تخت تزریق ژل و بوتاکس | معرفی مدلهای برقی و مکانیکی | تجهیزات پزشکی مهرنامی

بسیاری از افراد در جامعه جهت انجام امور زیبایی و تناسب چهره به پزشکان و متخصصین زیبایی مراجعه می نمایند. در این راستا، پزشکان حوزه زیبایی نیز از دانش خود و تمامی امکانات و تجهیزات پزشکی استفاده می نمایند. یکی از تجهیزات مورد استفاده ی پزشکان در انجام خدمات زیبایی پوست و مو تخت تزریق ژل و بوتاکس می باشد. صندلی زیبایی برقی سه موتوره یکی از پرکاربردترین تخت های تزریق برقی اتوماتیک می باشد. از صندلی های زیبایی دو موتوره و چهار موتوره نیز جهت انجام تزریق استفاده می شود.

تخت تزریق ژل و بوتاکس

کد محصول: BC 2

تخت تزریق ژل و بوتاکس

کد محصول: BC 6

کاربرد های تخت تزریق ژل

تمامی فعالیت های مربوط به زیبایی با استفاده از این تخت ها قابل انجام می باشد. تزریق ژل زاویه فک، تزریق ژل لب، تزریق فیلر چانه، تزریق ژل بینی، تزریق فیلر زیر چشم، تزریق ژل خط خنده، لیزر موهای زائد، مزوتراپی، کانتورینگ صورت، بوتاکس پیشانی، لیفت صورت، اصلاح گودی و تیرگی زیر چشم، جوانسازی پوست و بسیاری از فعالیت های دیگر با استفاده از این تخت قابل انجام می باشد. تعدادی دیگر از فعالیت ها نیز در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

این صندلی با توجه به ویژگی های منحصر بفرد خود بعنوان تخت معاینه در تمامی تخصص های پزشکی قابل استفاده است. از تخصص هایی که می توان از این صندلی زیبایی استفاده کرد چشم پزشکی، ارتوپدی، معاینه های قبل و بعد از عمل جراحی و غیره می باشند.

تخت تزریق ژل و بوتاکس

کد محصول: BC 5 – 1

انواع تخت تزریق ژل و بوتاکس

تخت های تزریق در دو نوع مکانیکی و برقی تولید می شوند. هر دو نوع این تخت ها جهت استفاده در حوزه زیبایی قابل استفاده می باشند. تخت های برقی امتیازات بیشتری نسبت به تخت های مکانیکی دارند. این امتیازات شامل هم موارد ساختاری و هم موارد راحتی کاربر و مراجعه کننده می باشد. اگرچه کار بر روی هر دو نوع تخت امکان پذیر است. درادامه به بررسی جزئیات این دو نوع تخت و البته با تمرکز بیشتر بر روی تخت های برقی می پردازیم.

تخت تزریق ژل و بوتاکس

کد محصول: BC 1

تخت تزریق ژل و بوتاکس زیبایی

کد محصول: BC 5-1

تخت تزریق ژل و بوتاکس برقی

این تخت ها مورد پسند بسیاری از پزشکان و متخصصین می باشد. این تخت ها در سه نوع موجود می باشند:

  • تخت (صندلی) دو موتوره
  • تخت(صندلی) سه موتوره
  • تخت(صندلی) چهار موتوره

علت تمایل به تخت تزریق ژل و بوتاکس برقی را می توان در سه عامل مهم زیر دانست:

استفاده ی راحت کاربر

در صندلی ها و تخت های مکانیکی جهت تنظیم قسمت های پشت و پا نیاز به تنظیم اهرم تنظیم کننده به صورت دستی می باشد. این در حالی است که تنظیم قسمت های مختلف تخت تزریق برقی تنها توسط فشردن دکمه های ریموت کنترل امکان پذیر می باشد. در تخت های مکانیکی نیاز است که فرد در بعضی مواقع مجبور باشد هنگامی که مراجعه کننده بر روی تخت دراز کشیده تخت را تنظیم کند. این کار نیروی زیادی را از ایشان می گیرد. در صورتی که در تخت های برقی این تنظیمات به راحتی توسط موتورهای برقی انجام می شود. در تخت های مکانیکی بهتر است که تنظیمات را از قبل انجام داد.

تخت تزریق ژل و بوتاکس

کد محصول: BC 5

ظاهر زیبا

طراحی مناسب و زیبای تخت تخت تزریق ژل و بوتاکس برقی سبب زیبایی فضای مطب خواهد شد. همانطور که مشاهده می شود فوم قالبی زیبا در قسمت تشک استفاده شده است. طراحی اسکلت و قالب های ABS همگی بر زیبایی این محصول می افزاید. استفاده از شکل و فرم مناسب و زیبای تختها باعث اعتبار مطب و کلینیک زیبایی خواهد شد. امکان اعمال دوخت بر روی چرم صندلی های برقی به زیبایی این محصول می افزاید.

راحتی برای مراجعین

استفاده از فوم سرد در قسمت تشک برای مراجعین راحتی دلخواه ایشان را بهمراه خواهد داشت. همچنین پهنای مناسب و سایز استاندارد این تخت تزریق فیلر و ژل و بوتاکس نیز دلیل دیگری بر انتخاب این صندلی ها می باشد.

تخت تزریق ژل و بوتاکس

کد محصول: BC 5 – 1

انواع تخت های برقی

تخت تزریق ژل و بوتاکس برقی در انواع تخت های دو موتوره، سه موتوره و چهارموتوره توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید می گردد. لازم به ذکر است که هر سه نوع تخت زیبایی برقی در انجام کارهای پاکسازی، تزریق فیلر، زاویه سازی صورت، لیفت و غیره مناسب می باشند. در پایین به توضیح نحوه ی عملکرد این تخت ها با توجه به تعداد موتورها می پردازیم:

تخت های زیبایی برقی دو موتوره

در این نوع صندلی ها و تخت های تزریق ژل و بوتاکس یکی از موتورها ارتفاع صندلی را تنظیم می کند. موتور دوم در این صندلی پوست و زیبایی به صورت همزمان تنظیم شیب قسمت های پشت و پا را بر عهده دارد به صورتی که با فشردن دکمه، قسمت پشت می خوابد و همزمان پا بالا می آید و بالعکس. پس می توان گفت این صندلی تزریق ژل و بوتاکس هم در حالت صندلی، هم در حالت های میانی و هم در حالت تخت قابل استفاده می باشد.

تخت تزریق ژل و بوتاکس

کد محصول: BC 15

تخت تزریق ژل و بوتاکس

کد محصول: BC 3

تخت تزریق ژل و بوتاکس سه موتوره

در این نوع تخت پزشکی، یک موتور شیب قسمت پشت را تنظیم می کند. موتور دوم ارتفاع صندلی یا تخت را تنظیم می کند. موتور سوم نیز شیب قسمت پا را تنظیم می کند. این نوع از صندلی های برقی از لحاظ سایزی بسیار استاندارد و بهینه می باشند. لذا نسبت به صندلی یونیت های برقی دو موتوره طرفدار بیشتری دارند. این صندلی برقی نیز کاملا به حالت تخت درمی آید. همچنین حالت صندلی را نیز می توان بر این تخت اعمال کرد. تمامی حالت های میانی نیز قابل اعمال می باشد.

تخت زیبایی چهار موتوره

این تخت تزریق پوست و زیبایی تمام تنظیمات یک یونیت برقی سه موتوره را دارا می باشد. علاوه بر این تنظیمات، موتور چهارم در این نوع از تخت های برقی باعث اعمال یک شیب کلی به یونیت به سمت جلو و عقب می دهد. از تخت های برقی چهار موتوره غالبا برای کاشت مو استفاده می کنند.

ساختار تخت های برقی زیبایی

اسکلت تخت

تخت های برقی از پنج بخش کلی ساخته شده است. اسکلت تخت از بخش های اصلی یک تخت می باشد. استفاده از فلزات قطور و ضخیم و رنگ آمیزی الکترواستاتیک آنها یک بخش قابل توجه است که شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی توجه عمده ای به آن دارد. یک بخش مهم دیگر نحوه جوشکاری و نحوه اتصال اسکلت ساختمان و پایه های تخت است.

تخت تزریق ژل و بوتاکس

کد محصول: BC 4

تشک تخت تزریق ژل و بوتاکس

بخش مهم بعدی قسمت تشک تخت است. تخت های زیبایی برقی همگی در قسمت تشک خود از فوم ساخته شده اند. فوم تشکیل دهنده قسمت تشک محصولات شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی از فوم سرد قالبی می باشد. این نوع از جنس تشک بهترین نوع جنس تشک در تخت ها و محصولات هتلینگ می باشد. این نوع فوم راحتی بسیار زیادی را برای مراجعین به همراه دارد. همچنین در اثر استفاده مکرر دچار گودی و فرو رفتگی نخواهد شد. در فوم های استفاده شده در این تخت ها از فوم های قالبی استفاده می شود. فوم های قالبی متناسب با راحتی مراجعین و شکل و حالت بدن ساخته و تولید می شوند.

موتورها و سیستم الکتریکی تخت

شاید بتوان گفت از مهمترین بخش های تخت تزریق موتورهای آن می باشد. موتورهای برند معتبر در کیفیت تخت های زیبایی تاثیر بسزایی دارد. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی با توجه به کیفیت بسیار بالای موتورهای یونیت های زیبایی گارانتی دو ساله برای موتورهای خود قرار داده است. این موتورها دارای تمامی استانداردهای بین المللی می باشند. این موتورها دارای حرکت بسیار روان می باشند. حرکت اولیه و توقف نهایی در این موتورها به صورت آرام صورت می گیرد. این موتورها دارای تمامی گواهینامه های اروپایی و جهانی می باشند.

چرم تشک

چرم تخت های زیبایی از نوع چرم مصنوعی و از برندهای بسیار مرغوب می باشد. این چرم در 50 رنگ توسط مشتریان محترم قابل انتخاب می باشد. از نکات مهم و مزیت های این تخت می توان گفت که تغییر رنگ پیدا نمی کند. دچار کشیدگی نمی شود. همچنین دارای خاصیت نظافت آسان می باشد. مشتریان محترم می توانند تجهیزات خود را به صورت ست و همرنگ به شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی ارائه نمایند. چرم های قابل ارائه در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در دو گروه براق و مات ارائه می شوند.

صندلی ها و تخت های تزریق برقی ارائه شده در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی به صورت ساده و دوخت دار تولید می شوند. دوخت های زیبا بر روی چرم این محصولات بر زیبایی آنها می افزاید.

کاور تخت و یا ABS تخت تزریق ژل و بوتاکس

کاور تخت های زیبایی فیلر جهت پوشش قسمت اسکلت و زیبا سازی تخت استفاده می شود. این کاور در قسمت های پشتی پا، پشتی تکیه گاه و پشتی نشیمنگاه استفاده می شود. همچنین بر روی پایه ها و اسکلت تخت نیز کشیده می شود. نوع جنس ورق های کاور تخت تاثیر بسزایی در زیبایی این محصول دارد. جنس ABS استفاده شده در این تخت ها از مواد نو و درجه یک می باشد. از خصوصیات برتر این نوع از ABS علاوه بر زیبایی می توان به منعطف بودن و نظافت آسان آن اشاره نمود.

از دیگر امکانات این تخت های برقی می توان به انجام امور کاشت مو اشاره کرد. در واقع این تخت های برقی نه تنها جهت تزریق فیلر بلکه بعنوان تخت کاشت مو جهت انجام کاشت مو، ابرو و ریش نیز استفاده می شوند. دسته های این تخت های تزریق قابلیت درآوردن و چرخش دارند.

تخت ها و صندلی های برقی تزریق فیلر دو موتوره

همانگونه که در بالا ذکر شد، مکانیزم حرکتی تخت ها و صندلی های برقی دو موتوره تا حدودی متفاوت با تخت های تزریق ژل و بوتاکس سه موتوره می باشد. تصاویری که در بالا مشاهده نمودید همگی مربوط به تخت های سه موتوره تزریق فیلر و ژل بودند. تخت های دو موتوره را به دو صورت می توان انتخاب نمود. روش اول اینکه می توان صندلی های دو موتوره را دقیقا با همان ظاهر صندلی های برقی سه موتوره البته با یک موتور کمتر انتخاب نمود. روش دوم هم اینکه از صندلی های برقی دو موتوره که تصاویر آنها را در ذیل نمایش می دهیم انتخاب انجام شود.

تخت تزریق ژل و بوتاکس مطب

کد محصول: BC 12

تخت تزریق ژل و بوتاکس

کد محصول: BC 16

تخت تزریق ژل و بوتاکس دو موتوره مدل BC 16

این مدل همانگونه که مشخص است یک مدل دو موتوره می باشد. این مدل علاوه بر ریموت کنرل دستی دارای پدال پا نیز می باشد. شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی این مدل را در با دو نوع موتور چینی درجه یک و تایوانی تولید می نماید. در صندلی های تزریق ژل و فیلر دو موتوره، یک موتور وظیفه ی تنظیم قسمت پشت و پا را به صورت همزمان دارد. موتور دوم ارتفاع را تنظیم می نماید.

تخت تزریق مکانیکی

تخت های مکانیکی نیز در انجام امور تزریق مورد استفاده قرار می گیرد. در حوزه زیبایی انجام تزریق ژل و بوتاکس را می توان بر روی تخت های دو تکه و سه تکه انجام داد. این تخت ها از فوم های بسیار مرغوب تولید می شوند. همچنین چرم تخت نیز در 50 رنگ و متناسب با سلیقه مشتریان محترم انتخاب می گردد.

تخت تزریق ژل و بوتاکس مکانیکی

کد محصول: SB 3

 

تخت تزریق ژل مکانیکی

تخت های زیبایی مکانیکی جایگزین بسیار مناسبی برای تخت های برقی می باشند. تنظیمات این تخت ها مکانیکی یا دستی می باشند. این تخت ها قیمت بسیار مناسبی نسبت به تخت های برقی دارند. تمامی خدماتی که بوسیله ی تخت های برقی انجام می گیرند با این تخت ها نیز قابل انجام می باشد. تخت تزریق مکانیکی مانند تخت های برقی دارای فوم بسیار با کیفیت و مرغوبی می باشد. کالیته چرم مورد استفاده در این تخت همان کالیته چرمی می باشد که در تخت های برقی استفاده می شود.

تخت تزریق ژل و بوتاکس مکانیکی

کد محصول: BC 1

تخت تزریق ژل و بوتاکس تنظیم ارتفاع

کد محصول: SB 11

استفاده از تخت زیبایی مکانیکی بعنوان تخت تزریق

تخت های مکانیکی سه تکه جایگزین مناسبی برای تخت های برقی تزریق فیلر می باشند. اگرچه تنظیمات این تخت ها به صورت مکانیکی انجام می گیرد ولی تمامی تنظیمات تخت های برقی بر این تخت ها نیز قابل اعمال می باشد. همچنین شیب قسمت های پشت و پا را در تخت های مکانیکی همانند تخت های برقی می توان تنظیم نمود. اگر چه در تخت های برقی قسمت ارتفاع را نیز می توان تنظیم نمود. تخت تزریق فیلر و بوتاکس قیمت مناسب تری نسبت به تخت های برقی تزریق فیلر دارد. لذا می توان از تخت های فیشیال و تزریق مکانیکی بعنوان جایگزینی ارزان قیمت برای تخت های برقی استفاده کرد.

سخن پایانی

از تخت تزریق ژل و بوتاکس همچنین می توان در اموری چون اصلاح فرم بینی، هایفو، میکرودرم، تزریق ژل گونه، مزوتراپی، میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ، ساکشن غبغب، تخلیه چربی، کاشت مو و ابرو، سانترال لب، بوکال فت و بسیاری از دیگر فعالیت ها استفاده نمود.

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی سابقه بسیار طولانی و ارزشمندی در تجهیز مطب های زیبایی، مامایی و سایر مطب های پزشکی در اختیار دارد. لذا باعث خوشحالی ماست که بتوانیم تجربه خود را بدون هیچ گونه چشمداشت خدمت شما مشتریان مخترم تقدیم نماییم.

چنانچه علاقمند به بازدید از صفحات تخت معاینه، صندلی زیبایی برقی سه موتوره، چراغ معاینه، تخت لیزر، تخت فیشیال، تخت ژنیکولوژی برقی، ترالی پزشکی و تخت پوست برقی می باشید می توانید با کلیک بر روی لینک های مربوطه از صفحات مورد نظر بازدید نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس