تخت برقی مطب پزشکی دو و سه موتوره - تجهیزات پزشکی و زیبایی مهرنامی

استفاده از تجهیزات پزشکی به روز، راحت و کاربردی چه برای کاربران و چه برای مراجعین، دغدغه ی پزشکان و متخصصین را از داشتن این تجهیزات برطرف می نماید. از تجهیزات اولیه مورد نیاز پزشکان حوزه ی زیبایی می توان به تخت برقی مطب اشاره نمود. انواع تخت برقی زیبایی در کنار تجهیزاتی چون تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی و برقی، تخت فیشیال و پاکسازی پوست، چراغ معاینه و جراحی، صندلی تابوره پزشکی، ترالی زیبایی و سایر اقلام توسط شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی مهرنامی قابل ارائه می باشد.

تخت برقی مطب پزشکی زیبایی

تختهای برقی زیبایی پوست کاربردهای بسیار گسترده ای دارند. از جمله خدماتی که می توان توسط این تختها انجام داد می توان به تزریق فیلر چانه، لب و غیره اشاره کرد. مواردی همچون زاویه سازی صورت، خدمات فیشیال، درمان ریزش مو، خدمات لاغری، پاکسازی پوست، مزوتراپی، خدمات آرایشگاهی، درمان افتادگی پلک، لیفت، فرمدهی بدن و موارد دیگر با استفاده از این تختها امکانپزیر است.

انواع تخت برقی مطب

در ادامه مطالب بالا به توضیح در مورد انواع تخت های برقی زیبایی، ساختار و عملکرد آنها می پردازیم. تخت های برقی زیبایی به طور کلی به چهار دسته ی اصلی تقسیم می شوند:

تخت برقی تک موتوره

تخت برقی دو موتوره

تخت برقی سه موتوره

تخت برقی چهار موتوره

از آنجا که اکثریت خریداران تمایل به استفاده از تخت های دو و سه موتوره دارند ما بیشتر بر روی توضیح در مورد این تخت ها متمرکز می شویم. در انتها توضیحی نیز در مورد عملکرد تخت های تک موتوره و چهار موتوره بیان می کنیم.

تخت برقی مطب زیبایی

تخت برقی دو موتوره

این تخت ها به دو دسته ی دو تکه و سه تکه (دو شکن و سه شکن) تقسیم می شوند.

تخت برقی مطب دو تکه

در تخت های دو تکه قسمت نشیمنگاه و پا پیوسته و یک تکه می باشند. در این نوع صندلی برقی، یک موتور شیب قسمت پشت را تنظیم می کند. موتور دوم نیز ارتفاع تخت را تنظیم می کند. این تخت بعنوان تخت لیزر برقی، تخت کاشت مو برقی (با سری کاشت مخصوص)، تزریق فیلر، لیفت، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، پاکسازی پوست، فیشیال و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

تخت برقی مطب لیزر

تخت برقی مطب سه موتوره

تخت برقی زیبایی دو موتوره سه تکه

در این تخت ها یا صندلی های زیبایی یک موتور ارتفاع صندلی را تنظیم می کند. موتور دوم به صورت همزمان شیب قسمت پشت و پا را تنظیم می کند. در واقع با فشردن دکمه قسمت پشت می خوابد و قسمت پا بالا می آید و صندلی برقی به سمت تخت شدن پیش می رود و بالعکس.

با استفاده از صندلی های برقی دو موتوره نیز تمامی خدمات زیبایی از تزریق فیلر و ژل و بوتاکس گرفته تا خدمات فیشیال قابل انجام می باشد.

ساختار و کیفیت صندلی برقی دو موتوره

هنگام بررسی تخت های برقی به پنج آیتم اصلی باید توجه شود و آنها عبارتند از:

  • اسکلت و ساختار صندلی برقی
  • جنس تشک
  • جنس چرم
  • موتورهای الکتریکی
  • کاور یا ABS

اسکلت و ساختار صندلی برقی مطب

صندلی های برقی تولید شده در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تهیه شده از بهترین پروفیل ها و آهن آلات کارخانجات معتبر می باشند. این تخت ها از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار می باشند. پروفیل های ضخیم بهمراه جوشکاری و نحوه اتصال صحیح، این تخت برقی را به محصولی بسیار مستحکم تبدیل نموده است.

جنس تشک

تخت های برقی دو موتوره تولید شده دارای جنس تشک از نوع فوم سرد می باشند. فوم سرد بهترین و راحت ترین جنس تشک در محصولات پزشکی می باشند. این نوع فوم در اثر استفاده های مکرر دچار تغییر شکل نشده و فرو نشست نخواهد کرد. از خواص فوم سرد قالبی این است که بسیار نرم و بسیار فشرده و آزار دهنده نخواهد بود. لذا مراجعین هنگام استفاده از این تخت بسیار راحت خواهند بود.

چرم تخت برقی مطب

چرم استفاده شده در تخت صندلی برقی تولید شده توسط شرکت مهرنامی از بهترین برندهای بازار چرم می باشد. این چرم به مرور زمان دچار از بین رفتن رنگ نخواهد شد. همچنین دچار کشیدگی و تغییر شکل نیز نخواهد شد. این چرم دارای خاصیت easy cleaning می باشد. به گونه ای که با کشیدن دستمال نم دار و یا دستگاه نم دار آغشته به مقدار کمی از محلول مایع دستشویی همانند روز اول خواهد شد.

موتورهای صندلی زیبایی برقی

صندلی های زیبایی برقی دو موتوره از موتورهای پرقدرت 6000 نیوتن بهره می برد. این موتورها دارای تمامی استانداردهای بین المللی در حوزه ی صنعت و پزشکی می باشند.

کاور یا پوشش ABS

همانگونه که مشاهده می شود در قسمت های پایه و نیز قسمت های پشتی محصول از کاورهای سفید که از جنس ABS هستند استفاده می شود. این کاور سفید پلاستیکی در درجه ی اول به منظور پوشش قسمت های فلزی و اسکلت محصول استفاده می شود. در درجه ی دوم نیز استفاده از این نوع جنس باعث زیبایی صندلی برقی خواهد شد.

این کاور ABS از مواد نو، درجه یک و کاملا سفید تولید می شود. لذا دارای استحکام و انعطاف بسیار بالایی می باشد. به گونه ای که تحمل فشار زیاد و نیز خم شدن را خواهد داشت. همچنین ساختار و شکل این کاور بسیار زیبا می باشد به گونه ای که بر زیبایی صندلی برقی می افزاید.

نحوه ی تنظیمات تخت برقی سه موتوره

تمامی انواع تخت برقی مطب سه موتوره سه تکه یا دارای سه بخش پشت، نشیمنگاه و پا می باشند. موتور اول شیب قسمت پشت را تنظیم می کند. موتور دوم به صورت مجزا شیب قسمت پا را تنظیم می کند. موتور سوم نیز ارتفاع تخت یا صندلی برقی را تنظیم می کند. این محصول قابلیت تبدیل شدن از حالت صندلی به تخت و بالعکس را دارد. این تخت برقی قابل تنظیم در تمام زوایا و ارتفاع های ممکن می باشد.

صندلی های برقی سه موتوره صندلی هایی بسیار راحت و کاربردی جهت انجام امور تزریق، فیلر، فیشیال و پاکسازی، لیفت، کاشت مو و بسیاری از خدمات دیگر می باشد.

اجناس بکار رفته در تخت برقی سه موتوره

فوم تشک از جنس فوم سرد قالبی 60 کیلویی می باشد. این نوع جنس تشک از بهترین نوع جنس تشک در محصولات پزشکی و زیبایی می باشد. این نوع تشک در عین راحتی برای مراجعین در اثر استفاده ی مکرر دچار تغییر شکل و فرو رفتگی نخواهد شد. چرم استفاده شده در این محصول از برند بسیار معتبر و مرغوب تهیه می شود. انتخاب رنگ چرم نیز بر عهده ی مشتریان محترم می باشد.

موتورهای استفاده شده در صندلی های برقی سه موتوره شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی دارای قدرت 6000 نیوتن می باشد. این موتورها دارای تمامی استانداردهای بین المللی می باشند. تخت برقی مطب سه موتوره تولید شده توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی دارای دو سال گارانتی می باشد.

تخت های برقی تک موتوره و چهار موتوره

گروهی از پزشکان و متخصصین جهت انجام فعالیت های خود از تخت های برقی تک موتوره استفاده می کنند. در تخت های تک موتوره یک موتور بکار رفته است. وظیفه ی این موتور تنظیم ارتفاع تخت می باشد. عده ای نیز جهت انجام فعالیت خود از تخت های چهار موتوره استفاده می کنند. تخت چهار موتوره تمام تنظیمات تخت سه موتوره را انجام می دهد. علاوه بر آن به کمک موتور چهارم می توان شیب نسبت به جلو و شیب نسبت به عقب بر این تخت برقی مطب اعمال کرد.

سخن پایانی

شما می توانید مطالب مربوط به تخت تزریق ژل و بوتاکس را نیز در لینک مشخص شده مشاهده نمایید. چنانچه نیازمند به راهنمایی در مورد تهیه صندلی های برقی زیبایی و نیز سایر تجهیزات پزشکی می باشید می توانید از طریق واتساپ، تلگرام، سایر نرم افزارهای ارتباطی و نیز تماس مستقیم با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس