چراغ پزشکی جراحی زیبایی - انواع چراغ پزشکی - تجهیزات پزشکی مهرنامی

بدون تردید بسیاری از تخصص های پزشکی و زیبایی جهت انجام هر چه بهتر فعالیت های خود نیاز به چراغ پزشکی جراحی زیبایی و یا انواع چراغ های پزشکی خواهند داشت. نیاز به روشنایی فراتر از روشنایی اتاق در بعضی موارد توسط چراغ های پزشکی معمولی و یا چراغ های LED ودر بعضی موارد با چراغ های پر نورتر به صورت متمرکز برآورده می شود.

در این مقاله به معرفی انواع چراغ های پزشکی و جراحی پرداخته می شود.

معرفی انواع چراغ پزشکی جراحی زیبایی

 

چراغ پزشکی جراحی زیبایی خرید

کد محصول : TL 5

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید کننده دو نوع چراغ جراحی پزشکی حرفه ای، سه نوع چراغ LED  و یک نوع چراغ معاینه پنج پر می باشد. یکی از دلایل مهم استفاده از چراغ پزشکی جراحی زیبایی تامین نور کافی و استاندارد جهت انجام هر چه بهتر فعالیت های پزشکی و زیبایی می باشد. از آنجا که انجام بعضی از فعالیت های پزشکی نیاز به دقت و تمرکز بالایی دارد، استفاده از نور مناسب یک از مواردی است که پزشکان و متخصصان را در انجام هر چه بهتر فعالیت های خود یاری می رساند. لازم به ذکر است که چراغ های پزشکی جراحی و سایر چراغ های پزشکی نه تنها در تخصص زیبایی بلکه در سایر تخصص ها نظیر مامایی و زنان و غیره قابل استفاده می باشد.

معرفی چراغ پزشکی جراحی زیبایی TL 5

چراغ جراحی مدل TL 5 یک مدل پرتابل یا قابل جابجایی می باشد. این چراغ پزشکی قدرتمند مجهز به چهار چرخ روان می باشد. استفاده از چرخ در این مدل چراغ پزشکی باعث قرار گرفتن آن در تمامی مکان های موجود نسبت به مراجعه کننده یا بیمار می شود. چرخ ها مجهز به قفل می باشند. با قرار دادن چراغ در مکان دلخواه و زدن قفل های چرخ، باعث ثابت ماندن و پایداری بسیار بالای چراغ خواهید شد. اگر چه وزن سنگین پایه ی چراغ به قدری است که حالتی ثابت و بدون حرکت و بدون تکان را به چراغ خواهد بخشید. بر روی پایه چراغ یک پوشش پلاستیکی قرار دارد که باعث زیبایی این محصول می شود. این پوشش پلاستیکی از جنس ABS مواد نو می باشد. این پوشش خاصیت easy cleaning  دارد که نظافت آن را راحت و ساده می نماید.

 

چراغ پزشکی جراحی زیبایی قیمت

کد محصول: TL 5

سایر مزایای چراغ پزشکی TL 5

از دیگر مزایای این چراغ می توان به ارتفاع بلند ستون آن اشاره نمود. این موضوع باعث می شود پزشک و متخصص آزادی عمل بیشتری در کنار چراغ داشته باشد و تداخلی در کار بوجود نیاید. استفاده از مفصل های بسیار با کیفیت، راحتی در دسترس بودن قسمت سر چراغ در تمام زوایا و ارتفاع های مورد نیاز تضمین می نماید. قسمت سر چراغ نیز دارای دستگیره هایی می باشد که وظیفه جابجایی و تحرک سر چراغ را بر عهده د ارند. این چراغ مجهز به تنظیم کننده شدت نور می باشد.

رنگ آمیزی بدنه ی این چراغ جراحی توسط رنگ الکترواستاتیک پودری انجام می گیرد. مزیت استفاده از این نوع رنگ آمیزی، مقاوت بسیار بالای چراغ در مقابل زنگ زدگی و خط و خش می باشد. از مزایای دیگر چراغ جراحی پزشکی زیبایی قابلیت نصب آن بر روی صندلی زیبایی برقی می باشد.

چراغ پزشکی جراحی زیبایی

کد محصول: TL 5

سایر چراغ های پزشکی

چراغ های جراحی پزشکی و زیبایی در شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی در مدل های دیگر نیز تولید می شوند. در ادامه به معرفی سایر مدل ها می پردازیم:

چراغ پزشکی جراحی زیبایی

کد محصول: TL 2

 

مدل بالا با کد TL 2 دارای پایه ای سنگین جهت حفظ تعادل چراغ می باشد. لوله فنری خرطومی که در ادامه ی پایه ی چراغ می باشد جهت تنظیم چراغ در زوایای مختلف تنظیم می شود. چراغ های LED این محصول دارای نور سرد می باشند. دارا بودن نور مناسب و متمرکز از ویژگی های بارز این چراغ پزشکی می باشد. قسمت سر چراغ نیز مجهز به یک ذره بین دایره ای بزرگ می باشد که جهت مشاهده ی دقیق منافذ پوست استفاده می شود. این چراغ مناسب برای تخصص های پزشکی و زیبایی می باشد.

این چراغ پزشکی علاوه بر خصوصیات فوق مجهز به دکمه ی چرخان تنظیم شدت نور می باشد. لذا در مواردی که پزشک یا متخصص زیبایی نیاز به شدت مشخصی از نور و روشنایی دارد می توان از این ویژگی استفاده نمود.

چراغ پزشکی جراحی زیبایی

کد محصول: TL 3

سخن آخر

چنانچه علاقمند به بازدید از صفحات تخت معاینه، تخت زیبایی، تخت پوست و زیبایی، تخت لیزر، ترالی پزشکی و تخت ژنیکولوژی می باشید بر روی لینک های مشخص شده کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس