ترالی دستگاه نوار قلب | تولیدات تجهیزات پزشکی | تجهیزات پزشکی مهرنامی
ترالی دستگاه نوار قلب رویه ABS

ترالی ECG رویه ABS

ترالی دستگاه نوار قلب تمام ABS

ترالی ECG تمام ABS

ترالی دستگاه نوار قلب رویه MDF

ترالی ECG رویه MDF

ترالی دستگاه نوار قلب فلزی

ترالی ECG فلزی

ترالی ها در انواع مختلف و به منظور هدف های متفاوت در پزشکی و سایر تخصص ها طراحی و تولید می شوند. ترالی های پزشکی در انواع ترالی پانسمان، ترالی کشودار، ترالی اورژانس یا احیا و ترالی دستگاه نوار قلب یا ترالی ECG تولید می شوند. ترالی ها به دلیل داشتن چرخ همواره قابلیت تحرک و جابجاپذیری راحت را دارند. بیشتر ترالی ها همچنین مجهز به چرخ های قفل دار می باشند. ویژگی ساختاری و انواع این 4 دسته از ترالی در سایت تجهیزات پزشکی مهرنامی در قسمت های مختلف توضیح داده شده است. در این مقاله به معرف انواع ترالی ECG می پردازیم.

انواع ترالی دستگاه نوار قلب

ترالی های ECGدر چهار نوع در شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی مهرنامی ساخته می شوند. این ترالی ها عبارتند از ترالی ECG با رویه ABS، ترالی ECG با رویه MDF، ترالی تمام ABS، ترالی ECG فلزی. هر چهار نوع این ترالی ها کاربرد یکسانی دارند. تنها تنفاوت در نوع متریال بکار برده شده و ظاهر آنها می باشد.

ترالی رویه ABS

این ترالی دارای سه طبقه می باشد. دو طبقه ی بالا نزدیک به هم بوده و طبقه پایین این ترالی نزدیک چرخ ها و زمین می باشد. جنس صفحه فوقانی این ترالی از ABS می باشد. مزیت رویه ABS این ترالی نظافت آسان و زیبایی بخشیدن به ترالی است. دو صفحه و رویه دیگر فلزی می باشند. این ترالی دارای چهار چرخ بسیار روان می باشد که دو عدد از این چرخ ها دارای ترمز می باشند. این ترالی دارای دو کشو می باشد. ترالی دستگاه نوار قلب رویه ABS دارای بدنه ای فلزی و بسیار مقاوم می باشد. همچنین جهت جابجای هر چه راحت تر این ترالی دسته ای به بدنه این ترالی متصل گردیده است. این ترالی دارای hanger می باشد که سیم های دستگاه را به آن آویزان می کنند.

ترالی دستگاه نوار قلب رویه ABS
ترالی دستگاه نوار قلب رویه ABS
ترالی دستگاه نوار قلب رویه ABS

ترالی دستگاه نوار قلب رویه MDF

ترالی ECG رویه MDF  از لحاظ ساختار کاملا شبیه ترالی رویه ABS است. تنها تفاوت این دو ترالی در قسمت رویه بالایی یا همان صفحه بالایی ترالی است. این ترالی در قسمت صفحه بالایی دارای چوب MDF می باشد.همچنین لبه های این ترالی در کناره های رویه بالایی مجهز به میله هایی است که به عنوان گارد و محافظ ترالی عمل می کند. از امکانات این ترالی همانند ترالی دستگاه ECG مدل قبل می توان به بدنه فلزی مقاوم، دو عدد کشو، چرخ های روان، پریز برق، میله هنگر و غیره اشاره کرد.

ترالی دستگاه نوار قلب رویه MDF
ترالی دستگاه نوار قلب رویه MDF
ترالی دستگاه نوار قلب رویه MDF

ترالی تمام ABS

این ترالی ستون وسط از آلومینیوم اکسترود شده ساخته شده است. صفحه بالایی این ترالی مناسب برای قرار دادن دستگاه نوار قلب و همچنین لپتاپ می باشد. اندازه های داخلی این ترالی 35 در 29 می باشد. سبد این ترالی ساخته شده از ABS است و همچنین سبد دارای دیوایدر می باشد. همچنین سبد دارای قابلیت تنظیم ارتفاع می باشد. این ترالی دستگاه نوار قلب دارای نگه دارنده کابل ECG می باشد. این ترالی دارای چرخ های دو قلویی سایز 75 می باشد. دو عدد از چرخ ها دارای قفل می باشند. همچنین جنس پایه ها و صفحه رویه از ABS بسیار با کیفیت می باشد.

ترالی دستگاه نوار قلب تمام ABS
ترالی ECG دستگاه نوار قلب

ترالی ECG فلزی

این ترالی دستگاه نوار قلب از فلز ساخته شده است. این ترالی دارای سه طبقه فلزی می باشد. همانند سه نوع ترالی قبلی این ترالی نیز دارای چرخ های روان است که دو عدد از آنها دارای قفل می باشند. فلزات بدنه ضخیم و ترالی مستحکم می باشد. این ترالی در دو طرف رویه خود دارای دو گارد فلزی و در قسمت عقب رویه دارای یک میله است. این میله هم به عنوان محافظ و هم بعنوان گارد ترالی دستگاه نوار قلب عمل می کند. این نوع از ترالی دارای یک کشو می باشد. از دیگر امکانات این ترالی می توان به میله نگه دارنده سیم ها و پریز برق جهت اتصال دستگاه به برق نام برد.

ترالی دستگاه نوار قلب فلزی

سخن پایانی

چنانچه علاقمند به بازدید از صفحات صندلی زیبایی برقی، ترالی پزشکی ، تخت معاینه، ترالی اورژانس، تخت پوست و زیبایی، چراغ معاینه و جراحی، تخت لیزر و فیشیال و تخت ژنیکولوژی می باشید با کلیک بر روی لینک های مورد نظر از مطالب آنها بازدید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس