جوانسازی پوست صورت - تولید انواع تخت های لیزر و زیبایی - تجهیزات پزشکی مهرنامی

جوانسازی پوست صورت و دست یک فرایند طبیعی و مهم برای حفظ سلامتی و جذابیت پوست است. این فرایند شامل استفاده از روش های مختلفی است که باعث بهبود ظاهر و سلامت پوست می شوند.

روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد از جمله:

1- مصرف محصولات ضد پیری

محصولاتی مانند لوسیون ها، کرم ها و صابون های ضد پیری باعث بهبود تغذیه پوست و بهبود جریان خون در زیر پوست می شوند.

محصولات ضد پیری معمولا شامل موادی هستند که به منظور کاهش علائم پیری پوست و جلوگیری از آسیب های ناشی از فرایند پیری در پوست استفاده می شوند. این محصولات شامل کرم های ضد پیری، سرم های تقویت کننده، ماسک های پوست، روغن های ضد پیری و دیگر محصولات مراقبت از پوست می شوند.

جوانسازی پوست صورت و دست

مواد موثر در این محصولات عبارتند از:

1-1 رتینول

یک ترکیب شیمیایی است که به دلیل قابلیت بهبود خطوط و چین و چروک های پوست بسیار پر طرفدار است.

2-1 آنتی اکسیدان ها

موادی مانند ویتامین های C  و E و کوئنزیم Q 10  که به عنوان آنتی اکسیدان ها عمل می کنند و باعث جلوگیری از آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد می شوند.

3-1 پیتیدها

موادی هستند که به منظور ترمیم و تقویت پوست استفاده می شوند.

4-1 اسیدهای چرب

مانند اسید هیالورونیک، اسید لاکتیک و اسیدهای گلیکولیک که به منظور نرم و لطیف کردن پوست و جلوگیری از خشکی و ترک های پوست استفاده می شوند.

جهت مشاهده محصولات تخت معاینه و صندلی زیبایی سه موتوره بر روی لینک های مشخص شده کلیک نمایید.

البته برای داشتن پوست سالم و جوان تر در کنار استفاده از محصولات ضد پیری، رعایت یک سبک زندگی سالم شامل خواب کافی، تغذیه سالم، مصرف آب کافی و عدم استفاده از سیگار و الکل نیز حائز اهمیت است.

2- استفاده از خوراکی های حاوی ویتامین C و E

این دو ویتامین باعث بهبود تغذیه پوست و حفاظت از پوست در برابر اثرات نا مطلوب نور خورشید هستند.

ویتامین C:

یک ویتامین محلول در آب است که برای حفظ سلامتی بدن ضروری است. این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و باعث جلوگیری از تولید رادیکال های آزاد در بدن می شود. این ویتامین همچنین در تقویت سیستم ایمنی، جذب آهن، ترمیم بافت های بدن و درمان برخی بیماری های قلبی و عروقی نیز موثر است. منابع خوبی از ویتامین C شامل مرکبات، توت فرنگی، فلفل دلمه ای، گیاهان سبز برگ و کیوی هستند.

جوانسازی پوست صورت

ویتامین E:

این ویتامین یکی از ویتامینهای مهم برای سلامتی بدن است که به عنوان یک آنتی اکسیدان عما می کند. ویتامین E موجود در بسیاری از مواد غذایی شامل تخم مرغ، بادام، فندق، برنج ، جوانه گندم، روغن های گیاهی مانند روغن زیتون و آفتابگردان و ماهی های چرب از جمله ماهی قزل آلا و ماهی تون است.

وظیفه ویتامین E در بدن شاما محافظت از سلول های بدن در برابر آسیب های اکسیداتیو و پیشگیری از بروز برخی بیماری های قلبی، سرطان و دیابت است. همچنین مصرف ویتامین E به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت پوست کمک می کند.

جهت مشاهده ی تخت لیزر و تخت پوست و زیبایی برقی بر روی لینک های مشخص شده کلیک نمایید.

3- ورزش و تغذیه مناسب

ورزش هوازی و تغذیه مناسب باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت پوست می شود.

ورزش یک راه بسیار موثر برای حفظ سلامت پوست است. ورزش با افزایش جریان خون در بدن، بهبود عملکرد سیستم ایمنی و کاهش تنش های روحی، می تواند موجب بهبود سلامت پوست شود.

ورزش باعث تولید کلاژن می شود. کلاژن نقش نقش مهمی در حفظ سلامت پوست دارد و باعث الاستیسیته پوست و پیشگیری از چین و چروک می شود. ورزش برای سلامت پوست به هر نوع ورزشی از قبیل پیاده روی، دویدن، شنا، ورزش های توپی و غیره شامل می شود.

4- استفاده از ضد آفتاب در جوانسازی پوست صورت

استفاده از کرم های ضد آفتاب باعث حفاظت پوست در برابر اشعه های UV خورشید و بهبود سلامت پوست می شوند.

کرم ضد آفتاب یک محصول شیمیایی است که به صورت خارجی بر روی پوست برای جلوگیری از آسیب دیدن پوست به دلیل تابش های مضر ناشی از نور خورشید استفاده می شود. این کرم ها علاوه بر حفاظت پوست، باعث رطوبت رسانی و نرمی پوست نیز می شوند. برخی از آنها نیز حاوی عوامل ضد پیری هستند.

جوانسازی پوست صورت

جهت بازدید از صفحات چراغ معاینه و جراحی و همچنین ترالی پزشکی بر روی دکمه های مشخص شده کلیک نمایید.

5- لیزر و روش ها دیگر درمانی

برخی روش های درمانی مانند لیزر، پیلینگ و میکرونیدلینگ باعث بهبود، سلامت و جوانسازی پوست صورت و دست می شوند.

درمان پوست با لیزر یکی از روش های موثر و پرکاربرد برای بهبود انواع مشکلات پوستی است. لیزر درمانی شامل استفاده از نوعی نور پرقدرت و کنترل شده است که برای درمان مشکلات پوستی مانند لک های پوست، جای جوش، خطوط ریز و چین و چروک های صورت استفاده می شود.

برای انجام این درمان، پزشک و فرد متخصص، از لیزر با طول موج مشخص استفاده می نماید. این نور لیزر را به منطقه ی مورد نظر تابش می دهند. این تابش لیزری با ایجاد حرارت در عمق پایین تر پوست، باعث بهبود بافت و افزایش ساخت و ساز سلولی می شود.

پس از استفاده از لیزر درمانی، باید از محافظت مناسب برای پوست استفاده شود. عواملی نظیر آفتاب، محصولات شیمیایی و محصولات پوستی که ممکن است حساسیت هایی در برخی افراد ایجاد کنند باید به دقت مورد نظر قرار گیرند.

جوانسازی پوست صورت و دست

جهت مشاهده صفحات تخت کاشت مو و تخت ژنیکولوژی بر روی دکمه های مشخص شده کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس