به حالت صندلی نیز تبدیل می شود. تمامی حالت های میانی این دو حالت نیز قابل اجرا می باشد.

2- منظور صندلی برقی سه موتوره چیست؟

تعداد زیادی از مشتریان در مورد نحوه عملکرد صندلی برقی پزشکی زیبایی دو، سه و چهار موتوره سوال می پرسند. همانطور که از نام صندلی زیبایی سه موتوره بر می آید این صندلی متشکل از سه موتور می باشد. موتور اول شیب قسمت پشت را تنظیم می نماید. موتور دوم شیب قسمت پا را تنظیم می نماید. ارتفاع تخت برقی نیز توسط موتور سوم تنظیم می شود. هر یک از این موتورها به صورت مجزا عمل می نمایند. مدلهای چهار موتوره یک موتور اضافه دارند. در مدل های چهار موتوره تمامی تنظیمات صندلی برقی زیبایی سه موتوره قابل انجام می شود. این صندلی دارای یک تنظیم اضافی نسبت به مدل سه موتوره است. موتور چهارم در این یونیت شیب رو به جلو و رو به عقب بر این محصول اعمال می نماید.

صندلی برقی پزشکی زیبایی

کد محصول: BC 1

تفاوت مدل های دو موتوره و سه موتوره چیست؟

این سوال از سوالات متداول دیگر مشتریان محترم می باشد. این سوال را در دو دیدگاه پاسخ می دهیم. در دجه ی اول در مورد تعداد موتورها و عملکرد این دو مدل صحبت می کنیم. سپس به بررسی ظاهر و شکل آنها صحبت می نماییم.

تفاوت در قسمت موتوری

در جواب باید گفت در مدل های دو موتوره، یک موتور شیب قسمت پشت و پا را به صورت همزمان تنظیم می کند. در واقع هنگامی که دکمه را می زنیم قسمت پشت می خوابد و قسمت پا بصورت همزمان بالا می آید. موتور دوم ارتفاع صندلی را تنظیم می کند. در مدل های سه موتوره شیب قسمت های پشت و پا به صورت جداگانه تنظیم می شود.

تفاوت در اندازه و ابعاد انواع صندلی برقی پزشکی زیبایی

صندلی های دو موتوره دردو اندازه تولید می شوند. یک سری از صندلی های دو موتوره در همان ابعاد صندلی های سه موتوره و البته با همان مکانیزمی که در بالا گفته شد تولید می شوند. یک سری از صندلی های دو موتوره نیز با شکل متفاوت و با انداره های کمی کوچکتر از سه موتوره ها تولید می شود.

صندلی برقی پزشکی زیبایی

کد محصول: BC 3

چه نوع موتورهایی در صندلی برقی استفاده می شود؟

از سوالات دیگر نوع و برند موتورهای استفاده شده در صندلی های برقی می باشد. در جواب باید گفت شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از دو نوع موتور استفاده می نماید. موتورهای چینی درجه یک و موتورهای تایوانی این دو دسته را تشکیل می دهند. خود یونیت برقی نیز تولید خود شرکت می باشد.

تفاوت موتورهای چینی و تایوانی چیست؟

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی برای هر دو نوع موتور دو سال گارانتی قرار داده است. این گارانتی طولانی مدت بدلیل اعتماد به هر دونوع موتور می باشد. اگر چه قیمت یونیت زیبایی برقی با موتور تایوانی بیشتر از مدل با موتور چینی می باشد. در بعضی از مدلهای ما امکان تولید صندلی برقی پزشکی زیبایی با هر دو نوع موتور امکان پذیر می باشد.

ویژگی های موتورها

این موتورها دارای گواهینامه های بین المللی می باشند. این گواهینامه ها شامل هم موارد صنعتی و هم پزشکی می باشد. لذا این موتورها از بالاترین سطح کیفیت برخوردار می باشند. از ویژگی های این موتورها می توان به کم صدا بودن آنها اشاره کرد. همچنین در اثر حرکت اولیه و توقف پایانی دچار ضربه نمی شوند. موتورها از آلیاژ های پرقدرت ساخته شده اند. سیستم الکتریکی صندلی برقی پزشکی سه موتوره شامل پنج قطعه می باشند. این قطعات عبارتند از 3 موتور، یک کنترل باکس و یک هندست یا ریموت کنترل.

صندلی برقی پزشکی زیبایی

کد محصول: BC 16

سوالاتی در مورد ریموت کنترل

آیا صندلی ریموت کنترل دارد؟

بله برای تمامی مدل های سه موتوره ریموت کنترل وجود دارد. مدل های دو موتوره، به جز یک مدل نیز همگی ریموت کنترل دارند. در ریموت صندلی برقی پزشکی زیبایی سه موتوره، دکمه های ردیف اول شیب قسمت سر را تنظیم می نمایند. دکمه های ردیف دوم شیب قسمت پا را تنظیم می نمایند. دکمه های ردیف سوم نیز ارتفاع را تنظیم می نمایند.

ریموت کنترل پا

آیا امکان نصب پدال پا به صندلی های برقی امکان پذیر است؟ جواب مثبت است. پدال پا محصولی کاملا مفید برای پزشکانی است که به دلیل نکات بهداشتی نمی توانند ریموت کنترل دستی را لمس نمایند. در واقع پدال پا همان کار ریموت کنترل دستی را انجام می دهد. قسمت سر، پا و ارتفاع توسط پدال پا نیز کنترل می شود. امکان نصب همزمان پدال پا و ریموت دستی به صورت همزمان فراهم می باشد.

کاربرد های این تخت یا صندلی برقی چیست؟

سوال دیگر در مورد کاربردهای این تخت می باشد. در موارد بسیار زیادی پرسیده می شود که آیا این تخت مناسب تزریق ژل و کانتورینگ می باشد. جواب مثبت است. کاربرد اصلی این تخت برای انجام امور تزریق فیلر و ژل و بوتاکس می باشد. از کاربرد های اصلی دیگر می توان به عنوان تخت کاشت مو اشاره کرد. این صندلی برقی کاربردهای بسیار زیادی دارد. از دیگر استفاده های این تخت می توان به انجام انواع معاینات پزشکی اشاره کرد. همچنین این صندلی برقی پزشکی کاربرد بسیار گسترده ای در آرایشگاه ها دارد.

کیفیت فوم استفاده شده در صندلی برقی

فوم استفاده شده در این صندلی زیبایی از نوع فوم سرد قالبی60 کیلویی می باشد. با استفاده از فوم های قالبی فرم بدن به صورت مناسبی بر روی صندلی یا تخت قرار می گیرد. همچنین فوم سرد 60 کیلویی با کیفیت ترین نوع فوم موجود در این دست از محصولات است. مراجعین بسیاری به مطب ها و کلینیک های پوست و مو مراجعه می نمایند. در نتیجه از این تخت استفاده های مکرری می شود. این فوم در اثر استفاده های مکرر شکل خود را حفظ می نماید. در اثر گذشت زمان نمیخوابد و بد فرم نخواهد شد.

سوالات در مورد چرم صندلی برقی

چه رنگ هایی برای چرم این صندلی برقی وجود دارد؟

تنوع چرم این صندلی برقی پزشکی زیبایی بسیار بالا می باشد. یک کالیته رنگ 50 رنگی متنوع برای چرم این صندلی برقی وجود دارد. این چرم از برند بسیار مرغوبی می باشد. در اثر گذشت زمان رنگ چرم این صندلی زیبایی حفظ خواهد شد. همچنین در اثر گذشت زمان دچار کشیدگی و پوسیدگی نیز نخواهد شد.

 آیا امکان ست کردن چرم وجود دارد؟

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولیدات گسترده ای از جمله صندلی تابوره، انواع تخت لیزر و فیشیال و غیره دارد. شما می توانید چرم تمامی این محصولات را یک رنگ و یا به صورت ست سفارش دهید.

صندلی برقی زیبایی چه وزنی را تحمل می کند؟

این محصول از سه موتور پرقدرت 6000 نیوتنی بهره می برد. همچنین اسکلت فلزی این محصول از استحکام بسیار زیادی برخوردار می باشد. مکانیزم تخت به گونه ای طراحی شده است که این صندلی تا وزن 180 کیلوگرم را تحمل دارد.

سایر موارد

دسته های صندلی برقی قابل در آوردن و یا چرخش می باشد. قسمت سری صندلی زیبایی دارای یک سری و یک حفره توپر می باشد. با در آوردن قسمت میانی قسمت سری می توان از این صندلی بعنوان تخت کاشت مو استفاده کرد. این صندلی برقی پزشکی زیبایی در تعدادی از مدل ها دارای دوخت بر روی چرم می باشد.

جنس کاور صندلی برقی پزشکی زیبایی

همانطور که مشاهده می کنید دور محصول یک پوشش سفید رنگ مشاهده می کنید. این کاور پلاستیکی ABS نام دارد. از این پوشش پلاستیکی در قسمت پشت قسمت تکیه گاه، زیر نشیمن، و زیر قسمت پا استفاده می شود. این پوشش خواص بسیار ممتازی دارد. این پوشش از مواد نو و درجه یک ساخته می شود. این محصول دارای رنگ سفید بسیار زیبایی می باشد. دارای انعطاف بسیار زیادی می باشد. در عین حال کاور صندلی برقی پزشکی زیبایی مهرنامی دارای استحکام بسیار زیادی می باشد. نظافت این کاور به راحتی با مواد ضد عفونی کننده و دستمال های معمول انجام می شود.

امکان چرخ دار کردن

افراد محدودی از پزشکان و متخصصان نیاز به صندلی های برقی چرخدار دارند. در مطب این افراد نیاز به حرکت صندلی زیبایی می باشد. انتقال صندلی برقی با همین پایه های موجود نیز امکان پذیر است. ولی با نصب چرخ انتقال صندلی زیبایی راحت تر خواهد شد. در واقع نصب چرخ جهت انتقال آسان از اتاقی به اتاق دیگر و مسافت زیاد می باشد. امکان نصب چرخ بر روی تمام مدلهای صندلی زیبایی برقی وجود دارد.

دوخت چرم صندلی برقی پزشکی زیبایی

تعدادی از خریداران طرفدار چرم های طرحدار و یا دوخت دار می باشند. در واقع شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی هر دو نوع چرم ساده و دوخت دار را تولید می نماید. تعدادی از صندلی های زیبایی هم در نوع ساده و هم دوخت دار و یک مدل از صندلی های زیبایی برقی فقط به صورت ساده تولید می شوند. در واقع می توان گفت مدلهای BC 1، BC3،  BC5و BC6 هم به صورت ساده و هم به صورت دوخت دار تولید می شوند. مدلها BC 4 و BC 7 به صورت ساده تولید می شوند.

نکات مهم استفاده از صندلی برقی

تقریبا تمامی مدلهای صندلی برقی تولید شده توسط شرکت مهرنامی دارای سلفون است. وجود سلفون باعث جلوگیری از آسیب به چرم می شود. تا مدت های زیاد این سلفون ضخیم بر روی صندلی باقی می ماند. از نکات مهم دیگر نحوه ی تشستن بر روی صندلی می باشد. دقت شود که مراجعین در هنگام نشستن حتما از قسمت نشیمنگاه بر روی صندلی بنشینند. این قسمت از بیشترین استحکام برخوردار می باشد.

پایه های صندلی قبل از خروج از کارخانه توسط کنترل کیفیت بررسی می شوند. چنانچه سطح مطب ها و کلینیک ها شیبدار باشند می توان با چرخاندن پیچهای پایه صندلی را تراز نمود.

صندلی های برقی یا مکانیکی؟

آیا جهت انجام کارهای زیبایی فقط باید از صندلی برقی استفاده نمود؟ جواب منفی است. جهت انجام خدمات زیبایی از تخت های مکانیکی نیز می توان استفاده نمود. البته تخت های برقی مزیت هایی نسبت به تخت های مکانیکی دارند.

راحتی برای متخصص و مراجعه کننده

صندلی برقی پزشکی زیبایی دارای راحتی زیادی هم برای پزشکان و هم برای مراجعین دارد. کنترل برقی صندلی بهترین حالت اعمال تغییرات بر روی آن می باشد. پزشکان با انجام کنترل برقی تمام تمرکز خود را در جهت پیاده سازی دانش خود قرار می دهند. مراجعین نیز با نشستن بر روی یک صندلی با کیفیت راحتی بسیار خوبی را تجربه می کنند.

ظاهر زیبا

اگرچه تختها و صندلیهای زیبایی مکانیکی دارای ظاهر زیبایی می باشند ولی صندلی های برقی سطح بالاتری از زیبایی را ارائه می نمایند. فوم قالبی صندلی بر شکیل بودن صندلی می افزاید. تمامی برش ها و ABS های صندلی برقی توسط دستگاه CNC لیزر برش می خورند.

صندلی برقی پزشکی زیبایی

کد محصول: BC 5-1

کارایی

هر دو مدل صندلی برقی پزشکی زیبایی و تخت های زیبایی دارای سه تکه می باشند. هر دو دارای سه قسمت پشت، نشیمنگاه و پا می باشند. در تخت های مکانیکی شیب قسمت های پشت و پا قابل تنظیم می باشد. در اکثر مدلهای مکانیکی قسمت ارتفاع تغییر نمی کند. یکی از مدل ها دارای تنظیمات ارتفاع می باشد. اما در مدلهای برقی هر کدام از قسمت های پشت، پا و ارتفاع به صورت جداگانه تنظیم می شوند.

 دیگر کاربردهای صندلی برقی پزشکی زیبایی

این صندلی ها را می توان در تزریق ژل زاویه فک، تزریق ژل لب، مزو ژل، مزو تراپی، تزریق فیلر چانه، تزریق ژل بینی، تزریق فیلر زیر چشم، تزریق بوتاکس، تزریق ژل خط خنده، لیزر موهای زائد، نخ لیفت، نخ جوانساز، کانتورینگ صورت، بوتاکس پیشانی، کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، کاشت مژه، لیفت صورت، اصلاح گودی و تیرگی زیر چشم با تزریق فیلر اسید هیالورونیک و اصلاح فرم بینی استفاده کرد. همچنین می توان ای صندلی را جهت انجام هایفو، میکرودرم، تزریق ژل گونه، تزریق چربی، میکرو نیدلینگ، جوانسازی پوست صورت، ساکشن، تخلیه چربی و غیره استفاده کرد.

سخن پایانی

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی با سابقه طولانی در تجهیز مطب های زیبایی متعدد در کشور آماده ی همکاری و مشاوره در خصوص خرید تجهیزات پزشکی و زیبایی از جمله صندلی برقی پزشکی زیبایی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس