ما در این مقاله به قیمت خرید ترالی اورژانس و نکات مهم قبل از خرید آن می پردازیم. فراهم کردن تجهیزات پزشکی مورد نیاز و کاربردی از اولین گام های تجهیز مطب است. مطب ها و کلینیک های پزشکی با توجه به نوع فعالیت خود به تجهیزات مختلفی نیازمند می باشند. تعدادی از تجهیزات نیز در این بین مشترک می باشد. یک از این تجهیزات ترالی اورژانس می باشد. شما می توانید در سایت تجهیزات پزشکی مهرنامی مقالات تخت تزریق ژل و بوتاکس، تخت کاشت مو برقی، تخت معاینه، ترالی پزشکی، تخت پوست و زیبایی برقی، قیمت یونیت زیبایی برقی، تخت لیزر و اپیلاسیون مکانیکی، تخت فیشیال و پاکسازی پوست، صندلی زیبایی برقی سه موتوره و ترالی اورژانس مطب را نیز مشاهده نمایید.

قیمت خرید ترالی اورژانس چهار کشو

انواع ترالی ها

ترالی ها با توجه به کاربرد آنها دارای تنوع بسیار گسترده ای می باشند. ترالی ها در یک دسته بندی به ترالی اورژانس، ترالی پانسمان و زیبایی و ترالی ECG تقسیم بندی می شوند. قیمت خرید ترالی های اورژانس نسبت به ترالی های دیگر بالاتر می باشند. زیرا این ترالی ها دارای آهن آلات با ورق های سنگین تر می باشند. همچنین ترالی اورژانس دارای متعلقات ویژه ای می باشد که پایینتر به آن می پردازیم.

قیمت خرید ترالی اورژانس رویه ABS

انواع ترالی اورژانس از لحاظ ساختار

ترالی های اورژانس به دو دسته تقسیم می شوند: ترالی اورژانس فلزی و ترالی اورژانس تمام ABS. البته ترالی های اورژانس بدنه استیل نیز موجود می باشند. در مقاله های بعدی در مورد این نوع ترالی نیز صحبت به عمل می آوریم. این ترالی ها تماما از استیل ساخته شده اند.

قیمت خرید ترالی اورژانس ABS

ترالی های اورژانس تمام ABS دارای ساختار بسیار ممتازی می باشند. لذا قیمت خرید ترالی اورژانس تمام ABS نسبت به ترالی اورژانس فلزی بیشتر می باشد. این ترالی در بدنه و کشوها تماما از جنس ABS ساخته شده است. جنس ABS استفاده شده از مواد نو و درجه یک می باشد. این جنس خاصیت های بسیار ممتازی دارد. از جمله اینکه به راحتی میکروب و عفونت به خود نمیگیرد. نظافت و ضد عفونی این نوع از ترالی بسیار ساده می باشد. همچنین مورد تایید وزارت بهداشت و درمان نیز می باشد. این ترالی یک ترالی پنج کشو می باشد. ترالی پنج کشو کامل ترین نوع ترالی می باشد.

قیمت خرید ترالی اورژانس تمام ABS

ترالی ABS دارای کشوهای بسیار روان می باشد. این ترالی دارای قفل مرکزی است. ترالی اورژانس تمام ABS در دو رنگ آبی و قرمز تولید می شود. در پایین راجع به متعلقات این ترالی صحبت می نماییم.

قیمت خرید ترالی اورژانس تمام ABS

ترالی اورژانس فلزی

ترالی اورژانس فلزی در دو نوع چهار کشو و پنج کشو تولید می شود. تفاوت قیمت ترالی های چهار کشو و پنج کشو 500 هزار تومان می باشد. این ترالی ها دارای دو نوع رویه می باشند. رویه های این ترالی ها یا از نوع استیل و یا از نوع ABS می باشد. همچنین بدنه ی این ترالی ها در دو رنگ سفید یا قرمز تولید می شود. ورق های فلزی استفاده شده در این نوع ترالی از ضخامت بسیار بالا برخوردار می باشند. اینترالی نیز دارای نظافت بسیار ساده ای می باشد.

متعلقات ترالی های اورژانس

ترالی اورژانس فلزی دارای آنتن سرم و پریز برق می باشد. همچنین این ترالی مجهز به محل قرارگیری کپسول اکسیژن می باشد. دارای قفل مرکزی کشوها می باشد. چرخ های فلزی قفل دار برای این ترالی قرا داده شده است. این ترالی دارای تخته احیا CPR نیز می باشد.

قیمت خرید ترالی اورژانس فلزی

ترالی اورژانس ABS دارای متعلقات بیشتری نسبت به ترالی فلزی می باشد. لذا قیمت خرید ترالی اورژانس ABS از لحاظ متعلقات نیز کمی بیشتر از ترالی فلزی می باشد. این ترالی دارای چرخ های ABS بسیار با کیفیت می باشد. این چرخ ها قفل شونده می باشند. این ترالی دارای محل قرار گیره دستگاه مانیتور، سطل زباله، محل قرار گیری کپسول اکسیژن، پریز برق و آنتن سرم نیز می باشد. این ترالی نیز دارای تخته احیا CPR می باشد.

محتویات کشوهای ترالی اورژانس

ترالی اورژانس جهت احیای قلبی و ریوی بیماران استفاده می شود. لذا این ترالی دارای اهمیت ویژه ای برای کادر درمان و بیماران می باشد. تجهیز همیشگی و آماده بودن همیشگی این ترالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو این ترالی دارای دستورالعملی جهت قرار گرفتن وسایل و داروها داخل آن می باشد. این استاندارد توسط وزارت بهداشت نوشته شده است.

همچنین کشوهای این ترالی دارای جدا کننده می باشد. جدا کننده یا همان devider سبب جدا سازی منظم محتویات کشوها می شود.

قیمت خرید ترالی اورژانس پنج کشو

محل قرار گیری ترالی

برای ترالی های اورژانس در مراکز درمانی و بیمارستانی محل مشخصی در نظر گرفته می شود. این مکان به گونه ای است که ترالی در کمترین زمان ممکن بر بالین بیمار اورژانسی حاضر شود. ترالی اورژانس نه تنها در بیمارستان ها بلکه در تمامی مطب ها و مراکز درمانی استفاده می شود. داخل کشوهای ترالی اورژانس انواع داروها و تجهیزات احیا وجود دارد. تجهیزاتی همچون ماسک تنفسی کودکان و بزرگسالان، آمبوبگ، انواع سرنگ ها و داروها در کشوها موجود می باشد.

توضیحات انواع ترالی

ترالی پانسمان و زیبایی

ترالی های پانسمان و زیبایی دارای وزن کمتری نسبت به ترالی های اورژانس می باشند. در واقع قیمت خرید ترالی اورژانس نسبت به این ترالی ها بیشتر می باشد. این ترالی ها از ورق های با ضخامت کمتری در ساخت خود بهره می برند. ترالی های پزشکی پانسمان و زیبایی در تمامی مطب های پزشکی و زیبایی کاربرد دارند. این ترالی ها در انواع طبقاتی و کشودار توسط شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید می شود. انواع ترالی پانسمان و ترالی زیبایی را در تصاویر زیر مشاهده می نمایید.

قیمت خرید ترالی اورژانس

ترالی های زیبایی در زیر طبقات خود دارای آهن کشی می باشند. این موضوع استقامت صفحات را بالاتر می برد. از این ترالی برای قرار دادن دستگاه های زیبایی بر روی آنها نیز استفاده می شود.

ترالی ECG

ترالی ECG یا ترالی دستگاه نوار قلب دسته ای دیگر از ترالی ها می باشند. قیمت خرید ترالی اورژانس از این ترالی ها نیز بیشتر می باشد. این ترالی ها نیز در انواع مختلف تولید می شوند. تصاویر این ترالی ها را در زیر مشاهده می نمایید. رویه ی این ترالی ها در سه نوع تولید می شود. رویه ها می تواند از جنس آهن، MDF و یا ABS باشد. این ترالی ها مجهز به پریز برق و نیز چرخ های روان می باشند.

قیمت خرید ترالی اورژانس و پزشکی

ترالی های اورژانس

توضیحات مربوط به ترالی های اورژانس در قسمت های بالا داده شد. این ترالی دارای ابعاد 65 در 44 می باشند. با محاسبه ی گارد پایین ترالی ابعاد بصورت 51 در 85 می باشند. همانطور که عنوان شد این ترالی از ملزومات تجهیز مطب ها و مراکز درمانی می باشند. کشوهای این ترالی به صورت همزمان قفل و یا باز می شوند. این ترالی از یک سیستم قفل مرکزی بهره می برد. رویه های ترالی به صورت آسان ضد عفونی می شوند. هر دو ترالی دارای محل قرار دادن دستگاه های الکترونیکی می باشند. حرکت روان این ترالی ها از خصوصیت بارز این محصولات است. حرکت روان آنها باعث می شود براحتی و به سرعت بر سر بالین بیماران حاضر شوند.

تجهیز مطب های پزشکی

شرکت تجهیزات پزشکی مهرنامی تولید کننده انواع ترالی با مناسب ترین قیمت خرید ترالی اورژانس آماده ی تجهیز تمامی مراکز درمانی، زیبایی و بیمارستانی می باشد. شما می توانید علاوه بر ترالی های اورژانس تجهیز تمامی مطب خود را به بسپارید. ترالی های اورژانس در تمام مراکز درمانی قابل استفاده است. در واقع طبق استاندارد های وزارت بهداشت این محصول از الزامات راه اندازی مرکز درمانی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست
تماس با کارشناس